The Blue VR6 Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: The Blue DeviL

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 10 апр 2011 17:31


Защо се отказа за момента от турбото ? Финансови причини ?




vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue DeviL

Мнениеот vidolov » Нед 10 апр 2011 17:36


определено...сичко с времето си...точно преди да почнем даго разглабяме му направих един бенефис със турбото....и дати кажа да караш 400коня е повече от оргазам...но просто голфа е една бездънна яма...и лека полека щесе направи турбо....доста от частите трябваха на тошко за неговия проект...но дотук ще спра...скоро той сам ще пусне своя тема :да:


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue DeviL

Мнениеот vidolov » Пон 11 апр 2011 8:11


помагаите имам проблем...снощи ми изгоря бензиновата помпа а тя е от вр6....вапросамие дали помпа от пълна инжекция от по малак мотор ще има достатъчен дебит...за налягане знам но дебита ме притеснява...


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: The Blue VR6

Мнениеот moimoimoi » Пон 11 апр 2011 22:21


за помпата виж тази тема viewtopic.php?f=52&t=119612&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82

май от г60 става помпата
ето едно клипче на голф2 с вр6 death http://www.vbox7.com/play:a59bd4b0


G60

Re: The Blue DeviL

Мнениеот G60 » Вто 12 апр 2011 8:25


vidolov написа:помагаите имам проблем...снощи ми изгоря бензиновата помпа а тя е от вр6....вапросамие дали помпа от пълна инжекция от по малак мотор ще има достатъчен дебит...за налягане знам но дебита ме притеснява...

Става,слагай нямаш проблеми. Моята изгоря беше нова на 6 месеца(китайски боклук) и купих една от моргата даже не я знам от какво е mhihi но мотора работи отлично с нея


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: The Blue VR6

Мнениеот pe6kata » Вто 12 апр 2011 8:51


има опсаност във високите обороти да не достига гориво, как така каква да е :shock
абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: The Blue VR6

Мнениеот neon » Вто 12 апр 2011 8:54


pe6kata написа:има опсаност във високите обороти да не достига гориво, как така каква да е :shock
абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит

:да:


Потребителски аватар
pepo
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: The Blue VR6

Мнениеот pepo » Вто 12 апр 2011 8:57


pe6kata написа:има опсаност във високите обороти да не достига гориво, как така каква да е :shock
абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит

:да: послушай мастара на ВР-а бая опит има човека с тоя мотор :Mr Green Fun


G60

Re: The Blue VR6

Мнениеот G60 » Вто 12 апр 2011 11:56


Е добре,аз пък си карам колата с помпа която 100% не е от ВР6 или АБФ от моргата само знаят ,че са я смъкнали от кола с пълна инжекция и нямам проблем с дебита


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Re: The Blue DeviL

Мнениеот Pironski » Вто 12 апр 2011 12:53


vidolov написа:то небило лесно дасе пуска тема :lol:

Като гледам не ти е много лесно и да пишеш :неграмотно

Иначе успех с колата :да:


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот suggar » Вто 12 апр 2011 17:11


Евала Ники голяма изрудия mhihi мярках го голфа ама бях останал с вщечатление че си е КР-а. Ся ще траа ти прая път кат та видя :twisted:


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Вто 12 апр 2011 19:19


G60 написа:Е добре,аз пък си карам колата с помпа която 100% не е от ВР6 или АБФ от моргата само знаят ,че са я смъкнали от кола с пълна инжекция и нямам проблем с дебита

хммм....имам една помпа от пълна инжекция и ще пробвам първо с нея!ще закача монометар и в движение ще видя какво се случва!ако във високите обеднява ще търся чак тогава от вр6!тази която се счупи е вр6-а!незнам дали някой от вас е разглабял помпа,но наи интересното е че най-ниско доло на помпата има едно ветрило което поткачва бензина!ветрилата на тази шаиба бяха изронени :shock незнаино от какво!взех такова ветрило от друга помпа което пасна-сложих...помпата тръгна,но след това пак запече!оказасе че проблема е и във оста която затяга!имах и аз същия проблем с глъхнене във високите и поне установих,че нее можела да поткачва достатъчно бензин!щея събера и ще пиша като имам резълтат


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue DeviL

Мнениеот vidolov » Вто 12 апр 2011 19:28


pironski написа:
vidolov написа:то небило лесно дасе пуска тема :lol:

Като гледам не ти е много лесно и да пишеш :неграмотно

Иначе успех с колата :да:

ами дати кажа мисля,че отлично си разбрал защого написах това нещо,а и немисля,че е останало нещо недоразбрано въпреки някой грешки във правописа!затова и избягвам много много да пиша във форума и да давам мнения,защото някой хора негледат какво е направено е гледат само даси чешат езиците :да: надявамсе данего приемаш лично казахго въобще за 50% от хората във форумите който едвали някога саси цапали рацете с масло!мисля,че в този проект са хвръкнали много денонощия и труд и ядове!ти поне знаеш как е и очаквам да разбереш!


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Сря 13 апр 2011 15:07


сложих помпа от бмв 6 цилиндрово,но имам проблема като със вр6-ската помпа....голфа тръгва да вари...идва един момент в които сякаш се задаша за около 2-3 секунди и след това тръгва пак да варви...и така миго прави на всяка скорост горе доло по 2-3 пъти....вазможно лие дае от липса на дебит?утре мисля да закача монометар и да меря в реално време!другото което е,че бензиновия регулатор мие на 3бара а не како трябва на 4 бара!


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: The Blue VR6

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Сря 13 апр 2011 15:53


тая работа с регулатора не е добре или си намери 4 баров или слжи монометара и стисни тоя с по големи клещи докато почне да държи 4 бара :lol: тожа е по евтиният и също толкова ефективен вариянт...... какво стана с помпата от КР-а тя е 255л/ч слагай нея ще ти върши работа и след турбинирането



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта