Flatmo
.. батка ходих на диагностика на двигателя в сервиза на ФауВе защото имах проблем със степ мотора .. даваше на късо и бачкаше непрекъснато .. значи ако съм имал някакъв проблем щяха да ми кажат .. (предполагам) но пичовете за 15 лв си свършиха много добре работата и аз съм много доволен.. а за това че задържат.. не ми се вярва защото набира адски яко .. начи 1-2-3 са спек обаче кат включа на 4-та и не свършва.. освен да отида в Бош да там да ми направят една диагностика ?!
Kак да направя Г2 ЗВЯР
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Чувал съм но не смея да твърдя,че ако е с олекотен маховик набира много яко но не може да вдигне много,и се получава нещо както в твоя случай Някой по компетентен да каже дали така се получава понеже това е само слух
Последна промяна от rusiq_24 на Сря 26 апр 2006 23:30, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така надъхах се да си оставя голфа за това реших да пингна малко темата..
Голфа няма да го сменям просто си ми е на сърцето..
Не го карам кой знае колко спортно но от време на време ми е готино да го понастъпвам.. Та мисля за Г60 компресор или пак нещо като турбиниране.. ако някой има други идей .. ще се радвам да ги чуя.. Тука слагат азоти турбини за нищо ги нямат .. просто искам да се накефя и аз малко... тука до една седмица ще мина всичко .. елкон и компресия..
Та исках да питам.. примерно при различна компресия на цилиндрите (имам предвид разлика от 3-4бар-а на съседни цилиндри) какво трябва да се направи..
Елкона какво точно гледа .. сигналите към компа ?
Възможно ли е ламбда сондата да е издала багажа (катализатор нямам междудругото) защото от време на време пука през ауспуф(пух пуф незнам как се пише ) на празех ход и на скорост ..
Голфа няма да го сменям просто си ми е на сърцето..
Не го карам кой знае колко спортно но от време на време ми е готино да го понастъпвам.. Та мисля за Г60 компресор или пак нещо като турбиниране.. ако някой има други идей .. ще се радвам да ги чуя.. Тука слагат азоти турбини за нищо ги нямат .. просто искам да се накефя и аз малко... тука до една седмица ще мина всичко .. елкон и компресия..
Та исках да питам.. примерно при различна компресия на цилиндрите (имам предвид разлика от 3-4бар-а на съседни цилиндри) какво трябва да се направи..
Елкона какво точно гледа .. сигналите към компа ?
Възможно ли е ламбда сондата да е издала багажа (катализатор нямам междудругото) защото от време на време пука през ауспуф(пух пуф незнам как се пише ) на празех ход и на скорост ..
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vizor написа:Хмм че то по добро ускорение от това ... Я раздуите за олекотения маховик ? и за какви пари .. и примерно вал да сменя нещо такова ?
Олекотен маховик- бързо вдига обороти.Въртящият момент от двигателя се предава на трансмисията с по-малка загуба на енегрия,усленява се и работата на съидинителя.Колкото е по-тежък маховика,толкова повече енегрия се натрупва в него.След отлекотяването задължително треа се направи и баланс.
олекотяването си има + и -
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта