да се трие
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: голф 2 112 кс
slaiko написа:ако е здрава инжекцията какви проблеми да очаквам и дано няма проблеми
Ако не е "барана" инжекцията ,ще се видиш във вървяща кола,дори колеги които са карали PB-инжекция,казват че EV-то върви една идея повече!
А иначе двигателя е здрав,като на всеки фолц! 
Re: голф 2 112 кс
малко ме притеснява електрониката и наи вече датчиците за вода масло от алтернатора дали ще отчитат на моито табло
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: голф 2 112 кс
slaiko написа:малко ме притеснява електрониката и наи вече датчиците за вода масло от алтернатора дали ще отчитат на моито табло
Ти цял двигател мислиш да трансплантираш ,пък се притесняваш за някакви си датчици!
Значи или слагаш двойковото табло(с датчиците барабар),или си оставяш твоето табло с неговите си датчици!
Има колеги ,във форума кото са правили подобни трансплантаций,и ако се включат могат да ти дадат ценни съвети! Re: голф 2 112 кс
е камак ми падна от сърцето като го сменя ще сигурно ще търся помощ за датчиците защото момчетата кадето ще го сменят ги няма с електрото
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: голф 2 112 кс
Има 107 коня механична - RD код 
Re: голф 2 112 кс
EV е мотора 112 кс сигурно е като го сложа ще пиша че предполагам ще има доработки от специалисти
- danielll
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: голф 2 112 кс
Въобще да не те притесняват никакви датчици, аз от 1.8 моно минах на 1.8 Дигифант(ел. инжекция) Слагай смело без притеснения
- brutalisimo
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: голф 2 112 кс
Сагай смело на този тип мотори инжекциите са изключително здрави. аз сам сас ААД 2.0 8в и не сам имал проблем с инжекцията единствения недостатак е че ако се разбута е мн. капризна за настройка
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: голф 2 112 кс
EV е с механичен инжекцион а доколкото написа колегата с такъв мотор разполага...
Re: голф 2 112 кс
ще го слагам само чакам приятелчето да се освободи тия дни и го слагам но пак ми е чудно как ще се върже скоростомера и обортомера на EV-то неса ли механични в смисъл с жило
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 2 112 кс
Оборотомерът със сигурност не е с жило
, а колкото до скоростомерът, не се притеснявай. Обърни внимание на скоростната кутия на мк3 как се взима сигнал за километража, там е ключът към бараката.
, а колкото до скоростомерът, не се притеснявай. Обърни внимание на скоростната кутия на мк3 как се взима сигнал за километража, там е ключът към бараката.- Ovaltine
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 3:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: голф 2 112 кс
аз да ти кажа че е възможно мотора ти да е GX 90 коня и пак доста си върви а за издръжливост е Номер 1 и механичната инжекция е добра и всичко единственното за което трябва да се притесняваш е помпата просто има голямо налягане и ако не се лъжа е на 6.1 бара и по принцип са скъпи аз дадох 300 лева за оригинална бош еми на тоя мотор тва му е кусура иначе няма грешка и за тези коне доста си върви бмв-та със ванус мотори по 150 коня се чудят какво става :Д
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта