VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 01 сеп 2006 12:02


|CL|NIKI написа:Отзад в багажника - същите нови новени4ки като на щанда на Вели4ков - дойдоха преди 3 дена:):):) :wink:
Ато запо4на да открехвам когото и да било ще ми отнеме 1 месец - по добре потурсете темите в другите форуми.
За някой по специфи4ни работи може да помогна - винаги :wink:


И тука в форума много сме писали ама всеки го мързи да ползва търсачката...нали :? Защо се чудиш, че няма отговори в тая тема.

Другата истина е , че човека сам трябва да си прецени какво ще прави. Имам в предвид дали ще ползва карантия от Г60 или 16В. Подхода към двата мотора е коренно различен. А аз съм сигурен, че точно на теб това няма нужда да ти го обяснявам. Урока си го знаеш много добре. :D

РАСО




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 01 сеп 2006 13:01


vwtuner написа:до какъв надув ще издържат оригиналните бутала?
мотора се разрежда с метална подложка ама...
иначе съм чувал че става и с бутала за турбодизел ама ако някой е по-компетентен да обясни кво е положението


той ше издържи и на 1бар ама километрите ше се скъсат драстично


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Сря 13 сеп 2006 5:21


а далаверата с буталата на c2 каква е точно?
и каква е играта със слагането на 16v глава на pb мотор?
тряя ли да се преправят магистралите и некви други работи или?


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Чет 14 сеп 2006 4:44


:?:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 сеп 2006 9:51


Audi s2, в пъти по здрави бутала .... глава 16 клапанова.... като разлютена осичка е спрямо 8 клапанов мотор ....... дори смешни като големина 4 клапана да са, спрямо двата пак се развинтва и газоразпределя по добре..... мисля да заложа на компресор аз че пак ми е много бавна ама имам много подготовка и като стана готов чак тогава ще пиша ...........


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 14 сеп 2006 23:02


vwtuner написа:а далаверата с буталата на c2 каква е точно?
и каква е играта със слагането на 16v глава на pb мотор?
тряя ли да се преправят магистралите и некви други работи или?


буталата от С2 са доста здрави,
съвпадат по размер с 1.8 моторите на vw PB,KR,PL = 80.89mm
единствената разлика е че буталните болтове на с2 буталата са по малки и за да станат на биелите на (ПБ примерно) трябва да се преправят .
биелита са еднакви на дължина 144мм нои имат разлика в биелните лагери!
за трансплантацията от 8в към 16в
в маслените и водните линий разлика няма , единствения проблем е че без бутала няма как да стане щот на ПБ ако му се сложи 16ж тиква степента на ЦР ще е около 7.5:1
освен ако няма да се турбинира мотора!
толкова за хардуера на мотора, след което трябва да се правят запалване гориво, изп. колектор също е различен на 16б и 8в, и тн.


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пет 15 сеп 2006 1:17


колекторите ще ги мислим после... а значи ако сложа c2 бутала 16v глава и съм готов за високото налягане?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 15 сеп 2006 2:12


зависи кво имаш предвид високо!!
защото нещата са навързани
с високото налягане почват други неща да здават багажа, съедините кутия и т.н.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 15 сеп 2006 9:03


Всичко дето е написал Емо е 100% така , но е пропуснал цената на буталата. Аз имах огромното желание да слагам такива бутала, но цената е малко под 1000лв. За сравнение бутала JE за 9А мотор с 8,5:1 са 1100-1200лв.

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 15 сеп 2006 21:24


от Ебай има С2 бутала за по 300евра заедно с биелите
де да бях с 1.8 отдавна да съм с такива бутала!
имам оферта от JE за 82.5мм и 159мм биели , и сегменти на цена 825$


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пон 18 сеп 2006 1:38


80.99мм бутала стават ли?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 18 сеп 2006 15:07


vwtuner написа:80.99мм бутала стават ли?

стават
ето следи тоз ауцион в Ebay
http://cgi.ebay.de/5St-Audi-S2-3B-Kolbe ... dZViewItem


velichko_87
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

,

Мнениеот velichko_87 » Пон 18 сеп 2006 18:01


.....


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Сря 20 сеп 2006 3:21


аз съм си намерил такива локално...
тях + глава от Pl/KR какво ще стане... ще мога ли да бодна колекторите електрониката и да надувам или?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 сеп 2006 8:44


Какво си намерил?!?!? Това дето ти показа килъра от eBay не са стандартни бутала за KR/PL a такива от S2. Такива тук БГ много трудно се намират, но пак да кажа....ако правиш нещо по-добре си вземи нещо истинско и ново както направи Кордоба.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта