vw polo 2F GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот mladen201 » Вто 29 ное 2011 18:33


Давай да го видим че ми е интересно mhihi




Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот indjov_GTI » Сря 30 ное 2011 0:23


колега ти на 1-ва ще удряш 90-100км дееаа :) heavy metal zork


Вера Павлова
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Вера Павлова » Сря 30 ное 2011 2:05


Колега мисля,че грешиш малко с този раэпределителен вал можеш да завъртиш 10000 само на място,или по голямо надолнище. Също така ме интересува как си успял да обтегнеш ангренажа след рязането на блока,
эащото с лек маховик в момента,който пуснеш гаэта при10000 ще прехвърлиш эъби.Клапаните пружини при този дигател също не могат да работят при тези обороти,както и хидравличните чаши. Личното ми мнение е, че проекта е добър,но трябва да се дообмисли ощ малко .Може би трябва да се обработят буталата със эона приближаваща главата на 0.75 мм. .Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера и само эа информация ,буталото на двигател Ф1 се движи със скорост 24 метра в секунда,а при тебе скороста на буталото при 10000 е 26 метра в секунда, при тази скорост буталата започват да се стапят,а сегментите се счупват.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот petroffbg » Сря 30 ное 2011 10:02


Тоя мотор,може да вдигне 10000об/мин само на сън със стоковото си изпълнение и ако съвсем случайно ги направи :bishop ,бутала и биели ще има и у комшиите!Давай да видим,че се зарибих,може да сложа и аз такъв на бъгито,този дето го карам мина 6000лв,пък стига само до 8200!?


nsmotorshop
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 32

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот nsmotorshop » Сря 30 ное 2011 12:27


[attachment=0]DSC_0409.jpg[/attachment][attachment=1]DSC_0408.jpg[/attachment][attachment=2]DSC_0407.jpg[/attachment][attachment=3]DSC_0406.jpg[/attachment][attachment=4]DSC_0405.jpg[/attachment]
Прикачени файлове
DSC_0405.jpg
grabi
DSC_0405.jpg (57.64 KиБ) Видяна 1805 пъти
DSC_0406.jpg
eto snimki
DSC_0406.jpg (60.94 KиБ) Видяна 1803 пъти
DSC_0407.jpg
DSC_0407.jpg (54.56 KиБ) Видяна 1803 пъти
DSC_0408.jpg
DSC_0408.jpg (58.25 KиБ) Видяна 1802 пъти
DSC_0409.jpg
DSC_0409.jpg (54.16 KиБ) Видяна 1802 пъти


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот neon » Сря 30 ное 2011 13:19


Vizor написа:Ако ще и 500 грама да го направи тоя маховик пак няма да го завърти това на 10к оборота повече от едно завъртане на 10к оборота mhihi

:wink:...и аз имам такива подозрения-не мислиш ли? :063:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Vizor » Сря 30 ное 2011 13:22


neon написа:
Vizor написа:Ако ще и 500 грама да го направи тоя маховик пак няма да го завърти това на 10к оборота повече от едно завъртане на 10к оборота mhihi

:wink:...и аз имам такива подозрения-не мислиш ли? :063:



Знам разбира се.. просто исках да го напиша в прав текст, защото ти сам си се смееш пред клавиатурата и сигурно си мисли пича, че го насърчаваш mhihi


Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Tatrata » Сря 30 ное 2011 14:09


moimoimoi написа:дай клип на ускорение от 0 до 200 км/ч


:офф

И да се вижда, че си на 3-та :lol :063:


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот apa6o » Чет 01 дек 2011 16:40


Като си моторджия, тогава трябва да знаеш например от къде идва името на модела Десмоседичи... Я сега се сети, дали със стоковата ти карантия в цилиндровата глава, изобщо ще имаш затваряне на клапаните над 8000 оборота примерно!?
Предполагам, също си балансирал и колянов вал, уеднаквил си теглата на бутала и биели, като преди това си ги олекотил, същото си направил и със всички ремъчни шайби по двигателя, а също така използваш и кондензаторна запалителна система и "по-студени" свещи, подобрил си охлаждането на двигателя и си регулирал всички заводски хлабини, за да може двигателя да работи на подобни обороти...
Не си ли ?! Мм, тогава ми е приятно да се запозная с теб, Худини. facepalm

ПП Сега се загледах на снимките, че си с делкото под капака mhihi Що се отнася до мен, всичко е приключено :)


nsmotorshop
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 32

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот nsmotorshop » Чет 01 дек 2011 17:50


на колегата с дезмоседиче да му стане ясно че,клапани с прожини работят до 18000 оборота,може да съм с делко ама съм с теристорно запалване.и ако си мислиш че жабарите са най-големите майстори на двигатели жестоко се лъжеш.колегата знаели какво е дезмоседичи???????
ако искаш ела ми на гости и ще ти покажа.КОЛАТА ВЪРТИ 9000ЧИСТО ДО 3 СКОРОСТ.КОИТО ИСКА ДА ВЯРВА!!!!!! И ТО НА ГАС.на колежката отговарям -колежке колко то глави имам раздрагнати не си и сънувала ако искаш даи и твоита бадива ще ти сварша работа !!!!!!

:неграмотно


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот apa6o » Чет 01 дек 2011 21:21


Колега, кажи адреса, с радост ще дойда, офертата ми харесва. Аз много добре знам що е то десмодромен привод на клапани, знам, също така, че заводски мотори, разчитащи на хидравлични повдигачи, макар и обработвани от по-специални отдели на автомобилните концерни, обикновено деянят до към 7500, с много клизми 8000 оборота. Знам, също така, че хората ползват и титаниеви чарколя, усилени пружини, в някои случаи, дори се влага пружина с по-малък диаметър в основната. Жабарите не знам колко ги бива да правят двигатели, не съм им на нивото, та да си меря чурека с тях, но знам, че например докато от Дукати разработват V-twin двигатели и пространствени рами от стомана, едни типове с дръпнати очи раздърпват алуминиеви делтабоксчета и сие, 4 цилиндрови двигатели с 20-на хиляди оборота, но пак се кантарят едни с други.
Виж за гаСта си прав-с нормален 95 октана бензин, ако това, което твърдиш, че си правил по колата, е истина, то тоя двигател ще си изплюе буталата през стените на блока или ще ги докара в такъв вид, та и пепелник да не става от тях. Делкото за какво го държиш ?!


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот polski-grizach » Чет 01 дек 2011 23:52


Кой бил прав кой бил крив това си го знаете.Голямо чоплене и плюене му ударихте в тая тема.Ето колегата каза точно и правилно.Да се видим и да погледнем аджеба как тоя миксер ще направи сега 9000 оборота,че преди няколко мнения бяха 10 000!На такива изцепки им се вика изхвърлящина!Да си сложиш оригинален оборотомер и да не плещиш такива простотии!Махай тези китайски простотии дето си мислиш че ти вършат работа и си викаш ей гледай какво съм направил.Майната му!Направил си нещо направил си.Защо се опитваш да убедиш хора които са се трепали години на ред за да постигнат това което ти твърдиш че си направил и то за без пари а те наливат няколко пъти по толкова и пак нямат резултат.Худини-не точно.Но виж ако те сложат на правилното място би могъл да оправиш държавата.Нищо лично колега,но когато твърдиш нещо толкова невъзможно-ти извади доказателства и покажи.Да не говорим за разпечатка от дино че тя май към 80 лева и ще превишиш бюджета! :да:


Потребителски аватар
simeon40
Мнения: 187
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Града на дупките

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот simeon40 » Пет 02 дек 2011 5:21


Ще ми бъде много интересно този ABD какво ще покаже на диното след тези промени :)


Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот AE86 » Пет 02 дек 2011 14:49


Този мотор едва ли може да стигне 9000 об/мин,но да приемем,че ще успее.Това му е максимума и то на празен ход.В движение ако се стигнат тези обороти ще имаш чаркове и в Гърция.Разбирам направил си сетъп направил си,ама 10 000 хайде стига.С какво ги замери? Дай графика от Дино,дай ни клип да ти повярваме.Празни приказки може да говорим като сме в кръчмата с чаша в ръка.Малко по-сериозно с тази тема.Интересна е,но мисля,че се Изхвърляме.

Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера....Ако се разширят отворите,тогава имаме пробив при отвора на Болта.Нереално изглежда !!!Това го е написала Колежката и аз мога да го потвърдя със снимков материал:
Прикачени файлове
22222222.JPG
44444444.JPG


Потребителски аватар
nedko_GTi
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: РУСЕ

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот nedko_GTi » Пет 02 дек 2011 15:03


Аз лично подкрепям колегата АЕ86 защото на снимките се вижда че има набити втулки на смукателните отвори :да: пък и тез 10 000 оборота незная как ги направи при положение че нее на празен ход , и дори да си ги направил буталата са станали на гъбки а наи малкото сигментите трябва да си ги направил на мармалад



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта