1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот pe6kata » Съб 25 сеп 2010 12:38


сгъстяването е леко, детонациите не са проблем за атмосферни мотори, не казвам че са полезни де, има си и датчици дето следят за това ... Имах сгъстен абф - в ниските оборотите с 95 почукваше при рязко натискане на газта, с 100 октана нямаше проблем. По мотора никакви последици, а и често се случваше да е с 95, кото се има в предвид че имаше и чип, дето очевидно променяше предварението. Вярно че 100 е по-скъп, но колата сгъстена и с хубав бензин ще гори по-малко и като пари е пак същото, но ще върви. Все пак сгъстяването не кой знае какво , че да говорим за химии и т.н.




Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот BS » Нед 26 сеп 2010 12:06


И аз съм с такъв двигател, и ми е интересно как може леко да се "позасили".Според мене с чип, спортен филтър, регулатор на бензина, премахнат катализатор,+ 100 октана бензин ще се усети някаква разлика.Нека някой по компетентен да даде отговор макар, че този тип (атмосферни)двигатели не са разпространени в "тунинг средите".
Ще следя с интерес темата.
:)


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Garchev » Нед 26 сеп 2010 12:08


Та дори само да се направи качествен ремонт на главата (напасване,полиране на клапани, фрезоване легла) и като си вземеш тънка гарнитура, ще си усетиш разлика. :)


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Stef4o » Нед 26 сеп 2010 14:15


Владо, като говорихме по тел-а ми спести какви магарий искаш да правиш mhihi

Моя съвет - не барай, ежедневка не се пипа....не води до нищо добро

Аз бих портнал главата....така или иначе си я свалил + пълна ревизия на мотора и газ :beer


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Сиромаха » Нед 26 сеп 2010 20:06


Само да вметна по някои точки:
-гледал съм такава глава-няма много за портване
-слагане на по-тънка гарнитура :roll: ,колко е скоуш банда (разстояние бутало-глава в ГМТ) на този мотор.Аз съм шлайфал (АБФ) блока 0.4мм и имам 0.87мм.Ако се раздрънка малко какво ще стане?Работата е на ръба.
-Степен 11.5/1 не е проблем със 100 октана,сгъстяването не е проблем
-Има две дължини на смукателния колектор и още куп щуротии а е посредствен във всяко отношение.Много ми е било чудно на сложнотиите за нищо.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vlad777 » Вто 28 сеп 2010 9:06


Причината за отварянето на мотора е голяма загуба на масло (2 л за 10000 км) + припушване като загрее колата. Свалихме главата. Бяха заминали гарнитурата на главата и цялата система за отвеждане на картерните газове (маркучът беше се разпаднал). Течеше масло и от единия семеринг на единия разпределителен вал. Предполагам, че и гумичките са си отишли и от там главно е било пушенето. Блокът няма да го отварям засега, защото там всичко си изглежда наред.

Вчера вечерта главата замина при Иво Фантазията в Орландовци. Очаквам той да каже какво може да направи по нея и колко ще струва.

Значи в крайна сметка, ако съм разбрал правилно, елементарните неща са:
:arrow: махане катализатор (вече е махнат)
:arrow: Панелен спортен филтър (хубав)
:arrow: Чип тунинг

Като следваща стъпка (което вече явно ще е по-скъпо):
:arrow: Обработка на главата (полиране, шлайфане, портване, клапани и т.н.)
:arrow: Спортна генерация


П.П.

Току що разбрах и цената за "правенето" на главата - 700 лв, което отказах и им казах просто да я ревизират. Толкова пари в тази кола просто не си заслужава.

П.П.П.

Свалихме и картера и ще сменям и сегменти и лагери. :D (т.е. заиграх се с този автомобил)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Ventoman » Вто 28 сеп 2010 23:16


Ти намери каде да си занесеш главата. Па и една торба пари ти иска. Мойта така я усра па и пари ми взе. За него портване е малко да я запили от към отворите на колекторите, ама толкова малко, колкото да му е лесно и да я полира. И съвсем малко при водачите на изпускателните клапани. Никакво фрезоване на леглата на клапаните, като се има в предвид че и от друга глава ги прехвърлихме клапаните. Леко паснати ама и това усрано. Бъркам да опипам порта, топче сгъстено масло с бонус алуминеви стружки от портването колкото грахово зърно. Водачи вместо 31.5мм 36.5мм. То лошо няма ама с тия по 5мм отгоре той толкова не я беше и портнал.

Аз ако съм на твое място още утре си я взимам.

А ръждата по пружините и много по клапаните и леглата са бонус от измиването.

Всяка седмица карам по глава при Джуди, такова нещо там не съм виждал а и една рекламация нямам а все са дизелови. Утре ще оправят мойта след като си я портнах сам. Не казвам "до" портнах, защото както казах портване нямаше, само фантазиране и излъгация.

Адски недоволен съм от него.

Ако поста ми е излишен изтрийте го.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Всмукателите заводско са си по гарнитурата , а водачите стърчат толкова защото както казах са с по 5мм. по-дълги.


elin1010
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 11:28
Автомобил: vw golf 4 1.8 20v
Двигател: agn 1999
Местоположение: pleven

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот elin1010 » Нед 17 фев 2013 19:02


Колега Vlad 777 какво стана със тоя мотор AGN има ли развитие по него защото и аз съм със такъв мотор само че на голф4.Какви подобрения му направи защото и аз искам да го позасиля малко засега има сложен само конусен спортен филтър К&N.И след това мисля и един чип да му сложа гледам колегите са писали да се сгъсти мотора .Колата ми е ежедневка карам само на бензин газова нямам обаче във багажника имам музика която всичко по нея тежи 90кг и се усеща.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 20 фев 2013 9:32


Слагайте компресорите...




:c020


stkiid
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот stkiid » Пон 12 авг 2013 21:14


Здравейте, понеже не съм запознат с този мотор искам да попитам дали е подготвен за турбо или има разлики с мотора с турбото ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vizor » Сря 14 авг 2013 5:34


Има огромна разлика.. да не кажа почти всичко освен блока..


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот lubecku » Пет 16 авг 2013 9:39


Каква е разликата във всм. изп. вал при атмосферния ?
При толко много клапани според мен най голяма разлика ще се усети несъмнено с правилните валове,
към колегата по горе, след този порт и полир какво последва с главата какво е положението при теб на какъв сетъп е твоя мотор?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот paco » Пет 16 авг 2013 10:53


lubecku написа:Каква е разликата във всм. изп. вал при атмосферния ?
При толко много клапани според мен най голяма разлика ще се усети несъмнено с правилните валове,
към колегата по горе, след този порт и полир какво последва с главата какво е положението при теб на какъв сетъп е твоя мотор?


AGN-валовете са екстра опция за турбо конверсия :wink


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот lubecku » Пет 16 авг 2013 16:28


То е ясно че там е разковничето ,но в началото на темата е написано какъв е замисъла,
тука филма с два изпускателни или два смукателни няма ли да подобри пълнене или изпразване,
няма ли опция за по големи дюзи и външен регулатор, но така на ум като ги пресмятам тук
парите за подобни излишни железа не са малко, и аз мисля че сгъстяването колкото и незначително
ще му се отрази най добре в комбинация с полирани клапани и портове и коректна настройка на дино ще има усещащ се резултат :c010


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Sharky GTI » Пет 16 авг 2013 17:54


много ми е интересно как ще му сложиш на мястото на смукателния изпускателен или обратно ...ама многоооо :Mr Green Fun ...ще се изпразни от кеф направо тоя двигател дето си го намислил :wink
...колега,излагаш се и си личи че абсолютно никаква представа си нямаш от към 20клапановите глави :confused



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта