обаче лънч-контрола й бил е.... м... на тази клапа



passatfen написа:
какво мислите ?
. Мисля си не може ли да се прекра паралено на сток генерацията една права тръба или там както се казва спортна генерация,да я наречем,която разбирасе да не се вижда отзад,а да стига под бронята някъде.И точно където изгорелите газове излизат от двигателя да се направи един вид разклонител за сток генерацията и за новата "спортна" генерация и чрез клапа да се регулира на къде да тръгват на ляво към сток-а или на дясно към "спортна" генерация и самото управление да е с жило а не с някакви електроники,да е максимално опростено.
,но не мога да намеря схема на гърнетата и местоположението на клапана
Шегата на страна..сега сериозно. По този начин монтирани тези клапани ми се струва,че даже ще може и да я спънат. По принцип затова монтират У-образни тръби с цел по-малко съпротивление и по-лесното извеждане на газовете,което при Т-образните тръби...става малко по-трудно. Иначе не че не е възможно,но според мен няма смисъл,понеже бързо ще се наситиш на това и после ще почнат проблемите когато започне да блокира кллапата от нагара и саждите 
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта