Turbo+Supercharger и има ли то почва у нас?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Turbo+Supercharger и има ли то почва у нас?

Мнениеот gas » Чет 08 юни 2006 19:37


FreAk написа:
itni написа:Двойка с турбо и суперчарджър

Който се е интересувал да си каже мнението...може ли да се направи? Как? Има ли смисъл?

Моля, да не обсъждаме в тази тема само новият двигател на фолксваген, който ползва тази система. Аз говоря за "тунинг" изпълнения.

това си е мания, но само за тези които ги интересува( като мен :wink: )
и по мое мнение няма нужда от чарджър-а, само една турбина е достатъчна стига да е за повече коне. Вярно потенциала и ще се усети след 5000 оборота, но пък ще е мания. До 5000 ще върви като нормална ВР6-ца, което пак не е малко :wink:


целта на компресора в случая е да накара колата да върви до 5000, повечко от нормална ВР6-ца




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 08 юни 2006 20:39


в случая на вр6 компресора г60 е да неказвам много,ама е слабичък както и да си говориме.единственото което са направили момчетата(и което според мен е възможно) за да може да храни 6те цилиндъра е че са го резнали на RS2 комплекта и са му сложили съответната шайба:)
а по този начин той вдига налягането много по рано от самото турбо.в случая най-вероятна идея е била да се направи кола която когато тръгваш от място и колата баца на празен ход,и настъпиш...колата да излита.самото турбо се изключва :D ...прави се настройка да не работи...и се прави пак настройка на която да работи :idea:

самите бутала :) си представям как изглеждат за да влезнат в двигател с обема на R32, който се слага и на сериите на AUDI :arrow: QUATRO.Този двигател при нормална аспирация е около 215-230кс.
ПРИ ТУРБО Т68 :shock (без компресора) :)))))))умножи по 3 и смятай...с компресор G60 направено на RS2....стига 1000нм. въртящ момент.

тук бих казал-ГОРКОТО КУПЕ НА ГОЛФА :D


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 08 юни 2006 21:14


Ами то може и купето да се усили допълнително ;) Този голф от Дахлбак как са го направили с 900 или нещо такова коне ;)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 08 юни 2006 21:17


а за да се подсили тва купе преди твва трябва да се изкорми :)
така че пак казвам - горкото :D


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 10 юни 2006 16:09


Не се лъжете. Тази кола няма турбо. Само компресор и тои не е Г60.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 10 юни 2006 20:13


1bar написа:Не се лъжете. Тази кола няма турбо. Само компресор и тои не е Г60.

да не би ти да си я сглобявал :shock :lol


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 10 юни 2006 20:37


1bar написа:Не се лъжете. Тази кола няма турбо. Само компресор и тои не е Г60.


ENGINE
"...t68 garett hybrid turbo running 32psi with bailey e324 dump-valve, corrado g60 supercharger stage 3 running 19psi with bailey waste gate..."


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 10 юни 2006 20:46


1bar написа:Не се лъжете. Тази кола няма турбо. Само компресор и тои не е Г60.

Изображение
:wink: http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта