VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Ти искаш някой да ти го окабели по интернет ли? Дърпаш схема.. купуваш мега.. пускаш един сноп кабели и ю ар дъ мен..
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Използва се най-лесно инжекцион от Волво или Ауди петак турбо 10 клапана... Тръгнал си да влизаш в материя дето дори и с механична инжекция тея 1500 лв няма да ти стигнат до никъде...
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Vizor написа:Викаш аз си надувам то си блъска 30 градуса аванс..
ще счупиш моторя
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
kav4o написа:Има предвид, че няма да знаеш какво се случва с аванс, гориво и накрая нищо няма да излезе
Ааааа-ше излезне бе! Как няма да излезне? Се поне една биела ше излезне...отвън!

П.П. Слушай Vizor-а. И той преди 4-5години ни обясняваше на мен и Rokoboy как ше се турбинира с 1000-1500лв.... та е по-запознат с номера от нас двамата.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
neon написа:kav4o написа:Има предвид, че няма да знаеш какво се случва с аванс, гориво и накрая нищо няма да излезе
Ааааа-ше излезне бе! Как няма да излезне? Се поне една биела ше излезне...отвън!![]()
П.П. Слушай Vizor-а. И той преди 4-5години ни обясняваше на мен и Rokoboy как ше се турбинира с 1000-1500лв.... та е по-запознат с номера от нас двамата.
Отново мога да го направя


П.п. кефи ли те аватара ми

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Знам, че можеш бе-само колата треа да е оригинално с турбина.
Или имаш предвид, че пак можеш да ми обясниш как става?
П.П. Аватара е готин-от де го набара?

Или имаш предвид, че пак можеш да ми обясниш как става?

П.П. Аватара е готин-от де го набара?
- Iceto111
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
e ok какво искате да ми кажете че дори и на ниско налягане на турбото ще се счупи мотора? стига бе момчета доста двигатели съм виждал дето си карат с оригиналните биели и бутала, основни и биелни лагери само по силни разреждане на мотора и така.. ас неискам бегачка на бар и полувина 

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Iceto111 написа:.. ас неискам бегачка на бар и полувина
скоро след като подкараш турбо кола ще искаш да е на бар и половина

- Iceto111
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
когато стане това и имам кинти ще изхвърля моите биели и бутала от съксиите и тогава пак ще гоеорим



- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Колега просто казват колегите, че е прекалено малък бюджета за турбо, било то и на малко налягане. Като направиш сметката с частите, и ще ти дойдат повечко като сложим и настройка на електрониката ... А не че няма да издържат оригиналните бутала и биели 

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
С риск да стана за смях - знам, че СААБ 900 турбо от 80-те е с К-jetronik инжекция, защо не се поинтересуваш там как са решени нещата с управлението на аванс и т.н.
Мнението ми е неангажиращо и не държа някой да ми обяснява, че нищо не разбирам и съм прост - тия работи си ги знам.
Мнението ми е неангажиращо и не държа някой да ми обяснява, че нищо не разбирам и съм прост - тия работи си ги знам.

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
То и ауди имат турбо с механична инжекция, но ако се направи с ел. ще си спести много главоболия за малко повече пари, на тия години рядко се среща изправна механична..
и как ще и обясниш на тая инжекция като надуе турбинката колко да пуска незнам 


- D.D.T
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
Електроника,инсталация,инжектори.........от Г60 и си ти-евтинко 

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: VW Golf II 1.8 16V Турбо проект (Мех.Инжекция)
колега вържи си някоя шукар електроника за да можеш да си командваш аванс и смеси и тогава като разредиш мотора на 9:1 поне,може да понадуеш на 0,5-0,6 бара да се накефиш за 2-3 дена на това налягане и после да има "Какви карантий за 1.5-1.6бара" 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта