Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Китовете от ибей, почти никога не са плуг енд плей, въпреки че продавачите го пишат. 100% ще се наложи да си купуваш, някои части втори път, а други да преправяш. По принцип, до който и производител да пуснеш запитване, читава турбина ще ти е поне 800 евро чисто нова. (говорим за Garrett, Turbonetics, Precision и тн). А този кит идва целия на 800 евро.. Не е ли малко съмнително?
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
дам ама имало мито и ддс и ставало над +++ поне така ми обясни един приятел 

- Romboni_kr
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 09 яну 2011 15:10
- Автомобил: Mk3 Gti
- Двигател: ABF
- Местоположение: Гр. Тетевен
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
е сигурно са китайки ама колкото и да е е чисто нова не е втора трета пета употреба и незнаеш какво взимаш...
нали иска евтино,ето евтино,другият вариант е да кара така сега пък като събере пари на направи нещо добро.
нали иска евтино,ето евтино,другият вариант е да кара така сега пък като събере пари на направи нещо добро.
- Romboni_kr
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 09 яну 2011 15:10
- Автомобил: Mk3 Gti
- Двигател: ABF
- Местоположение: Гр. Тетевен
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
митото е от английския ебей този е френски..
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
В тунинг.бг си спомням, че продаваха две турбини свалени от Nissan Skyline, GT2560 или нещо подобно бяха, втулкови. Тоест, ако нещо се случи има и ремонтен комплект за нея. Цената за 1бр. мисля, че не надхвърляше 500лв.
Ще ти трябва интеркулер - 800лв,
Съединител - 600-700лв
Дюзи, имаш много вариянти но 400лв са чисто нови.
Отделно ти трябва колектор, даунпайп генерация, - 1500лв (примерно - не, че не може и по евтино, ама говорим за хубаво свършена работа)
Гарнитури, масла, болтове, филтри поне още 500лв.
Ремап 600-800лв.
Ще имаш доста добър вариант с 240-50кс и резерв. Тази К03с дето си я представяте на 230кс сигурно ще се разцепи и ще работи на максимума на възможностите си. А като пари/коне положението е:
Турбо за 220кс - 400лв.
Турбо за 280кс - 500лв.
И без това ще сменяш дюзи, направо си взимаш едни 440-ки и си мапваш колата на 250кс.
Ще ти трябва интеркулер - 800лв,
Съединител - 600-700лв
Дюзи, имаш много вариянти но 400лв са чисто нови.
Отделно ти трябва колектор, даунпайп генерация, - 1500лв (примерно - не, че не може и по евтино, ама говорим за хубаво свършена работа)
Гарнитури, масла, болтове, филтри поне още 500лв.
Ремап 600-800лв.
Ще имаш доста добър вариант с 240-50кс и резерв. Тази К03с дето си я представяте на 230кс сигурно ще се разцепи и ще работи на максимума на възможностите си. А като пари/коне положението е:
Турбо за 220кс - 400лв.
Турбо за 280кс - 500лв.
И без това ще сменяш дюзи, направо си взимаш едни 440-ки и си мапваш колата на 250кс.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
K03S не изкарва повече от 210 коня (демек 20 коня над К03 каквато е неговата).Далаверата на К03С е че може да ти изпадне от някой ударен на пакетна цена барабар с дюзите.Хубавото е че тогава дори и ремап не иска щото дщзите са толкова по-големи колкото по-голям е и дебита на турбото
Тука уловката е "да изпадне".Иначе тва дето s.k. казва си е проект с ремап и става съвсем друга бира.

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
К03S мапната добре+генерация може да изкара около 230 к.с., това и е тавана.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
MK4 написа:К03S мапната добре+генерация може да изкара около 230 к.с., това и е тавана.
210 коня имах предвид само турбина и дюзи за нея от 1.8Т мотор-което е така да се каже plug&play и евтината част ако търсиш втора злоупотреба.
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Значи какъв ми беше замисъла преди да ми обясните някой работи - просто исках колата ми да стане около 200 - 20 коня , с чип тунинга може да издаде по-бързо багажа - турбината , съединитела + др.. , та ми хрумна да сменя турбината с по яката ( от 180 коня ) . Мисля , че ще издържи повече на това натоварване от моята КО3 , естествено трябваше още работи да взема . И би станала към 210 - 20 мощност с дино мапване . По моя сметка излизаше като от някое ауди ТТ 1.8Т 180 коня му взема :
-> турбо - 400 или 500 лв , дюзи - 100 лв , кулер - 100 лв , за пътищата към 200 лв + някой др. още разход по частите . Отделно имаше монтаж + мапване на ЕКУ и нов съединител - какво ще се получи при тоя план да речеме заслужава ли си и дали е възможен ( почти неуспях да разбера ) ?
Колите с 180 коня по засилени ли са в съединителя и спирачките,че при чип няма проблем ?
И какво би се получило,ако примерно взема от ТТ 1.8Т 180НР турбото , дюзи и кулера с пътищата му без мапване на ЕКУ замо с чип ще стане ли към 190 - 200 коня , но с по малко натоварване ли ще бъде от стоковия мотор ?
За сега се отказах окончателно от замисленя проект и ще се задоволя само с чип
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !!!

-> турбо - 400 или 500 лв , дюзи - 100 лв , кулер - 100 лв , за пътищата към 200 лв + някой др. още разход по частите . Отделно имаше монтаж + мапване на ЕКУ и нов съединител - какво ще се получи при тоя план да речеме заслужава ли си и дали е възможен ( почти неуспях да разбера ) ?

Колите с 180 коня по засилени ли са в съединителя и спирачките,че при чип няма проблем ?
И какво би се получило,ако примерно взема от ТТ 1.8Т 180НР турбото , дюзи и кулера с пътищата му без мапване на ЕКУ замо с чип ще стане ли към 190 - 200 коня , но с по малко натоварване ли ще бъде от стоковия мотор ?
За сега се отказах окончателно от замисленя проект и ще се задоволя само с чип

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !!!



Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Не се лъжи ,дюзите от ТТ 180 или 225 НЕ СТАВАТ на колектор с големите портове АГУ, а да смениш големия смукател с малак е грехота 350лв са 440сс
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
ясно трябват нови дузи 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
MK4 написа:К03S мапната добре+генерация може да изкара около 230 к.с., това и е тавана.
K03s turbo can give you 260hp max with 1.1bar @ 7000, 100octane and 22degrees timing at 7000
With stock position wastegate, that means around 0.9bar @ 7000, if you tune for 100octane you can have around 230hp MAX!
Ето ти цитата на Фоти от ecuconnections. Та... с малко заигравка можеш да изкараш и повечко

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Според мене е невъзможно тая турбина да задържи 1.1 до 7000 об/мин.
Мойта прави овърбуст 1.6 и задържа 1.3 до към 5 и нещо хиляди оборота, от 6000 нагоре е пълна тишина.
Колата ми е доста по-бърза като сменям на 6000 об сравнено ако сменям на 7000.
Мойта прави овърбуст 1.6 и задържа 1.3 до към 5 и нещо хиляди оборота, от 6000 нагоре е пълна тишина.
Колата ми е доста по-бърза като сменям на 6000 об сравнено ако сменям на 7000.
Последна промяна от MK4 на Пон 19 сеп 2011 9:30, променено общо 2 пъти.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Той не твърди, че е възможно, а че го е правил
До колкото разбрах имаш малко баране по лостчето на актуатора, Boost PID-а да се рекалибрира, и аванс..
Един пич беше писал, че си ги държи спокойно със S3 MAF, Forge Wastegate Actuator и малко по-големи дюзи
Не е било един пич .. ся проверих.. Фоти пак го е писал..
http://www.ecuconnections.com/forum/vie ... 03s#p35349
Не е и като да няма дино графики

Един пич беше писал, че си ги държи спокойно със S3 MAF, Forge Wastegate Actuator и малко по-големи дюзи
Не е било един пич .. ся проверих.. Фоти пак го е писал..
Now that Polo has Forge wastegate with blue spring + injectors + S3 MAF and keeps 1.1bar @ 7000RPM
The turbo works in limits. No dynoed yet... I think next week we will have a nice dyno to see how much power can a stock K03s give with 100octane fuel!
http://www.ecuconnections.com/forum/vie ... 03s#p35349
Не е и като да няма дино графики
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: krisaliks и 27 госта