колектор 4-2-1 за GTI 16V монтиран

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот Kozunak » Сря 28 юли 2010 15:32


От къде го купи и как прецени, че е за гонки само? Щото за мен това е единствения начи да накарах атмосферния си АБФ да върви.




Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 28 юли 2010 15:36


mitko_pi4a_lc написа:
Kozunak написа:
mitko_pi4a_lc написа:за каквотие 4-1 ти само за гонки лия правиш????
4-2-1 е истината поне съм ги изпробвал и знам(съвет от мен)


Ти карал ли си 4-1?

да иго махнах на втория ден и взех 4-2-1
аааа за колегата като си вземе колектор задьлжително термо лента

колега ако имаш клип как ти върви с колектора...... 8)


G60

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот G60 » Сря 28 юли 2010 20:28


За кво ти е клип колега? Много ми е интересно как се разбира дали има ефект на телевизора mhihi


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Чет 29 юли 2010 10:29


G60 написа:За кво ти е клип колега? Много ми е интересно как се разбира дали има ефект на телевизора mhihi

:да: :063:


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот golf_mania_jambol » Чет 29 юли 2010 10:35


mitko_pi4a_lc написа:
G60 написа:За кво ти е клип колега? Много ми е интересно как се разбира дали има ефект на телевизора mhihi

:да: :063:

я виж тука бе забавен не се ли разбира според теб?
http://www.youtube.com/watch#!v=R6Me7KY ... re=related


G60

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот G60 » Чет 29 юли 2010 10:39


Е кво да гледам, след 100 се чуди да спре ли да върви ли :?: :!: :?: И се въздържай от разни епитети и определения за в бъдеще :idea:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот niikoo_1 » Чет 29 юли 2010 15:08


Много добре си върви за КР, 0-160 за около 18сек, което е повече от добре за колата с мощност около 140к.с.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот golf_mania_jambol » Чет 29 юли 2010 15:10


това исках да кажа колега и аз...
7 сек. до 100 .. перфектен резултат за кр.


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот mladennn » Пет 30 юли 2010 0:49


колеги значи да разбирам да се насоча кам 4-2-1 и една термо лента , а от тази лента колко метра отиват за един такав колектор? :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот niikoo_1 » Пет 30 юли 2010 1:00


Ами аз съм карал и с двата вида 4-1 и 4-2-1 и не отрих да има усезама разлика с двата колектора или поне нищо не усетих колкто си вървеше преди толкова вървеше и след ...
АБФ и без това почва да тъпче след около 6500об/мин така, че само от колектор и генерация едвали ще пълни оборотомера до 7000об/мин без да се задъхва.


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пет 30 юли 2010 9:39


аз не съм на това мнение :beer


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот mladennn » Пет 30 юли 2010 14:19


е то е ясно че колектор пролет не прави но все пак е дна стъпка напред,като се насаберат няколко модефикации и работата ше стане :beer знаем че абф е спанат заводски и като се пине кадето трябва се поотпушва :beer


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот Vento » Пет 30 юли 2010 16:03


mladennn написа:колеги значи да разбирам да се насоча кам 4-2-1 и една термо лента , а от тази лента колко метра отиват за един такав колектор? :beer

Зависи колко е широка, колко е дебела и колко я застъпваш. От 12-15м нормално, може и до 20 да стигнеш, ако е тясна, тънка или я застъпваш много. :idea:
На мен за 8V ми отидоха 10м (широка, плътна и дебела), на 16V отиват малко повече.
Не знам дали сте наясно, но лентата се накисва в хладка вода, преди да се навива. И се омотава бавно и внимателно като се притяга (всяка обиколка застъпва плътно предишната), където е необходимо се стяга с метални скоби.
Оставя се да изсъхне на колектора колкото се може повече време (12-24ч), след което се монтира на главата и се загрява бавно до работна температура.
НЕ СЕ ПИПА с ръце, само с ръкавици, защото е като стъклена вата, освен това май е и токсична. Много боде, ако я пипаш и няма измиване! :012:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот radi_nrj » Пет 30 юли 2010 16:15


Vento написа:Оставя се да изсъхне на колектора колкото се може повече време (12-24ч), след което се монтира на главата и се загрява бавно до работна температура.


В смисъл? Палиш и оставяш мако да поработи на празен ход докато загрее колектора или правиш мяколко кръгчета бавничко?
А на двигател на, който входящ и изходяш с от разлишни страни има ли много смисъл от термо лентата?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: колектор 4-1 за GTI 16V

Мнениеот Vento » Пет 30 юли 2010 16:24


Да, оставяш го на празен ход, докато влезе в температурен режим.
Винаги има полза от термолента. НО тя се слага само на спортни, не на чугунени серийни колектори, защото се цепят от жегата.
Идеята й е да държи максимално горещи газовете вътре, за да се движат по-бързо и изпразването на двигателя да е по-добро. Даже аз се чудя дали да не си намотая и правата тръба до края (до задното гърне). Може би ще има малко ефект.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта