за PB мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пон 07 авг 2006 14:36


syrax написа:
Ivcho написа:
Ако искаш можем да се обзаложим че нямаш ламбда сонда.


добре де може и да нямам (признавам си предполагах че има нали все пак е инжекция) но за кнок сензора съм сигурен като отворя капака ще ми избоде очите


Ами не знам на кое казваш кнок сензор но можеш да бъдеш сигурен че като отворя и аз виждам същото което и ти. Даже и в купето защото и аз съм с дигитално табло. Другото което искам д ати кажа е че 450 лв за части са доста за това което си изброил да смениш аз правих същото нещо преди 2 седмици и сумата беше в пъти по малка за тези части. Сегменти, биелни лагери, гумички, водачи на клапаните, и всички гарнитури ми излезнаха около 200 лв. Аз си купих и нов вентилатор та всичко 270 лв за части.




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 07 авг 2006 14:52


Ivcho написа:
syrax написа:
Ivcho написа:
Ако искаш можем да се обзаложим че нямаш ламбда сонда.


добре де може и да нямам (признавам си предполагах че има нали все пак е инжекция) но за кнок сензора съм сигурен като отворя капака ще ми избоде очите


Ами не знам на кое казваш кнок сензор....

Предполагам на датчика на Хол...;)
PB няма кнок сензор! Няма как и да има - ЕКУ-то не контролира запалването като при Motronic системите!


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 14:54


Ivcho написа:......


значи токлкова рейнц гарнитури комплект глава и комплект блок, лагери основни и биелни КС(кобеншмит) сегменти пак същите плюс хидравликата (повдигачите тропат вече като хората) ремък и роолка плюс масла и филтри не знам толкоз ми искат тук в един магазин много вероятно е и водачи да се сменят :( май били болка на тези мотори

има има завит на един болт на блока точно до генератора :) загледай се хубаво не е датчик на хол и аз за това му се чудех какво прави там ще го снимам след малко


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 07 авг 2006 15:14


syrax написа:....
има има завит на един болт на блока точно до генератора :) загледай се хубаво не е датчик на хол и аз за това му се чудех какво прави там ще го снимам след малко

Датчика на Хол е на делкото. Този датчик на двигателя е друг някакъв...Снимай го пък ще видим какъв е ;)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 07 авг 2006 16:32


добре Li4o,
кажи моля ти се в какво се изразява разликата в биелите???


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 17:00


...

Последна промяна от syrax на Пон 07 авг 2006 17:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 17:01


Изображение
Изображение
все си мисля че е кнок сензор.... но наистина не ми е ясно какво прави там при положениуе че съм с делко


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 17:07


до asskoGTI я ми кажи от кога имаш голфа защото много ми е познат :) и все още с оригиналните гърнета ли е тези от стикера на предното ти стъкло или са сменени ако е стях МНОГО ЯК ЗВУК НА ПРАЗЕН ХОД МНОООГО ЯК


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 07 авг 2006 17:27


asskoGTI написа:добре Li4o,
кажи моля ти се в какво се изразява разликата в биелите???

В дължината... :lol:

@Syrax
Нямам идея какво ти е това на двигателя - нека каже некой с ПБ мотор...но както казах и по-горе - не е кнок сензор!
Къде отива кабела от този "сензор"....?


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 17:47


Li4o написа:@Syrax
Нямам идея какво ти е това на двигателя - нека каже некой с ПБ мотор...но както казах и по-горе - не е кнок сензор!
Къде отива кабела от този "сензор"....?

минава покрай делкото и веднага след това влиза във снопа кабели от инсталацията няма вид да е добавян допълнително има си досат заводски вид и по вида на тук таме липсващата изолация вътре се вижда алуминиева ширмофка точно като на кнок сензорите ще се помъча да го изчистя и да му видя кода.
п.с. колата като я взех някой беше дал ремъка в аванс с един зъб?!? и на празен ход едвам се държеше но след 4500 направо пощуряваше а сега като е зацепен акато хората спира и почва да тъпче някаде към 5800-6200


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 07 авг 2006 17:54


syrax написа:минава покрай делкото и веднага след това влиза във снопа кабели от инсталацията няма вид да е добавян допълнително има си досат заводски вид и по вида на тук таме липсващата изолация вътре се вижда алуминиева ширмофка точно като на кнок сензорите ще се помъча да го изчистя и да му видя кода.

Не знам - предавам се... :oops:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 07 авг 2006 22:19


Li4o написа:
syrax написа:минава покрай делкото и веднага след това влиза във снопа кабели от инсталацията няма вид да е добавян допълнително има си досат заводски вид и по вида на тук таме липсващата изолация вътре се вижда алуминиева ширмофка точно като на кнок сензорите ще се помъча да го изчистя и да му видя кода.

Не знам - предавам се... :oops:

ми ти маи отдавна трябваше да спреш да пишеш в темата на момчето , щот кат гледам не можеш да различиш детонационен датчик(кнок сензор) от квото си мислиш че е !!!
просто вече не се здържах
на 1.8 и 2.0 , 1.8т , S2 биелите са се еднакви и са 144мм , само на ABF и ABA са 159мм и затова се води висок блок но ABA е 8V
буталата на 2Е и АБФ,9А са с един и същи диаметър 82.5мм,
PB, KR, PL, Audi S2 са с 80,89мм
1.8т има много вариянти!!!
ако има няква грешка да ма поправи някои!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 08 авг 2006 9:14


KILLER GTI написа:
Li4o написа:
syrax написа:минава покрай делкото и веднага след това влиза във снопа кабели от инсталацията няма вид да е добавян допълнително има си досат заводски вид и по вида на тук таме липсващата изолация вътре се вижда алуминиева ширмофка точно като на кнок сензорите ще се помъча да го изчистя и да му видя кода.

Не знам - предавам се... :oops:

ми ти маи отдавна трябваше да спреш да пишеш в темата на момчето , щот кат гледам не можеш да различиш детонационен датчик(кнок сензор) от квото си мислиш че е !!!
......
на 1.8 и 2.0 , 1.8т , S2 биелите са се еднакви и са 144мм ....

И що да спра да пиша - това е форум и всеки може свободно да си каже мнението - нещо против ли имаш?!

А за биелите май ще се окажеш прав - пак проверих информацията, ама нещо "източника" започна да ме съмнява ... :?

Относно кнок сензора - както виждаш казах, че не знам какъв е датчика от снимката!
По-нагоре в темата писах, че не може да е кнок сензор на ПБ мотор, тъй като не е Motronic и не се управлява запалването - явно бъркам - ти пък като си запознат с нещата, можеш да обясниш на момчето, пък и на мен каква роля играе точно кнок сензора при Digifant-а....


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 08 авг 2006 16:01


аз тва не съм го написал с цел да те обиждам или нещо такова !!
просто в тоя форум се изказват много некомпетентни мнения по някога!
на такива глупости съм се начел тука и затова не ми се зима отношение в повечето теми ама по-някога не издържам!
като искате да напишете нещо и не сте сигорни ми пурво проверете потърсете из нета и тогава пишете, иначе се трупа само невярна информация която кикому не е нужна!
по темата
какво значение има дали е мотроник или дигифант?
детонационни датчик е тип микрофон и няма нищо общо с датчика на хол, тоес мотора може да работи и без кнок сензор( но не е за препоръчване)
хола управлява запалването, а кнок сензора го корегира ако има детонаций!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 08 авг 2006 16:11


KILLER GTI написа:аз тва не съм го написал с цел да те обиждам или нещо такова !!
просто в тоя форум се изказват много некомпетентни мнения по някога!
на такива глупости съм се начел тука и затова не ми се зима отношение в повечето теми ама по-някога не издържам!
като искате да напишете нещо и не сте сигорни ми пурво проверете потърсете из нета и тогава пишете, иначе се трупа само невярна информация която кикому не е нужна!
по темата
какво значение има дали е мотроник или дигифант?
детонационни датчик е тип микрофон и няма нищо общо с датчика на хол, тоес мотора може да работи и без кнок сензор( но не е за препоръчване)
хола управлява запалването, а кнок сензора го корегира ако има детонаций!

Датчика на Хол го споменах в друга връзка.
Наистина се бях объркал тотално - ама така е - като ме мързи да цъкна два пъти в AUTODATA...
Бях останал с грешното впечатление, че само Motronic имат такива екстри като кнок сензор....
Съжалявам, ако съм те обидил - прав си за всичко на 100% !

П.С. Относно некомпетентните мнения - не всеки има твоите познания - ама нали за това е форум - да коментират темите, докато се стигне до истината... :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта