Всичко става дори и на здрав мотор..
Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Както единия ден имах компресия.. на другия нямах
И проблема не беше в бутала, сегменти и тн..
Всичко става дори и на здрав мотор..
Всичко става дори и на здрав мотор..
-
V.Nanovski
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Към момента са ми ясни следните неща:
- трябва да търся AGU мотор с жило на дросела - за момента само мотор с инсталация.
- ще ползвам моята кутия с съединител за ВР6
Към момента актуални въпроси са:
- Каква част от периферията мога да ползвам - радиатори воден и на климатика?
- По инсталацията какви особености има при положение, че ще се търси мотор с код AGU
Колеги целта на темата е да имам ясната концепция преди да започна.
- трябва да търся AGU мотор с жило на дросела - за момента само мотор с инсталация.
- ще ползвам моята кутия с съединител за ВР6
Към момента актуални въпроси са:
- Каква част от периферията мога да ползвам - радиатори воден и на климатика?
- По инсталацията какви особености има при положение, че ще се търси мотор с код AGU
Колеги целта на темата е да имам ясната концепция преди да започна.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Ако ползваш така наречената мегасмърт ти трябва само инсталацията на мотора. може и по хубава електроника, въпрос на кинти, това е най лесния и бърз начин за запалването на мотора.
А ако ще изкаш да я позлваш със орг комп ти трябва повече от инсталацията, дерта е в Кан шината, моя майстор се побърка с моята инста
Спокойно може да си ползваш твоята кутия, и твойте радиатори за охлаждане и за климатика,
А ако ще изкаш да я позлваш със орг комп ти трябва повече от инсталацията, дерта е в Кан шината, моя майстор се побърка с моята инста
Спокойно може да си ползваш твоята кутия, и твойте радиатори за охлаждане и за климатика,
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
V.Nanovski написа:Към момента са ми ясни следните неща:
- трябва да търся AGU мотор с жило на дросела - за момента само мотор с инсталация.
- ще ползвам моята кутия с съединител за ВР6
Към момента актуални въпроси са:
- Каква част от периферията мога да ползвам - радиатори воден и на климатика?
- По инсталацията какви особености има при положение, че ще се търси мотор с код AGU
Колеги целта на темата е да имам ясната концепция преди да започна.
не знам каква е целта на този AGU двигател, в него няма нищо което да си заслужава да махнеш ABF от колата.
има едни бутала, но в форума има 2-3 коли които карат ABF с подложка и стандартни карантии, няколко десетки хиляди километра на по 300 коня . на цената на конверсията от ABF>AGU , можеш да направиш приличен турбо ABF , с много повече въртящ момент. здрава, надеждна концепция , с евтини части , инвестирай в хубава електроника , без дебитомер. на пазара има оферти в момента за електроники които не са за изпускане .
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Cordoba16vt е много прав. Слушай го по-добре...
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Написах преди два дена един пост ама го изтрих. Тва според мен е супер безмислено упражнение. Първо разправията по търсенето на читав мотор и завирането му в коша се равнява на разреждането и ревизирането на твоя. И кво печелиш с тва 1.8Т? Пак ти трябват колектори, пак ти трябват дюзи, пак ти трябва съединител....И накрая пак си с 1.8. Не разбирам.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
+ това не знаеш на какво ще попаднеш вътре в мотора. Моя както си вървеше и замина единия цилиндър.. е оказаха се детски болести и всичко здраво, но трябваше да свалям главата и да ревизирам всичко 
-
V.Nanovski
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Здравей Колеги,
Търсих доста, но не намерих някой да си е сменил абф с 1.8т - намерих тема, в която си дискутираше тази смяна - там мненията същите като тук - явно няма смисал.
Благодаря Ви за мненията - явно ще се събират части за абф-а.
Търсих доста, но не намерих някой да си е сменил абф с 1.8т - намерих тема, в която си дискутираше тази смяна - там мненията същите като тук - явно няма смисал.
Благодаря Ви за мненията - явно ще се събират части за абф-а.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Прави са колегите по горе, че е по добре да си турбинираш АБФ-а, за разликата която гониш, иначе във вортекс-а имаше една тема дето правят тази замянка,
там оня посмени само двигатела, и си остана със същата периферия от АБФ-а, скорости, радиатори . . .
там оня посмени само двигатела, и си остана със същата периферия от АБФ-а, скорости, радиатори . . .
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
V.Nanovski написа:Здравей Колеги,
Търсих доста, но не намерих някой да си е сменил абф с 1.8т - намерих тема, в която си дискутираше тази смяна - там мненията същите като тук - явно няма смисал.
Благодаря Ви за мненията - явно ще се събират части за абф-а.
Правилното решение взе колега
гаранция че ще останеш много доволен от турбиниран ABF
аиде успехи за проекта -
V.Nanovski
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Здравейте Колеги,
За абф около 200-250 к.с. какво турбо трябва (ако може марки и модели)?
Май ще се променя името на темата
За абф около 200-250 к.с. какво турбо трябва (ако може марки и модели)?
Май ще се променя името на темата
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Никакво турбо не ти трябва, изобщо не се захващай ще те боли много главата после.
Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.
Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Колега ако имаш малко средства и искаш турбо кола да си съскаш си мятай АГУ-то по няма да те боли главата. Ако имаш кинти и искаш коне дай да ти турбинират кадърни хора АБФ-а и ще останеш очарован.
Ако искаш мога да ти обясня някои особености в размяната на моторите която е елементарна стига да знаеш какво правиш.
Ако искаш мога да ти обясня някои особености в размяната на моторите която е елементарна стига да знаеш какво правиш.
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
niikoo_1 написа:Никакво турбо не ти трябва, изобщо не се захващай ще те боли много главата после.
Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.
аве ти познаваш ли парите!
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
chefo_ написа:niikoo_1 написа:Никакво турбо не ти трябва, изобщо не се захващай ще те боли много главата после.
Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.
аве ти познаваш ли парите!
Любопитно ми е, тъй като не съм запознат, как се управлява буус-а при атмосферен автомобил? Ясно, че при 1.8Т става посредством Н75 клапан и ЕКУ-то, но при АБФ-а?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта

