golf 3 GTI 16v tuning възможности

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Сря 03 май 2006 21:04


а вариант с турбо да кажем от корадо? съвместими ли са нещата??




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 03 май 2006 21:16


Кво турбо от корадо бе човек, няма корадо с турбо има с мотор G60, който е с механичен компресор.
Този механичен комресор се намира трудно и струва доста пари на старо са +1000лв. читавите, а за турбо конверсия ще ти трябват от +3000хил. лв. до безкрайност.

Сложим му един чип от Брезел за 90лв. махни катализатора за 50лв, спортен филтър за +100лв и колектор за 400-500лв. и повече не ти трябва не си пълни главата с глупости.

Като гледам по форумите всеки втори пуска тема как да си турбинира колата без да е прочел поне малко какво по въпроса, а има писано толкова много.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: golf 3 GTI 16v tuning възможности

Мнениеот KILLER GTI » Сря 03 май 2006 23:30


niikoo_1 написа:
group написа:
ToTo написа: Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.


Що ли си мисля, че понятието "силов тунинг" включва турбиниране :roll:


П.С. моля ако греша да ме поправите, но винаги съм си мислел, че понятията са - "силов" и "атмосферен" тунинг, що се отнася до мотора :oops:


Всичко дето ти дава повече мощност се води силов тунинг, сините пръскалки се водят селски тунинг


KILLER GTI написа:
niikoo_1 написа:Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.

що така според теб ???
няма лошо да се сгъсти ама въпроса е как се сгъстява!!!
а принципно кат се слояжат по широки валове , горивната камера се разрежда в повечето случай и колата е мъртва, за туй требе да се сменат едни неща дет са по скъпи от валовете!!!


Четох в една тема един твой пост и ти беше писъл, че ако се сгъстява този мотор, трябва да се вземе съвсем малко от главата, защото се нарушава профила на горивната камера и т.н сега не мога да намера конкретния пост, поправи ме, ако греша, та за това реших така и написах по горното нещо.
Не претендирам, че разбирам и че съм прав - просто споделям това, което съм прочел в разни теми по форумите, защото тези въпроси са предъвквани по няколко пъти, а теми от рода на тази има няколко.

правилно си прочел и запомнил!
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG
е тука се вижда за кво иде реч.
причината е там че профила на горивната камера не е правилен, а под ъгъл и затова леглото на изпускателния клапан е на челото на главата!
и кат се намали главата с да речем 1мм легло за клапана не остава и от там проблеми!!
има и други вариянти, рязане на блок , наваряване на горивната камера и други такива простотий който според мен са големи свинщини и ги правят хора който нямат пари за истински бутала!!


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 09 юни 2006 17:10


Кажи с какъв бюджет разполагаш.
Тази кола може да бъде направена такъв самолет, какъвто не ми се побира от фантазията.
Ето ти примерчета.
Изображение
http://www.bahnbrenner.com/catalog/Turbo_Kits/Stage_1_16V_Turbo_Kit.html

Изображение
http://www.bahnbrenner.com/catalog/G60_16V_Limited/G60_G_Lader_16V___BBM_Lysholm_16V_Supercharger_Integration_Kit.html


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 09 юни 2006 23:59


kat gledam kvo vklu4va tva kit4e , 6a trqaat pone o6te $1500 da zapali pa taje moe i da vurvi dobre!!!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 10 юни 2006 0:01


Tishku написа:
musura написа:на първо четене - чип, спортен филтър и генерация - това е сравнително евтиният вариант.


Абе и това не е много евтин вариант.. ама така се почва :)
Цялата генерация и над 500 лева че и нагоре....

samo za kolektora nqma da ti stignat 500lv



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта