Въпрос за филтъра за картерните газове.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот kalopo0o » Сря 30 мар 2011 10:19


Е ко да праа да и права ли кеч-кен или да я чистя редовно , че аз като го чистих почти до дросела ебаси




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 30 мар 2011 10:41


Най - добре е кеч-кен защото не спира потока за разлика от филтрите.


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот kalopo0o » Сря 30 мар 2011 11:20


Няма да има разлика в работата на двигателя мисля , даже ще му е по-добре сега събота ще го правя , а да питам затапвам и тръбата кадето отива към филтъра? То има и едно малко филтърче направо от него да го затапа и няма да има проблем нали ?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот mupk0 » Сря 30 мар 2011 11:35


Зависи.Аз съм виждал кеч кенове с 2 маркуча.Един за вход и един за изход.Всичко остава в съда ,а само чисти пари отиват до филтърната кутия. Междодругото кеч-кена не е ли опасен зимата?Като замръзне вътре крема,не запушва ли работата?



Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 30 мар 2011 15:10


kalopo0o написа:Няма да има разлика в работата на двигателя мисля , даже ще му е по-добре сега събота ще го правя , а да питам затапвам и тръбата кадето отива към филтъра? То има и едно малко филтърче направо от него да го затапа и няма да има проблем нали ?

Точно тва дето обясняваш като го затапиш и прецакваш вентилацията на картера(макар ,че няма да съ първия).Според мен просто сложи кеч кена по средата на маркуча за да улавя маслото и толкоз.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 30 мар 2011 15:11


mupk0 написа:Зависи.Аз съм виждал кеч кенове с 2 маркуча.Един за вход и един за изход.Всичко остава в съда ,а само чисти пари отиват до филтърната кутия.

Точно тва му е смисъла и хубавото вързване.


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот kalopo0o » Сря 30 мар 2011 17:16


така като гледам , май ще си го почиствам през някакво определено време и това е :|


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 31 мар 2011 8:51


Защо - какво те спира?Кеч-кена е хубаво нещо самод ет бая пара струва :(


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Stenly » Чет 31 мар 2011 14:23


Ако не си вързан в ръцете може и сам да си го направиш. Друг е въпроса дали искаш втория маркуч да отива обратно в мотора или да излиза в атмосферата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 31 мар 2011 14:58


Stenly написа: Друг е въпроса дали искаш втория маркуч да отива обратно в мотора или да излиза в атмосферата.

То не е само дали сикаш ,а си зависи от мотора дали има нужда.При 1.8Т примерно рискуваш да прецакаш мотора понеже има по сериозно картерно налягане.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2011 15:04


Живо се интересувам от тоя кеч кЕН. Каква точно е схемата на входния и изходния маркуч. В смисъл единият е по-нагоре от другия вързан или? Има ли значение в случая кой маркуч как и къде. Вътре в кеч-кена има ли нещо като уловител на маслото (мрежа по която да се стича)


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот mupk0 » Чет 31 мар 2011 19:14


кеч кена е кутия с 2 изхода.От единия влиза(виждал съм 2 такива и на 2та имаше оказан вход/изход),вътре е поресто на принципа на катализатора и отстрани има "нивомер",да виждаш колко масло се е събрало.Ако колата ти работи наред едва ли ще виждаш нещо,освен да маца.При ралиджийките оттам хвърлят масло поради други причини.Даже имам познат който си направи голям кеч кен вътре с помпа :D Че за 1 състезание минаваха през 1-2л през кеч кена


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Gigabyte » Чет 31 мар 2011 22:15


Има ли проблеми ако съм изкарал маркуча за картерни газове право надолу под коалта директно в атмосферата? :)


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот vr_mk2 » Чет 31 мар 2011 22:29


mupk0 написа:Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.


G60 не е с дебитомер, не виждам защо да не е с отделен филтър на стъпковия мотор.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот mupk0 » Чет 31 мар 2011 22:33


vr_mk2 написа:
mupk0 написа:Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.


G60 не е с дебитомер, не виждам защо да не е с отделен филтър на стъпковия мотор.

Колега аз коментирах филтрите и свойставата им,а не дали му пречи или не.Ако е от тея по 5лв дето грам не изпускат въздух нали моторчето нямаше да лапа достатачно въздух.Ако са хубави филтрите явно има смисъл



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта