колектор 4-2-1 за GTI 16V монтиран
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
От къде го купи и как прецени, че е за гонки само? Щото за мен това е единствения начи да накарах атмосферния си АБФ да върви.
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
mitko_pi4a_lc написа:Kozunak написа:mitko_pi4a_lc написа:за каквотие 4-1 ти само за гонки лия правиш????
4-2-1 е истината поне съм ги изпробвал и знам(съвет от мен)
Ти карал ли си 4-1?
да иго махнах на втория ден и взех 4-2-1
аааа за колегата като си вземе колектор задьлжително термо лента
колега ако имаш клип как ти върви с колектора......

Re: колектор 4-1 за GTI 16V
За кво ти е клип колега? Много ми е интересно как се разбира дали има ефект на телевизора 

- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
G60 написа:За кво ти е клип колега? Много ми е интересно как се разбира дали има ефект на телевизора


- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
mitko_pi4a_lc написа:G60 написа:За кво ти е клип колега? Много ми е интересно как се разбира дали има ефект на телевизора
![]()
я виж тука бе забавен не се ли разбира според теб?
http://www.youtube.com/watch#!v=R6Me7KY ... re=related
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Е кво да гледам, след 100 се чуди да спре ли да върви ли
И се въздържай от разни епитети и определения за в бъдеще 




- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Много добре си върви за КР, 0-160 за около 18сек, което е повече от добре за колата с мощност около 140к.с.
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
това исках да кажа колега и аз...
7 сек. до 100 .. перфектен резултат за кр.
7 сек. до 100 .. перфектен резултат за кр.
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
колеги значи да разбирам да се насоча кам 4-2-1 и една термо лента , а от тази лента колко метра отиват за един такав колектор? 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Ами аз съм карал и с двата вида 4-1 и 4-2-1 и не отрих да има усезама разлика с двата колектора или поне нищо не усетих колкто си вървеше преди толкова вървеше и след ...
АБФ и без това почва да тъпче след около 6500об/мин така, че само от колектор и генерация едвали ще пълни оборотомера до 7000об/мин без да се задъхва.
АБФ и без това почва да тъпче след около 6500об/мин така, че само от колектор и генерация едвали ще пълни оборотомера до 7000об/мин без да се задъхва.
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
аз не съм на това мнение 

- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
е то е ясно че колектор пролет не прави но все пак е дна стъпка напред,като се насаберат няколко модефикации и работата ше стане
знаем че абф е спанат заводски и като се пине кадето трябва се поотпушва 


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
mladennn написа:колеги значи да разбирам да се насоча кам 4-2-1 и една термо лента , а от тази лента колко метра отиват за един такав колектор?
Зависи колко е широка, колко е дебела и колко я застъпваш. От 12-15м нормално, може и до 20 да стигнеш, ако е тясна, тънка или я застъпваш много.

На мен за 8V ми отидоха 10м (широка, плътна и дебела), на 16V отиват малко повече.
Не знам дали сте наясно, но лентата се накисва в хладка вода, преди да се навива. И се омотава бавно и внимателно като се притяга (всяка обиколка застъпва плътно предишната), където е необходимо се стяга с метални скоби.
Оставя се да изсъхне на колектора колкото се може повече време (12-24ч), след което се монтира на главата и се загрява бавно до работна температура.
НЕ СЕ ПИПА с ръце, само с ръкавици, защото е като стъклена вата, освен това май е и токсична. Много боде, ако я пипаш и няма измиване!

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Vento написа:Оставя се да изсъхне на колектора колкото се може повече време (12-24ч), след което се монтира на главата и се загрява бавно до работна температура.
В смисъл? Палиш и оставяш мако да поработи на празен ход докато загрее колектора или правиш мяколко кръгчета бавничко?
А на двигател на, който входящ и изходяш с от разлишни страни има ли много смисъл от термо лентата?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Да, оставяш го на празен ход, докато влезе в температурен режим.
Винаги има полза от термолента. НО тя се слага само на спортни, не на чугунени серийни колектори, защото се цепят от жегата.
Идеята й е да държи максимално горещи газовете вътре, за да се движат по-бързо и изпразването на двигателя да е по-добро. Даже аз се чудя дали да не си намотая и правата тръба до края (до задното гърне). Може би ще има малко ефект.
Винаги има полза от термолента. НО тя се слага само на спортни, не на чугунени серийни колектори, защото се цепят от жегата.
Идеята й е да държи максимално горещи газовете вътре, за да се движат по-бързо и изпразването на двигателя да е по-добро. Даже аз се чудя дали да не си намотая и правата тръба до края (до задното гърне). Може би ще има малко ефект.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта