1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
сгъстяването е леко, детонациите не са проблем за атмосферни мотори, не казвам че са полезни де, има си и датчици дето следят за това ... Имах сгъстен абф - в ниските оборотите с 95 почукваше при рязко натискане на газта, с 100 октана нямаше проблем. По мотора никакви последици, а и често се случваше да е с 95, кото се има в предвид че имаше и чип, дето очевидно променяше предварението. Вярно че 100 е по-скъп, но колата сгъстена и с хубав бензин ще гори по-малко и като пари е пак същото, но ще върви. Все пак сгъстяването не кой знае какво , че да говорим за химии и т.н.
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
И аз съм с такъв двигател, и ми е интересно как може леко да се "позасили".Според мене с чип, спортен филтър, регулатор на бензина, премахнат катализатор,+ 100 октана бензин ще се усети някаква разлика.Нека някой по компетентен да даде отговор макар, че този тип (атмосферни)двигатели не са разпространени в "тунинг средите".
Ще следя с интерес темата.

Ще следя с интерес темата.

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Та дори само да се направи качествен ремонт на главата (напасване,полиране на клапани, фрезоване легла) и като си вземеш тънка гарнитура, ще си усетиш разлика. 

- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Владо, като говорихме по тел-а ми спести какви магарий искаш да правиш
Моя съвет - не барай, ежедневка не се пипа....не води до нищо добро
Аз бих портнал главата....така или иначе си я свалил + пълна ревизия на мотора и газ

Моя съвет - не барай, ежедневка не се пипа....не води до нищо добро
Аз бих портнал главата....така или иначе си я свалил + пълна ревизия на мотора и газ

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Само да вметна по някои точки:
-гледал съм такава глава-няма много за портване
-слагане на по-тънка гарнитура
,колко е скоуш банда (разстояние бутало-глава в ГМТ) на този мотор.Аз съм шлайфал (АБФ) блока 0.4мм и имам 0.87мм.Ако се раздрънка малко какво ще стане?Работата е на ръба.
-Степен 11.5/1 не е проблем със 100 октана,сгъстяването не е проблем
-Има две дължини на смукателния колектор и още куп щуротии а е посредствен във всяко отношение.Много ми е било чудно на сложнотиите за нищо.
-гледал съм такава глава-няма много за портване
-слагане на по-тънка гарнитура

-Степен 11.5/1 не е проблем със 100 октана,сгъстяването не е проблем
-Има две дължини на смукателния колектор и още куп щуротии а е посредствен във всяко отношение.Много ми е било чудно на сложнотиите за нищо.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20236
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Причината за отварянето на мотора е голяма загуба на масло (2 л за 10000 км) + припушване като загрее колата. Свалихме главата. Бяха заминали гарнитурата на главата и цялата система за отвеждане на картерните газове (маркучът беше се разпаднал). Течеше масло и от единия семеринг на единия разпределителен вал. Предполагам, че и гумичките са си отишли и от там главно е било пушенето. Блокът няма да го отварям засега, защото там всичко си изглежда наред.
Вчера вечерта главата замина при Иво Фантазията в Орландовци. Очаквам той да каже какво може да направи по нея и колко ще струва.
Значи в крайна сметка, ако съм разбрал правилно, елементарните неща са:
махане катализатор (вече е махнат)
Панелен спортен филтър (хубав)
Чип тунинг
Като следваща стъпка (което вече явно ще е по-скъпо):
Обработка на главата (полиране, шлайфане, портване, клапани и т.н.)
Спортна генерация
П.П.
Току що разбрах и цената за "правенето" на главата - 700 лв, което отказах и им казах просто да я ревизират. Толкова пари в тази кола просто не си заслужава.
П.П.П.
Свалихме и картера и ще сменям и сегменти и лагери.
(т.е. заиграх се с този автомобил)
Вчера вечерта главата замина при Иво Фантазията в Орландовци. Очаквам той да каже какво може да направи по нея и колко ще струва.
Значи в крайна сметка, ако съм разбрал правилно, елементарните неща са:



Като следваща стъпка (което вече явно ще е по-скъпо):


П.П.
Току що разбрах и цената за "правенето" на главата - 700 лв, което отказах и им казах просто да я ревизират. Толкова пари в тази кола просто не си заслужава.
П.П.П.
Свалихме и картера и ще сменям и сегменти и лагери.

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Ти намери каде да си занесеш главата. Па и една торба пари ти иска. Мойта така я усра па и пари ми взе. За него портване е малко да я запили от към отворите на колекторите, ама толкова малко, колкото да му е лесно и да я полира. И съвсем малко при водачите на изпускателните клапани. Никакво фрезоване на леглата на клапаните, като се има в предвид че и от друга глава ги прехвърлихме клапаните. Леко паснати ама и това усрано. Бъркам да опипам порта, топче сгъстено масло с бонус алуминеви стружки от портването колкото грахово зърно. Водачи вместо 31.5мм 36.5мм. То лошо няма ама с тия по 5мм отгоре той толкова не я беше и портнал.
Аз ако съм на твое място още утре си я взимам.
А ръждата по пружините и много по клапаните и леглата са бонус от измиването.
Всяка седмица карам по глава при Джуди, такова нещо там не съм виждал а и една рекламация нямам а все са дизелови. Утре ще оправят мойта след като си я портнах сам. Не казвам "до" портнах, защото както казах портване нямаше, само фантазиране и излъгация.
Адски недоволен съм от него.
Ако поста ми е излишен изтрийте го.




Всмукателите заводско са си по гарнитурата , а водачите стърчат толкова защото както казах са с по 5мм. по-дълги.
Аз ако съм на твое място още утре си я взимам.
А ръждата по пружините и много по клапаните и леглата са бонус от измиването.
Всяка седмица карам по глава при Джуди, такова нещо там не съм виждал а и една рекламация нямам а все са дизелови. Утре ще оправят мойта след като си я портнах сам. Не казвам "до" портнах, защото както казах портване нямаше, само фантазиране и излъгация.
Адски недоволен съм от него.
Ако поста ми е излишен изтрийте го.




Всмукателите заводско са си по гарнитурата , а водачите стърчат толкова защото както казах са с по 5мм. по-дълги.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 29 яну 2011 11:28
- Автомобил: vw golf 4 1.8 20v
- Двигател: agn 1999
- Местоположение: pleven
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Колега Vlad 777 какво стана със тоя мотор AGN има ли развитие по него защото и аз съм със такъв мотор само че на голф4.Какви подобрения му направи защото и аз искам да го позасиля малко засега има сложен само конусен спортен филтър К&N.И след това мисля и един чип да му сложа гледам колегите са писали да се сгъсти мотора .Колата ми е ежедневка карам само на бензин газова нямам обаче във багажника имам музика която всичко по нея тежи 90кг и се усеща.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Слагайте компресорите...


Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Здравейте, понеже не съм запознат с този мотор искам да попитам дали е подготвен за турбо или има разлики с мотора с турбото ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Има огромна разлика.. да не кажа почти всичко освен блока..
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Каква е разликата във всм. изп. вал при атмосферния ?
При толко много клапани според мен най голяма разлика ще се усети несъмнено с правилните валове,
към колегата по горе, след този порт и полир какво последва с главата какво е положението при теб на какъв сетъп е твоя мотор?
При толко много клапани според мен най голяма разлика ще се усети несъмнено с правилните валове,
към колегата по горе, след този порт и полир какво последва с главата какво е положението при теб на какъв сетъп е твоя мотор?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
lubecku написа:Каква е разликата във всм. изп. вал при атмосферния ?
При толко много клапани според мен най голяма разлика ще се усети несъмнено с правилните валове,
към колегата по горе, след този порт и полир какво последва с главата какво е положението при теб на какъв сетъп е твоя мотор?
AGN-валовете са екстра опция за турбо конверсия

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
То е ясно че там е разковничето ,но в началото на темата е написано какъв е замисъла,
тука филма с два изпускателни или два смукателни няма ли да подобри пълнене или изпразване,
няма ли опция за по големи дюзи и външен регулатор, но така на ум като ги пресмятам тук
парите за подобни излишни железа не са малко, и аз мисля че сгъстяването колкото и незначително
ще му се отрази най добре в комбинация с полирани клапани и портове и коректна настройка на дино ще има усещащ се резултат
тука филма с два изпускателни или два смукателни няма ли да подобри пълнене или изпразване,
няма ли опция за по големи дюзи и външен регулатор, но така на ум като ги пресмятам тук
парите за подобни излишни железа не са малко, и аз мисля че сгъстяването колкото и незначително
ще му се отрази най добре в комбинация с полирани клапани и портове и коректна настройка на дино ще има усещащ се резултат

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
много ми е интересно как ще му сложиш на мястото на смукателния изпускателен или обратно ...ама многоооо
...ще се изпразни от кеф направо тоя двигател дето си го намислил
...колега,излагаш се и си личи че абсолютно никаква представа си нямаш от към 20клапановите глави


...колега,излагаш се и си личи че абсолютно никаква представа си нямаш от към 20клапановите глави

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта