разпределителни валове

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 12 юни 2006 23:17


няма за ко да се сърдя бе колега!
KR с валове от АБФ ще върви доста повече в средни и високи обороти, но не и в ниските!
има възможност за монтаж на изпускателен вал КР на мястото на всмукателния и изпускатела само да е от АБФ
на изпускателния вал от КР се реже шийката за делкото и ангренажната ролка и става на мястото на всмукателния!
но има голяма заигравка със зацепването




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 23:21


за да сложа валове от АБФ на КР-а какво ще ми е необходимо освен самите валове? Лесна ли е процедурата? Средно-кадърен майстор ще се справи ли? Има ли някакви донастройки след мнотажа по други "джаджи" по мотора?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 12 юни 2006 23:26


musura написа:за да сложа валове от АБФ на КР-а какво ще ми е необходимо освен самите валове? Лесна ли е процедурата? Средно-кадърен майстор ще се справи ли? Има ли някакви донастройки след мнотажа по други "джаджи" по мотора?

ако не са презацепват няма да имаш никакви проблеми , само една верига си земи да я смениш, цялата процедура трае не повече от час!!!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 23:28


10х :) сега остава да намеря изгодни читави валове :)

Ако променя нещо ще пиша тук :)

П.П. Ако чуеш нещо за някакви 268 (мисля че толкова беше) валове - свиркай


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 12 юни 2006 23:31


musura написа:10х :) сега остава да намеря изгодни читави валове :)

Ако променя нещо ще пиша тук :)

П.П. Ако чуеш нещо за някакви 268 (мисля че толкова беше) валове - свиркай

ми виж дали бартокомус дали си е продал неговите


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 23:33


KILLER GTI написа:ми виж дали бартокомус дали си е продал неговите


продаде ги :( аз от неговия пасатор се запалих за тях, но докато правехме пазарлък някой е извадил кеш пари и ги прибра (за мое нещастие). Аз затова го чакам ноявият им собственик да се появи да ги продава, но няма вест от него :)


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пон 12 юни 2006 23:35


Извинявам се, че се намесвам, но за моето скромно GTI 8V какъв вал мога да сложа, че да живне малко?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 23:44


driver написа:GTI 8V какъв вал мога да сложа, че да живне малко?


има си спортни валове и за 8в, просто трябва да се ориентираш кой вал какви плюсове и минуси има и за какво каране става въпрос - дръпки ли, ежедневно каране в града ... ей такива работа. Общо взето, според моите скромни знания, с валове, които карат колата да се развърта повече губиш стабилната работа при ниски обороти и е зор да се кара градско такава кола (или разхода става голям, заради празния ход на 2500 оботота примерно).


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 13 юни 2006 0:24


musura написа:
driver написа:GTI 8V какъв вал мога да сложа, че да живне малко?


има си спортни валове и за 8в, просто трябва да се ориентираш кой вал какви плюсове и минуси има и за какво каране става въпрос - дръпки ли, ежедневно каране в града ... ей такива работа. Общо взето, според моите скромни знания, с валове, които карат колата да се развърта повече губиш стабилната работа при ниски обороти и е зор да се кара градско такава кола (или разхода става голям, заради празния ход на 2500 оботота примерно).

нема ТАКОВА нещо :!:
градски легенди-тва бате ако на някой му се е случило значи не си зацепил предварението :idea:
на тия валове се върти напреде првдварението за да не изостава при ниските обороти.все пак гърбицата отваря по бързо на вал 270 :D

а за харча си е верно че си харчи на жарр :)
но мога смело да заява че 8цата с вал 270ка се усешта като 16ка с правилни настройки :cop

Последна промяна от asskoGTI на Вто 13 юни 2006 11:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 13 юни 2006 6:06


KR с валове от АБФ ще върви доста повече в средни и високи обороти, но не и в ниските!
наистина си прав,вече ги сложих и като резултат е точно това което казваш КР-а стана по муден в ниските ама след 4600 доста по яко наема.Работата е за около 2 часа и всичко си е както трябва само един газо анализ искаше


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 13 юни 2006 6:24


по принцип ако майстора е кадърен няма какво да се обърка така че слагайте ако намерите :!:
моите ги сложиха на ПЛ и той доста взе да полудява


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 13 юни 2006 7:20


на мене малко ми отиде празният ход ..... компа горе долу се оправя и го държи между 900 - 1000 оборота на място..... в ниските нямам промяна във вървежа ... тя и преди си вървеше там ... т.е само там .... но във средните и високите разликата е огромна... разхода е приблизително същият.... 500 мл. на 100 км повече ...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 13 юни 2006 12:26


nando 16v написа:по принцип ако майстора е кадърен няма какво да се обърка така че слагайте ако намерите :!:
моите ги сложиха на ПЛ и той доста взе да полудява

А честито колега!Ако испаднат още валове от абф свиркай че ми трябва испускателния :roll:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 13 юни 2006 13:58


Golf 3 1.8 написа:
nando 16v написа:по принцип ако майстора е кадърен няма какво да се обърка така че слагайте ако намерите :!:
моите ги сложиха на ПЛ и той доста взе да полудява

А честито колега!Ако испаднат още валове от абф свиркай че ми трябва испускателния :roll:

ок ще пиша ако испадне нещо :wink:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: разпределителни валове

Мнениеот r_tuning » Вто 13 юни 2006 17:51


nando 16v написа:някой може ли да даде инфо за разликата на градуса на валовете КР и АБФ.И ще има ли ефект от смяната,нужни ли са допълнителни настройки :?:
аиде бе колега...о6те ли не си ги сложил тия валове?....нали ти казах не6то 100 пъти!!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта