Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот indjov_GTI » Нед 15 май 2011 20:42


този човек беше правил тази зайгравка с http://www.youtube.com/user/ludiagsm#p/u/87/iRhe6aOVi2w

обаче лънч-контрола й бил е.... м... на тази клапа mhihi




Потребителски аватар
_Rosso_
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот _Rosso_ » Нед 15 май 2011 23:50


Та не разбрах много много трябва трабата да направи завой към двигателя за да извади гърлен звук така ли , поне това виждам на клипчето в You Tube.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот feikot » Пон 16 май 2011 2:14


Лично според мен най-доброто решение е,една Y образна тръба след ламбда сондата,като на единия край си стои нормалната генерация а другата ти излиза изпод вратите примерно,с един лъскав хромиран накрайник.Ще минава за пред полицаите,че е декоративен,че се правят май (един приятел ми каза,колко е вярно не знам) .На изхода за късата тръба слагаш клапа с ЕМ клапан,защото с това моторче е много калпаво.Слагаш си един прекъсвач някъде в колата,кеф ти шум,кеф ти оргиналдъ.Не е нужно от двойни и т.н. Предполагам,че всички гърнета и извивки,които са си сток,ще правят достатъчно съпротивление,че спокойно да си излизат газовете през гърмялката.А и така ще си по-оригинален ;)
Изображение


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот vr_mk2 » Пон 16 май 2011 8:46


Няма ли да е най-лесно клапата да се управлява с актуатор за гейт? При фул-бууст отваря и така...


Потребителски аватар
Бетончо
Мнения: 174
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: karlovo

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот Бетончо » Пон 16 май 2011 8:58


passatfen написа:
какво мислите ?


Изглежда много добре.

Първо искам да кажа,че и аз предпочитам колата да ми е тихичка през повечето време,защотото на дълъг път това ръмжене е убийствено.Но пък също съм голям фен на спортните коли с рев като на динозавър,така че много пъти съм си мислил как може да стане това да пускаш и да спираш ръмженето,ще следя темата с интерес.
Имам и аз една идея,но сега като я напиша не ми се смейте,ако е налудничава,но аз съм малко авантюрист :screwy mhihi . Мисля си не може ли да се прекра паралено на сток генерацията една права тръба или там както се казва спортна генерация,да я наречем,която разбирасе да не се вижда отзад,а да стига под бронята някъде.И точно където изгорелите газове излизат от двигателя да се направи един вид разклонител за сток генерацията и за новата "спортна" генерация и чрез клапа да се регулира на къде да тръгват на ляво към сток-а или на дясно към "спортна" генерация и самото управление да е с жило а не с някакви електроники,да е максимално опростено.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот IvailoOo » Пон 16 май 2011 9:05


Ем с 2 думи...искаш това,което имахме в предвид ( аз и някои други колеги). У-образна тръба с ЕМ клапан (който според мен е за предпочитане пред жилата,ръчките и др.) Поправи ме ако не съм те разбрал правилно :oops:

П.п. Това е измислеено още през 80-те. И точно на Mustang е така :да: ,но не мога да намеря схема на гърнетата и местоположението на клапана

Последна промяна от IvailoOo на Пон 16 май 2011 9:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Бетончо
Мнения: 174
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: karlovo

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот Бетончо » Пон 16 май 2011 9:06


Да точно така У-образна тръба само не знам за какъв клапан става въпрос,но ей сега ще погледна в търсачката :)

Не намерих нищо за този клапан,както и да е,но щом казваш без жила и ръчки предполагам,че от налягането ще отваря и затваря :)

Ох ох ох какво открих гледайте http://www.superstang.com/Exhaust/index.html


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот neon » Пон 16 май 2011 9:22


А замислили ли сте се откъде ще мине тази "паралелна" тръба, като стандартната още си седи отдолу? Също така къде ще се върже към оригиналната генерация;под какъв ъгъл, че да не забавя скоростта на газовете;ще има ли място за тази клапа там..... Все е такива не особенно важни въпроси.
П.П. Това изпълнение при Мустанг-а е най-приложимо, но според мен звука, който ще се получи при отваряне на клапата, никак няма да е приятен.


Потребителски аватар
Бетончо
Мнения: 174
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: karlovo

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот Бетончо » Пон 16 май 2011 10:49


На мен също това с мустанга много ми харесва и си мисля,че е най-доброто решение.Сега звука не е толкова важен,поне за мен,важното е колата да може да се отпуши малко.Вчера примерно патувах към София,по под балканския път и нямаше да откажа още малко мощт,да се поотшуши :)))


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот IvailoOo » Пон 16 май 2011 10:56


Е гледам ти си с ABF...накъде повече мощ... ще хвърчиш ли mhihi Шегата на страна..сега сериозно. По този начин монтирани тези клапани ми се струва,че даже ще може и да я спънат. По принцип затова монтират У-образни тръби с цел по-малко съпротивление и по-лесното извеждане на газовете,което при Т-образните тръби...става малко по-трудно. Иначе не че не е възможно,но според мен няма смисъл,понеже бързо ще се наситиш на това и после ще почнат проблемите когато започне да блокира кллапата от нагара и саждите :bishop


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Мнениеот feikot » Пон 16 май 2011 11:58


EM значи електро-магнитен,такъв който веднага отваря и затваря.Щрак-щрак.Това ти е оптималния вариант.Според мен,това което аз ти съчиних,го виждам като идеално решение на това което искаш.Имай в предвид,че все пак тия газове имат някаква температура и не могат да се слагат и прекарват от къде дойде тия тръби.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта