The Blue VR6 Турбо
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: The Blue DeviL
Защо се отказа за момента от турбото ? Финансови причини ?
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue DeviL
определено...сичко с времето си...точно преди да почнем даго разглабяме му направих един бенефис със турбото....и дати кажа да караш 400коня е повече от оргазам...но просто голфа е една бездънна яма...и лека полека щесе направи турбо....доста от частите трябваха на тошко за неговия проект...но дотук ще спра...скоро той сам ще пусне своя тема 

-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue DeviL
помагаите имам проблем...снощи ми изгоря бензиновата помпа а тя е от вр6....вапросамие дали помпа от пълна инжекция от по малак мотор ще има достатъчен дебит...за налягане знам но дебита ме притеснява...
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: The Blue VR6
за помпата виж тази тема viewtopic.php?f=52&t=119612&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82
май от г60 става помпата
ето едно клипче на голф2 с вр6
http://www.vbox7.com/play:a59bd4b0
май от г60 става помпата
ето едно клипче на голф2 с вр6

Re: The Blue DeviL
vidolov написа:помагаите имам проблем...снощи ми изгоря бензиновата помпа а тя е от вр6....вапросамие дали помпа от пълна инжекция от по малак мотор ще има достатъчен дебит...за налягане знам но дебита ме притеснява...
Става,слагай нямаш проблеми. Моята изгоря беше нова на 6 месеца(китайски боклук) и купих една от моргата даже не я знам от какво е

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: The Blue VR6
има опсаност във високите обороти да не достига гориво, как така каква да е
абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит

абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: The Blue VR6
pe6kata написа:има опсаност във високите обороти да не достига гориво, как така каква да е![]()
абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит

Re: The Blue VR6
pe6kata написа:има опсаност във високите обороти да не достига гориво, как така каква да е![]()
абф и 2е са с еднакви- по 60л/ч, вр6 я дават над 120л/ч, като лично съм я мерил при 4 бара че дава дебит над 140/ч
почти съм сигурен че с обикновена помпа ще има обедняване във високите.
помпата освен налягане, трябва да има и нужния дебит


Re: The Blue VR6
Е добре,аз пък си карам колата с помпа която 100% не е от ВР6 или АБФ от моргата само знаят ,че са я смъкнали от кола с пълна инжекция и нямам проблем с дебита
- Pironski
- Мнения: 2210
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
- Автомобил: VW Golf II GTI 8V
- Двигател: PB
- Местоположение: EU
- Контакти:
Re: The Blue DeviL
vidolov написа:то небило лесно дасе пуска тема
Като гледам не ти е много лесно и да пишеш

Иначе успех с колата

- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
Евала Ники голяма изрудия
мярках го голфа ама бях останал с вщечатление че си е КР-а. Ся ще траа ти прая път кат та видя 


-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
G60 написа:Е добре,аз пък си карам колата с помпа която 100% не е от ВР6 или АБФ от моргата само знаят ,че са я смъкнали от кола с пълна инжекция и нямам проблем с дебита
хммм....имам една помпа от пълна инжекция и ще пробвам първо с нея!ще закача монометар и в движение ще видя какво се случва!ако във високите обеднява ще търся чак тогава от вр6!тази която се счупи е вр6-а!незнам дали някой от вас е разглабял помпа,но наи интересното е че най-ниско доло на помпата има едно ветрило което поткачва бензина!ветрилата на тази шаиба бяха изронени

-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue DeviL
pironski написа:vidolov написа:то небило лесно дасе пуска тема
Като гледам не ти е много лесно и да пишеш![]()
Иначе успех с колата
ами дати кажа мисля,че отлично си разбрал защого написах това нещо,а и немисля,че е останало нещо недоразбрано въпреки някой грешки във правописа!затова и избягвам много много да пиша във форума и да давам мнения,защото някой хора негледат какво е направено е гледат само даси чешат езиците

-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
сложих помпа от бмв 6 цилиндрово,но имам проблема като със вр6-ската помпа....голфа тръгва да вари...идва един момент в които сякаш се задаша за около 2-3 секунди и след това тръгва пак да варви...и така миго прави на всяка скорост горе доло по 2-3 пъти....вазможно лие дае от липса на дебит?утре мисля да закача монометар и да меря в реално време!другото което е,че бензиновия регулатор мие на 3бара а не како трябва на 4 бара!
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: The Blue VR6
тая работа с регулатора не е добре или си намери 4 баров или слжи монометара и стисни тоя с по големи клещи докато почне да държи 4 бара
тожа е по евтиният и също толкова ефективен вариянт...... какво стана с помпата от КР-а тя е 255л/ч слагай нея ще ти върши работа и след турбинирането

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта