Голф 2 Г60-Rebuilding engine

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Голф 2 Г60-Rebuilding engine

Мнениеот Volkov » Пон 24 май 2010 21:03


Колега има готови китове комплекти ролки за итън компресор!
Аз те съветвам да избереш комплект за твойте си дюзи и твоя си чип!
Сиреч около бууста на Г-ладера! Има такива и не са скъпи! :)




sashkina
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 2 Г60-Rebuilding engine

Мнениеот sashkina » Нед 20 мар 2011 13:43


Здравеите на всички.
Вече е решено и Г ладера ще се маха и ще се слага Итьн М90.Та вьпроса ми е според вас да махам ли стандартните бензинова помпа и дюзи или да ги оставя така.По принцип колата ще се кара сьс около 1 бар надув и се притеснявам да не обеднеее прекалено много сместа вьпреки,че гледах вьв един френски форум сьс сьщия тип компресор човека си е оставил стандртните доколкото аз разбрах.Ето я и темата http://golfoo.net/forum/viewtopic.php?t ... &start=120ю
Ще ви бьда много благодарен да ми помогнете малко понеже не искам да го правя на принципа проба грешка. :beer


sashkina
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 2 Г60-Rebuilding engine

Мнениеот sashkina » Пон 21 мар 2011 18:49


Ще задам вьпроса по друг до колко коня биха ударжали стандартната помпа и дюзи без да обеднява твьрде много сместа??? :banghead:

п.с. не ми гледаите ника напьлно сьм сериозен :beer


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Голф 2 Г60-Rebuilding engine

Мнениеот Volkov » Вто 22 мар 2011 14:39


Колега не го мери в коне!
Имаш едно нещо дето му се вика мап сензор, което отчита налягане, като прескочиш лимита му ....
Сам каза, че не искаш да действаш на принципа "проба-грешка", а от написано май май на там си тръгнал...

П.П. Любопитно ми е как стигнахте до това "около 1 бар налягане"! :wink:

yms написа:Потърси 1bar .

На цялата ти тема беше отговорено само с 2рия коментар! mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта