Интересно за колегите с Mono-Motronic..
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз не мога да си обясня толкова ясно подобрение във вървежа само с качването на дюзата един сантиметър по нагоре ...... ... в смисъл инжектора не плюе постоянно а цъка на импулси и това което изцъка не се смесва само при дроселовата клапа а продължава да се меши и из всмукателните колектори който са си 10 тина сантиметра при тоя мотор ..... но може и да греша.... има много логика в поста ти ... но чак такова подобрение в работата ........
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Тънкия момент е следния ....в смукателната система въздуха го разглждаи като флуид ,всичко по пътя му пречи и създава съпротивления,
инжектора видял ли си каде плюе и как ...
плюе през 20 ms и точно на оста ... на клапата ... на конус ....вдигаш разстоянието и разширяваш конуса = по-добро разпрашаване ...
като е сток , се губи време докато течността иде до краищата на клапата ....отделно имаш тунелен ефект ...вдигаш скоростта на потока и увеличаваш смесването.....


- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
разбирам какво искаш да кажеш ... въпроса е че:
Дюзи има няколко вида дето са на различните монота...... някой пръскат по широко други не
и може да пръскат 20 мс ама на празен ход в смисъл Ecuто определя скороста на цвъкане на дюзата чрез данните от TPS-а който му показва колко е отворена дроселовата клапаи и като я ръчкаш му се завива свят от плюване ... за справка можеш да гледаш таймингите на дшзата с лаптоп ........ следователно като тряска гориво при отворена дроселова клапа и много начесто то вече няма да се удря в затворената клапа т.к тя е отворена и ако е вдигната прекалено много ще маа в стените и ... с тоя монолог искам да кажа че най-вероятн да постигнеш по гладка работа на двигатела и по пълно изгаряне на сместа и то главно при ниските ниските обороти, но не и по добър вървеж...........
това ми е плод на мислите де ... може да се окаже че си измъдрил нещо много сполучливо

Дюзи има няколко вида дето са на различните монота...... някой пръскат по широко други не

и може да пръскат 20 мс ама на празен ход в смисъл Ecuто определя скороста на цвъкане на дюзата чрез данните от TPS-а който му показва колко е отворена дроселовата клапаи и като я ръчкаш му се завива свят от плюване ... за справка можеш да гледаш таймингите на дшзата с лаптоп ........ следователно като тряска гориво при отворена дроселова клапа и много начесто то вече няма да се удря в затворената клапа т.к тя е отворена и ако е вдигната прекалено много ще маа в стените и ... с тоя монолог искам да кажа че най-вероятн да постигнеш по гладка работа на двигатела и по пълно изгаряне на сместа и то главно при ниските ниските обороти, но не и по добър вървеж...........
това ми е плод на мислите де ... може да се окаже че си измъдрил нещо много сполучливо

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца




абе аз се кефя много хееххе
иде ред на изпуск. колектори ,....там пък не работи основния принцип ....германеца е умен умен ....

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... ??+????????
Момчета погледнете и това - мисля че е по темата - руснаците махат и бодличките на нагревателя на моното.
Момчета погледнете и това - мисля че е по темата - руснаците махат и бодличките на нагревателя на моното.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Колега Li4o ... хихи.. специално 1.8 моно е с тъпо направен изпускател ...от 4 тръби няма нито една еднаква .... не е болка за умиране за мераклиите,но принципа не работи ...аз се радвам че са ни оставили коли които имат запас за доработване и ефектите са налице

иначе си прав

колега ivo123 .... ефект от рязането има голям , писах неиде из форума ..... дефект обаче има зимата ,руския брат реже всичко... ама ела да видиш как мирише на свеж бензин неизгорял като си ги офъкал всичките иглички......та аз сега съм с офъкан 1 ред бодли с 50 % ...ефекта се чувства, има мегдан за още малко ,може би още един ред... ама всичките ...цццц ако живеем много на топло без зима е донякаде обосновано , ма тук си е студ зимъска...

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Аз го направих с тези високооборотните машинки ,на 6 000 об. с едра шкурка ,пили го идеално,после заглаждаш и е готово.
Поне за мен тез издатини са ненужни,а и не забравяи че въздуха влиза странично при нас и после тръгва надолу. и всичко по пътя му създава пречки....което скоро няма да е така при мен...

Ако някои сътвори нещо нека каже,да сравним ефектите

Пък и по бира може

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
[quote="Symptom"]8) За бирата няма проблеми никакви, само съм малко далече ама не се знае нали идва лято - може да се видим на морето.
Значи аз нямам VW а Ауди със 1,8 ПМ - същият като на Пасат АБС.
Но проблема ми е че повече карам на газ - и съответно имам газова плочка на мястото където си изпилил - така че каквото и да направя нищо няма да излеле тъй като плочката за да има по-добро смесообразуване е издадена навътре. Ама все пак нали е вдигната дюзата на 10-на мм
Надявам се че нямате нищо против дето взимам участие във VW клуба а карам Ауди. Тука намирам повече отговори на въпросите ми по Мономотроника а и нали за това са тия форуми - да обменяме опит и да се запознаваме.
Значи аз нямам VW а Ауди със 1,8 ПМ - същият като на Пасат АБС.
Но проблема ми е че повече карам на газ - и съответно имам газова плочка на мястото където си изпилил - така че каквото и да направя нищо няма да излеле тъй като плочката за да има по-добро смесообразуване е издадена навътре. Ама все пак нали е вдигната дюзата на 10-на мм

Надявам се че нямате нищо против дето взимам участие във VW клуба а карам Ауди. Тука намирам повече отговори на въпросите ми по Мономотроника а и нали за това са тия форуми - да обменяме опит и да се запознаваме.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

днес последното беше пак с 10.40 ,л 176 км , ж софия 30 км градско ,другото магистрално с 110,-120, и замалко заиадлица с една новинка кола до 175км/ч за около 5 мин ....

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мод.
Последна промяна от nasodotcom на Вто 17 апр 2007 17:13, променено общо 3 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта