Горивна камера на KR и ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот miro_hack » Пет 19 авг 2011 0:28


indjov_GTI написа:обръщаш главата наопаки,нивелираш я и с спринцовка започваш да я пълниш внимателно камерата с масло/бензин като се стараеш поетото от спринцовката да не ходи никъде другаде освен в камерата,докато не видиш,че още една капка е нужна за да прелее ....моята(АБФ),така съм я мерил и след челосване 0,40 измерих 44-45цц :да:

Прави се с плексигласова подложка намазана с грес откъм блока, с дупка в средата ,защото течностите няма да заемат идеална равнина - ще има разминаване...
Свалил си 2-3 кб. и горивната камера колко кубика стана, като цяло, за да си сметнеш степента,защото си сметнал обема само на главата.Някой ако има данни колко кб е цялата камера ще извадим тези 2-3 кубика от цялата камера и ще ти сметнем степента и някой ще ми даде инфо и за Кр-а и ще съм доволен и аз :mrgreen:
Ъ-ъ-ъ искам да режа 0.5 главата,знам че не е удачно да се сгъстява с глава но ей така искам да си я поурежа малко :Mr Green Fun




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот pe6kata » Пет 19 авг 2011 6:29


miro_hack написа:Степен как се изчислява?

....Със обем на горивна камера към пълен обем на цилиндър,е друго не ми трябва - за сега...

Как да си изчисля пустата камера колко кубика е, със фрезенги със гарнитури и със свещ ...
Обема на главата ми е ясен,но е малко безполезен освен,че след като резнеш главата можеш да замериш пак и да видиш колко аджеба кубика е станала по-малка и тези кубици да ги извадиш от целия обем на г.камера и да си сметнеш НАКРАЯ степента .

--Та искам да си сметна г.камера колко кубика е.... как?


как ще е безполезен обема на главата. Нали ако слагаш друга глава би искал да знаеш кубатурата и, и въобще има ли полза от което. Та единия обем беше именно на главата.
Обема на горивната камера ще си го измериш просто като на монтирана глава напълниш цилиндъра с масло, докато буталото е ГМТ. Кво толкова я мислиш?

Обема на горивната камера на КР е 44.5кубика, а обема на главата е 47кубика и това вече е писано. Разликата идва от това че буталото илиза над блока.
Не виждам нищо лошо да се поотнеме от главата :)


bulsiim
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sl

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот bulsiim » Чет 25 авг 2011 6:31


45 кубика


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот paco » Чет 25 авг 2011 15:57


Обема на горивната камера при КР е 45сс. Тва че буталото надстърча блока с 5сс е от значение само когато се смята степен на сгъстяване CR. И да, не е оферта да се "реже" от главата нито да се "престъргва, препилва" , не и при 16V моторите.

http://www.not2fast.com/turbo/compressi ... sion.shtml


РАСО


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот Sharky GTI » Чет 25 авг 2011 17:36


абсолютно подкрепям изписаното от Paco :да:
оф... и при моето 2Е вече горивната камера е 45cc :Mr Green Fun


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот pe6kata » Чет 25 авг 2011 21:43


сгъстяването чрез сваляне на блока и главата е факт и кой каквото иска да си говори. АБФ-ска глава позволява спокойно към 0.8мм, както и отнемане и от блока. Предлагат се и гарнитури за сгъстяване като тунинг елементи.
Знам как колата тръгва от едно сериозно рязане на главата, така че тия клишета че сгъстяване се прави само с бутала...
да по-добре е с бутала особено ако се гони и голяма степен на сгъстяване, но рязането си остава евтин и ефективен начин за едно сравнително леко, но определено осезаемо сгъстяване.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот Sharky GTI » Чет 25 авг 2011 22:11


"...но рязането си остава евтин и ефективен начин за едно сравнително леко, но определено осезаемо сгъстяване."
Пешка съгласен съм с теб и това което цитирах от поста ти,но нетрябва и нее правилно да се насърчават хората че така се прави и че "тва е като мекото сиренйе,режеш и ядеш" :wink:


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот Сиромаха » Чет 25 авг 2011 23:02


Само да допълня-ако главата не се реже под ъгъл,което не съм го правил и мисля за ненужно няма как да се превиши степен искаща над 100 октана.Един мм дава~1степен.Рязането на блока-само който е наясно какво прави :!: Тук е опасно.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот pe6kata » Пет 26 авг 2011 5:55


Всичко опира до това за какви цели се ползва колата. Малко са хората във форума, дето са отделили кола, която се ползва единствено и само за спортни цели, обикновено повечето гледаме да пипнем малко ежедневните коли.
Една абф-ска глава върви във форума 100лв, ако нещо се прецака Едно рязане е към 30лв. Не е като 800лв+ лв за бутала
Карал съм така сгъстен абф-а, с 95 например имаше детонации, не че не е вървял с 95... 100октана му бяха достатъчни наистина.
Колата имаше и силни ниски, и вървеше много над стоков абф, разхода беше осезаемо надолу- пак питам не е ли достатъчно това за една ежедневка и защо да не се реже в случая?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот petroffbg » Пет 26 авг 2011 8:33


Сиромаха написа:Само да допълня-ако главата не се реже под ъгъл,което не съм го правил и мисля за ненужно няма как да се превиши степен искаща над 100 октана.Един мм дава~1степен.Рязането на блока-само който е наясно какво прави :!: Тук е опасно.

Никакъв проблем не е да резнеш блока,смъквал съм до 5,5мм,друг е въпроса за какво ще се използва после...


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот miro_hack » Пет 26 авг 2011 9:20


5.5 мм ще има проблем. Да не е 0.55 мм и пак трябва да си наясно какво вършиш!


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Горивна камера на KR и ABF

Мнениеот petroffbg » Пет 26 авг 2011 14:03


miro_hack написа:5.5 мм ще има проблем. Да не е 0.55 мм и пак трябва да си наясно какво вършиш!

Няма проблем,нарязват се резбите на блока докрай и се скъсяват челата(там където няма резба) на болтовете на главата,разбира се ,че трябва да знаеш какво правиш,става въпрос за 1,6 със 16v глава...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта