Интересно за колегите с Mono-Motronic..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 14 май 2006 18:40


Аз не мога да си обясня толкова ясно подобрение във вървежа само с качването на дюзата един сантиметър по нагоре ...... ... в смисъл инжектора не плюе постоянно а цъка на импулси и това което изцъка не се смесва само при дроселовата клапа а продължава да се меши и из всмукателните колектори който са си 10 тина сантиметра при тоя мотор ..... но може и да греша.... има много логика в поста ти ... но чак такова подобрение в работата ........




Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 14 май 2006 18:53


8) Да си призная и аз не очаквах точно такъв резултат ама.... да абсурдно е 11 мм и друга кола ....
Тънкия момент е следния ....в смукателната система въздуха го разглждаи като флуид ,всичко по пътя му пречи и създава съпротивления,

инжектора видял ли си каде плюе и как ...

плюе през 20 ms и точно на оста ... на клапата ... на конус ....вдигаш разстоянието и разширяваш конуса = по-добро разпрашаване ...

като е сток , се губи време докато течността иде до краищата на клапата ....отделно имаш тунелен ефект ...вдигаш скоростта на потока и увеличаваш смесването..... 8) размишлявам на глас .. хехе 8)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 14 май 2006 19:19


разбирам какво искаш да кажеш ... въпроса е че:

Дюзи има няколко вида дето са на различните монота...... някой пръскат по широко други не ;)
и може да пръскат 20 мс ама на празен ход в смисъл Ecuто определя скороста на цвъкане на дюзата чрез данните от TPS-а който му показва колко е отворена дроселовата клапаи и като я ръчкаш му се завива свят от плюване ... за справка можеш да гледаш таймингите на дшзата с лаптоп ........ следователно като тряска гориво при отворена дроселова клапа и много начесто то вече няма да се удря в затворената клапа т.к тя е отворена и ако е вдигната прекалено много ще маа в стените и ... с тоя монолог искам да кажа че най-вероятн да постигнеш по гладка работа на двигатела и по пълно изгаряне на сместа и то главно при ниските ниските обороти, но не и по добър вървеж...........

това ми е плод на мислите де ... може да се окаже че си измъдрил нещо много сполучливо

:drunk


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 14 май 2006 19:28


8) :roll: горе долу си налучкал една истина , има много добро изгаряне , карам с едвам натиснат педал на газта оттук иде икономията ,дори градското каране е удоволствие , :lol: е като си я натиснеш над 130 си харчи де .... да не ме разберете погрешно :D


абе аз се кефя много хееххе

иде ред на изпуск. колектори ,....там пък не работи основния принцип ....германеца е умен умен .... :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 14 май 2006 23:17


Symptom написа: ....германеца е умен умен .... :roll:

Хи хи, ми умен е - иначе щяхме да караме Фиат и Рено ;)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 15 май 2006 7:31


http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... ??+????????

Момчета погледнете и това - мисля че е по темата - руснаците махат и бодличките на нагревателя на моното.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 15 май 2006 7:58


После ламбдата ебати стойностите дава ...... и компа ще почне да дава грешки... има възможности да се пипат тия двигатели без да му се шашкат датчиците ;) руснаците са каубой :) а тоя имаше ебати хубаво работещата ламбда ......


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 15 май 2006 8:05


8)
Колега Li4o ... хихи.. специално 1.8 моно е с тъпо направен изпускател ...от 4 тръби няма нито една еднаква .... не е болка за умиране за мераклиите,но принципа не работи ...аз се радвам че са ни оставили коли които имат запас за доработване и ефектите са налице :lol:

иначе си прав 8)

колега ivo123 .... ефект от рязането има голям , писах неиде из форума ..... дефект обаче има зимата ,руския брат реже всичко... ама ела да видиш как мирише на свеж бензин неизгорял като си ги офъкал всичките иглички......та аз сега съм с офъкан 1 ред бодли с 50 % ...ефекта се чувства, има мегдан за още малко ,може би още един ред... ама всичките ...цццц ако живеем много на топло без зима е донякаде обосновано , ма тук си е студ зимъска... :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 15 май 2006 8:11


Абсолютно....
точно това си мислех да напиша че е по оптимално да се поразредят :)

За колекторите си много прав че не рабпти основния принцип ..... как не ги направиха по завити и по грапави че и тесни ...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 16 май 2006 5:53


колега Symptom - като изпили и направи по-гладък конуса има ли подобрение ?
Като го гледам това захващане /уширението/ е над дюзата /в смисъл, че конуса на струята би трябвало да започва по-надоло от стената на моното/ и според мене освен за ограничаване на въздуха за нищо друго не може да влияе.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 16 май 2006 7:11


8) Да ,има подобрение и не е малко и икономия се появи, като казвам не е малко имам предвид че е ясно различимо.


Аз го направих с тези високооборотните машинки ,на 6 000 об. с едра шкурка ,пили го идеално,после заглаждаш и е готово.
Поне за мен тез издатини са ненужни,а и не забравяи че въздуха влиза странично при нас и после тръгва надолу. и всичко по пътя му създава пречки....което скоро няма да е така при мен... 8)

Ако някои сътвори нещо нека каже,да сравним ефектите 8)

Пък и по бира може :D


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 16 май 2006 7:32


[quote="Symptom"]8) За бирата няма проблеми никакви, само съм малко далече ама не се знае нали идва лято - може да се видим на морето.
Значи аз нямам VW а Ауди със 1,8 ПМ - същият като на Пасат АБС.
Но проблема ми е че повече карам на газ - и съответно имам газова плочка на мястото където си изпилил - така че каквото и да направя нищо няма да излеле тъй като плочката за да има по-добро смесообразуване е издадена навътре. Ама все пак нали е вдигната дюзата на 10-на мм :D
Надявам се че нямате нищо против дето взимам участие във VW клуба а карам Ауди. Тука намирам повече отговори на въпросите ми по Мономотроника а и нали за това са тия форуми - да обменяме опит и да се запознаваме.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 16 май 2006 7:50


:roll: Ами аз лично нямам против, хехе , пък и те са кажи речи едни и същи коленцата та 8)


Всеки си намира в форума каквото му е интересно ,инфо има доста , :) стига да му е ползено а и затуи пишем тук ,


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 23 май 2006 19:09


8) Допълнение на инфото, 4 пъти засичам вече, с 10.40 л 95 около 200 те км , си изкарва, градско в пловдив твърдо 120 км, пак с тези литри .


днес последното беше пак с 10.40 ,л 176 км , ж софия 30 км градско ,другото магистрално с 110,-120, и замалко заиадлица с една новинка кола до 175км/ч за около 5 мин .... 8)


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 21 мар 2007 18:29


мод.

Последна промяна от nasodotcom на Вто 17 апр 2007 17:13, променено общо 3 пъти.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта