2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот petroffbg » Сря 13 апр 2011 8:47


paco написа:Няма да споря :)
Когато съм се интересувал съм ровил и чел. Ако все пак ви е интересно...ето малко от нещата дето съм си архивирал.

РАСО

Интересна диаграма,по нея изглежда,че с 40ски не може да развърти над 6000об,но на практика може и стига над 8000об.До преди две години ФВ беше с карбове и си вървеше доста прилично,за пореден път се убеждавам,че каквото пише по книгите,не става по нивите,нищо лично,просто споделям опит.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот paco » Сря 13 апр 2011 9:53


Всъщност можеш, но графиката ти показва оптималния размер. Извън кривата си в бедна смес и влизаш в зоната на строшени, стопени и т.н. бутала :) иначе вас бЪгеристите съм ви призал за хеви метъл зомбита :lol: Де да знам..може някоя зла сила да ви помага :mrgreen: ....тва в рамките на майтапа де.

РАСО


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Сря 13 апр 2011 18:11


Хе тая крива е много гадно копеле и сам напално съгласен с PACO че на теория след 6000 вече е бедна сместа и съм виждал какво се случва на буталата но понякога не важат пак и аз не смятрам да го карам до 8000 оборота тоя мотор.

п.п
тва за книгите и нивите ме изкефи :wink:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот stefan4o » Сря 13 апр 2011 18:32


Аз може ли да изкажа мнение? Тези дето са писали книгите се предполага, че са били на "нивите" все пак за да го напишат, не мислите ли? Според графиката за моето 1.6 биха били идеални такива вебери като тези, за които става въпрос тук mhihi


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот Сиромаха » Сря 13 апр 2011 19:50


Аз пък мисля,че 52мм са ОК за АБФ :kissy: .Чувал съм,че има карбове на 50мм но къде ги?


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Сря 13 апр 2011 20:01


Сиромаха написа:Аз пък мисля,че 52мм са ОК за АБФ :kissy: .Чувал съм,че има карбове на 50мм но къде ги?


ето ги колега ама са доста кинти нови а освен на картинка не сам виждал такива :wink:
http://www.piercemanifolds.com/category_s/26.htm


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот Stenly » Сря 13 апр 2011 21:05


....има и 55мм вебери
Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот paco » Чет 14 апр 2011 8:41


Има всички размери до 65мм, но масово разпространените са 36 и 40мм защото са слагани на серийни автомобили.

РАСО


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот petroffbg » Чет 14 апр 2011 9:07


paco написа:Всъщност можеш, но графиката ти показва оптималния размер. Извън кривата си в бедна смес и влизаш в зоната на строшени, стопени и т.н. бутала :) иначе вас бЪгеристите съм ви призал за хеви метъл зомбита :lol: Де да знам..може някоя зла сила да ви помага :mrgreen: ....тва в рамките на майтапа де.

РАСО

В подкрепа на твоето мнение прилагам снимки от времето когато се заигравах с лада,топеше бутала на трети,после го хванах,че колектора не уплътнява към главата.С ФВ-то съм нямал такива проблеми.
url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/2143/117663451020123275611302764744UOxeWUt4rliZAidbC0sB.JPG] Изображение[/url]
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 14 апр 2011 18:21


брутални снимки :D :D


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Чет 14 апр 2011 19:01


Наистина брутални снимки.Доста си го покарал тва бутало след като се е счупило :wink: само 1 ли свали от 3 цилиндар или 2 в такова положение?


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Чет 14 апр 2011 19:04


Ето на тоя голф смятаме да качим мотора :012:
Прикачени файлове
Изображение0367.jpg
Изображение0368.jpg
Изображение0323.jpg


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот petroffbg » Пет 15 апр 2011 8:50


vankoGTI написа:Наистина брутални снимки.Доста си го покарал тва бутало след като се е счупило :wink: само 1 ли свали от 3 цилиндар или 2 в такова положение?

Две бутала смачках до като вдяна откъде е проблема,не съм ги карал много,след пробив губи рязко мощност и щещ не щеш спираш. :banghead:


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот polski-grizach » Нед 17 апр 2011 22:57


:да:


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот mk1gti » Нед 17 апр 2011 23:54


Интересна интервенция, успех за напред и много газ да раздаваш на карбовете mhihi :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта