Въпрос за филтъра за картерните газове.
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Е ко да праа да и права ли кеч-кен или да я чистя редовно , че аз като го чистих почти до дросела ебаси
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Най - добре е кеч-кен защото не спира потока за разлика от филтрите.
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Няма да има разлика в работата на двигателя мисля , даже ще му е по-добре сега събота ще го правя , а да питам затапвам и тръбата кадето отива към филтъра? То има и едно малко филтърче направо от него да го затапа и няма да има проблем нали ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Зависи.Аз съм виждал кеч кенове с 2 маркуча.Един за вход и един за изход.Всичко остава в съда ,а само чисти пари отиват до филтърната кутия. Междодругото кеч-кена не е ли опасен зимата?Като замръзне вътре крема,не запушва ли работата?
Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.
Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
kalopo0o написа:Няма да има разлика в работата на двигателя мисля , даже ще му е по-добре сега събота ще го правя , а да питам затапвам и тръбата кадето отива към филтъра? То има и едно малко филтърче направо от него да го затапа и няма да има проблем нали ?
Точно тва дето обясняваш като го затапиш и прецакваш вентилацията на картера(макар ,че няма да съ първия).Според мен просто сложи кеч кена по средата на маркуча за да улавя маслото и толкоз.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
mupk0 написа:Зависи.Аз съм виждал кеч кенове с 2 маркуча.Един за вход и един за изход.Всичко остава в съда ,а само чисти пари отиват до филтърната кутия.
Точно тва му е смисъла и хубавото вързване.
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
така като гледам , май ще си го почиствам през някакво определено време и това е 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Защо - какво те спира?Кеч-кена е хубаво нещо самод ет бая пара струва 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Ако не си вързан в ръцете може и сам да си го направиш. Друг е въпроса дали искаш втория маркуч да отива обратно в мотора или да излиза в атмосферата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Stenly написа: Друг е въпроса дали искаш втория маркуч да отива обратно в мотора или да излиза в атмосферата.
То не е само дали сикаш ,а си зависи от мотора дали има нужда.При 1.8Т примерно рискуваш да прецакаш мотора понеже има по сериозно картерно налягане.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Живо се интересувам от тоя кеч кЕН. Каква точно е схемата на входния и изходния маркуч. В смисъл единият е по-нагоре от другия вързан или? Има ли значение в случая кой маркуч как и къде. Вътре в кеч-кена има ли нещо като уловител на маслото (мрежа по която да се стича)
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
кеч кена е кутия с 2 изхода.От единия влиза(виждал съм 2 такива и на 2та имаше оказан вход/изход),вътре е поресто на принципа на катализатора и отстрани има "нивомер",да виждаш колко масло се е събрало.Ако колата ти работи наред едва ли ще виждаш нещо,освен да маца.При ралиджийките оттам хвърлят масло поради други причини.Даже имам познат който си направи голям кеч кен вътре с помпа
Че за 1 състезание минаваха през 1-2л през кеч кена

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Има ли проблеми ако съм изкарал маркуча за картерни газове право надолу под коалта директно в атмосферата? 

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
mupk0 написа:Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.
G60 не е с дебитомер, не виждам защо да не е с отделен филтър на стъпковия мотор.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
vr_mk2 написа:mupk0 написа:Сега се загледах на снимката.Пича явно е сложил някакви кадърни филтри и колата най-вероятно е за изложения само.Вижте че и на стъпковия мотор има филтър.Което ще рече че има добри свойства,щом колата държи обороти с филтър на стъпковия мотор.
G60 не е с дебитомер, не виждам защо да не е с отделен филтър на стъпковия мотор.
Колега аз коментирах филтрите и свойставата им,а не дали му пречи или не.Ако е от тея по 5лв дето грам не изпускат въздух нали моторчето нямаше да лапа достатачно въздух.Ако са хубави филтрите явно има смисъл
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта