да се трие

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Пон 15 мар 2010 20:49


ееее значи ще ме слуша повече от този с които съм сега




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот ivkata » Пон 15 мар 2010 20:52


slaiko написа:ако е здрава инжекцията какви проблеми да очаквам и дано няма проблеми

Ако не е "барана" инжекцията ,ще се видиш във вървяща кола,дори колеги които са карали PB-инжекция,казват че EV-то върви една идея повече! mhihi А иначе двигателя е здрав,като на всеки фолц! :да:


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Пон 15 мар 2010 20:57


е не сички са така здрави


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Пон 15 мар 2010 21:06


малко ме притеснява електрониката и наи вече датчиците за вода масло от алтернатора дали ще отчитат на моито табло


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот ivkata » Пон 15 мар 2010 21:12


slaiko написа:малко ме притеснява електрониката и наи вече датчиците за вода масло от алтернатора дали ще отчитат на моито табло

Ти цял двигател мислиш да трансплантираш ,пък се притесняваш за някакви си датчици! :Mr Green Fun Значи или слагаш двойковото табло(с датчиците барабар),или си оставяш твоето табло с неговите си датчици! :да: Има колеги ,във форума кото са правили подобни трансплантаций,и ако се включат могат да ти дадат ценни съвети! :wink:


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Пон 15 мар 2010 21:22


е камак ми падна от сърцето като го сменя ще сигурно ще търся помощ за датчиците защото момчетата кадето ще го сменят ги няма с електрото


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот Stenly » Вто 16 мар 2010 0:47


Има 107 коня механична - RD код ;)


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Вто 16 мар 2010 12:58


EV е мотора 112 кс сигурно е като го сложа ще пиша че предполагам ще има доработки от специалисти


Потребителски аватар
danielll
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот danielll » Вто 16 мар 2010 23:07


Въобще да не те притесняват никакви датчици, аз от 1.8 моно минах на 1.8 Дигифант(ел. инжекция) Слагай смело без притеснения


Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот brutalisimo » Сря 17 мар 2010 1:20


Сагай смело на този тип мотори инжекциите са изключително здрави. аз сам сас ААД 2.0 8в и не сам имал проблем с инжекцията единствения недостатак е че ако се разбута е мн. капризна за настройка


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот Stenly » Сря 17 мар 2010 9:07


EV е с механичен инжекцион а доколкото написа колегата с такъв мотор разполага...


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Сря 17 мар 2010 12:58


ще го слагам само чакам приятелчето да се освободи тия дни и го слагам но пак ми е чудно как ще се върже скоростомера и обортомера на EV-то неса ли механични в смисъл с жило


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот stefan4o » Сря 17 мар 2010 21:09


Оборотомерът със сигурност не е с жило mhihi , а колкото до скоростомерът, не се притеснявай. Обърни внимание на скоростната кутия на мк3 как се взима сигнал за километража, там е ключът към бараката.


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот slaiko » Сря 17 мар 2010 21:11


добре се пак да питам че ме мъчеше този вапрос


Потребителски аватар
Ovaltine
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 3:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: голф 2 112 кс

Мнениеот Ovaltine » Съб 04 сеп 2010 22:27


аз да ти кажа че е възможно мотора ти да е GX 90 коня и пак доста си върви а за издръжливост е Номер 1 и механичната инжекция е добра и всичко единственното за което трябва да се притесняваш е помпата просто има голямо налягане и ако не се лъжа е на 6.1 бара и по принцип са скъпи аз дадох 300 лева за оригинална бош еми на тоя мотор тва му е кусура иначе няма грешка и за тези коне доста си върви бмв-та със ванус мотори по 150 коня се чудят какво става :Д



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта