daywalker написа:Добре си я засили твойта.
Тя мойта си беше стокова - не знаех как да я засиля тогава

daywalker написа:Добре си я засили твойта.
leonardo_vd написа:Всичко добре, ама тая мания да си скривате номерата по снимките не знам ЗАЩО е?
daywalker написа:Тук е момента да сложа няколко снимчици-скоро ще го измияЕто и линк за клипче-обаче имайте предвид,че сам се снимах и сменях много тъпо-после като засичах без апарат в ръце е около 10 сек. http://www.youtube.com/watch?v=bAVRHIKWF8A
0-80
http://www.youtube.com/watch?v=PNMEkqitp5M
emiltd написа:daywalker написа:Тук е момента да сложа няколко снимчици-скоро ще го измияЕто и линк за клипче-обаче имайте предвид,че сам се снимах и сменях много тъпо-после като засичах без апарат в ръце е около 10 сек. http://www.youtube.com/watch?v=bAVRHIKWF8A
0-80
http://www.youtube.com/watch?v=PNMEkqitp5M
Добре набира дизелачето...можехме да го дигнеме още ама и така ти е добре за сега.
Как си с разход и температура?
П.П. Карай колата с респект и няма да има проблеми![]()
Rabbit_TDI написа:10 сек ако си го засекал правилно е повече от идеално.При мен беше 13+ сек.,а по каталог я дават над 14.
Golf_Diesel_ написа:Изтребителче е станало
wierdo написа:Хубаво си криеш номера, но в гаража пак се вижда ...
И аз незнам, ква е тая мания.
emiltd написа:Golf_Diesel_ написа:Изтребителче е станало
има мегдан за още около половин оборот на жегльорчето преди да се задави,а това хич не е малко! Общо взето,като се вземе в предвид,че турбо,помпа и дюзи са си сток,ефекта е повече от радващ
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта