
vw polo 2F GTI
- mladen201
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: vw polo 2F GTI
Давай да го видим че ми е интересно 

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: vw polo 2F GTI
колега ти на 1-ва ще удряш 90-100км дееаа



-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: vw polo 2F GTI
Колега мисля,че грешиш малко с този раэпределителен вал можеш да завъртиш 10000 само на място,или по голямо надолнище. Също така ме интересува как си успял да обтегнеш ангренажа след рязането на блока,
эащото с лек маховик в момента,който пуснеш гаэта при10000 ще прехвърлиш эъби.Клапаните пружини при този дигател също не могат да работят при тези обороти,както и хидравличните чаши. Личното ми мнение е, че проекта е добър,но трябва да се дообмисли ощ малко .Може би трябва да се обработят буталата със эона приближаваща главата на 0.75 мм. .Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера и само эа информация ,буталото на двигател Ф1 се движи със скорост 24 метра в секунда,а при тебе скороста на буталото при 10000 е 26 метра в секунда, при тази скорост буталата започват да се стапят,а сегментите се счупват.
эащото с лек маховик в момента,който пуснеш гаэта при10000 ще прехвърлиш эъби.Клапаните пружини при този дигател също не могат да работят при тези обороти,както и хидравличните чаши. Личното ми мнение е, че проекта е добър,но трябва да се дообмисли ощ малко .Може би трябва да се обработят буталата със эона приближаваща главата на 0.75 мм. .Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера и само эа информация ,буталото на двигател Ф1 се движи със скорост 24 метра в секунда,а при тебе скороста на буталото при 10000 е 26 метра в секунда, при тази скорост буталата започват да се стапят,а сегментите се счупват.
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: vw polo 2F GTI
Тоя мотор,може да вдигне 10000об/мин само на сън със стоковото си изпълнение и ако съвсем случайно ги направи
,бутала и биели ще има и у комшиите!Давай да видим,че се зарибих,може да сложа и аз такъв на бъгито,този дето го карам мина 6000лв,пък стига само до 8200!?

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 20:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: 32
Re: vw polo 2F GTI
[attachment=0]DSC_0409.jpg[/attachment][attachment=1]DSC_0408.jpg[/attachment][attachment=2]DSC_0407.jpg[/attachment][attachment=3]DSC_0406.jpg[/attachment][attachment=4]DSC_0405.jpg[/attachment]
- Прикачени файлове
-
- grabi
- DSC_0405.jpg (57.64 KиБ) Видяна 1805 пъти
-
- eto snimki
- DSC_0406.jpg (60.94 KиБ) Видяна 1803 пъти
-
- DSC_0407.jpg (54.56 KиБ) Видяна 1803 пъти
-
- DSC_0408.jpg (58.25 KиБ) Видяна 1802 пъти
-
- DSC_0409.jpg (54.16 KиБ) Видяна 1802 пъти
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: vw polo 2F GTI
Vizor написа:Ако ще и 500 грама да го направи тоя маховик пак няма да го завърти това на 10к оборота повече от едно завъртане на 10к оборота![]()


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw polo 2F GTI
neon написа:Vizor написа:Ако ще и 500 грама да го направи тоя маховик пак няма да го завърти това на 10к оборота повече от едно завъртане на 10к оборота![]()
...и аз имам такива подозрения-не мислиш ли?
Знам разбира се.. просто исках да го напиша в прав текст, защото ти сам си се смееш пред клавиатурата и сигурно си мисли пича, че го насърчаваш

- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: vw polo 2F GTI
moimoimoi написа:дай клип на ускорение от 0 до 200 км/ч

И да се вижда, че си на 3-та


- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: vw polo 2F GTI
Като си моторджия, тогава трябва да знаеш например от къде идва името на модела Десмоседичи... Я сега се сети, дали със стоковата ти карантия в цилиндровата глава, изобщо ще имаш затваряне на клапаните над 8000 оборота примерно!?
Предполагам, също си балансирал и колянов вал, уеднаквил си теглата на бутала и биели, като преди това си ги олекотил, същото си направил и със всички ремъчни шайби по двигателя, а също така използваш и кондензаторна запалителна система и "по-студени" свещи, подобрил си охлаждането на двигателя и си регулирал всички заводски хлабини, за да може двигателя да работи на подобни обороти...
Не си ли ?! Мм, тогава ми е приятно да се запозная с теб, Худини.
ПП Сега се загледах на снимките, че си с делкото под капака
Що се отнася до мен, всичко е приключено 
Предполагам, също си балансирал и колянов вал, уеднаквил си теглата на бутала и биели, като преди това си ги олекотил, същото си направил и със всички ремъчни шайби по двигателя, а също така използваш и кондензаторна запалителна система и "по-студени" свещи, подобрил си охлаждането на двигателя и си регулирал всички заводски хлабини, за да може двигателя да работи на подобни обороти...
Не си ли ?! Мм, тогава ми е приятно да се запозная с теб, Худини.

ПП Сега се загледах на снимките, че си с делкото под капака


-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 20:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: 32
Re: vw polo 2F GTI
на колегата с дезмоседиче да му стане ясно че,клапани с прожини работят до 18000 оборота,може да съм с делко ама съм с теристорно запалване.и ако си мислиш че жабарите са най-големите майстори на двигатели жестоко се лъжеш.колегата знаели какво е дезмоседичи???????
ако искаш ела ми на гости и ще ти покажа.КОЛАТА ВЪРТИ 9000ЧИСТО ДО 3 СКОРОСТ.КОИТО ИСКА ДА ВЯРВА!!!!!! И ТО НА ГАС.на колежката отговарям -колежке колко то глави имам раздрагнати не си и сънувала ако искаш даи и твоита бадива ще ти сварша работа !!!!!!

ако искаш ела ми на гости и ще ти покажа.КОЛАТА ВЪРТИ 9000ЧИСТО ДО 3 СКОРОСТ.КОИТО ИСКА ДА ВЯРВА!!!!!! И ТО НА ГАС.на колежката отговарям -колежке колко то глави имам раздрагнати не си и сънувала ако искаш даи и твоита бадива ще ти сварша работа !!!!!!

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: vw polo 2F GTI
Колега, кажи адреса, с радост ще дойда, офертата ми харесва. Аз много добре знам що е то десмодромен привод на клапани, знам, също така, че заводски мотори, разчитащи на хидравлични повдигачи, макар и обработвани от по-специални отдели на автомобилните концерни, обикновено деянят до към 7500, с много клизми 8000 оборота. Знам, също така, че хората ползват и титаниеви чарколя, усилени пружини, в някои случаи, дори се влага пружина с по-малък диаметър в основната. Жабарите не знам колко ги бива да правят двигатели, не съм им на нивото, та да си меря чурека с тях, но знам, че например докато от Дукати разработват V-twin двигатели и пространствени рами от стомана, едни типове с дръпнати очи раздърпват алуминиеви делтабоксчета и сие, 4 цилиндрови двигатели с 20-на хиляди оборота, но пак се кантарят едни с други.
Виж за гаСта си прав-с нормален 95 октана бензин, ако това, което твърдиш, че си правил по колата, е истина, то тоя двигател ще си изплюе буталата през стените на блока или ще ги докара в такъв вид, та и пепелник да не става от тях. Делкото за какво го държиш ?!
Виж за гаСта си прав-с нормален 95 октана бензин, ако това, което твърдиш, че си правил по колата, е истина, то тоя двигател ще си изплюе буталата през стените на блока или ще ги докара в такъв вид, та и пепелник да не става от тях. Делкото за какво го държиш ?!
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw polo 2F GTI
Кой бил прав кой бил крив това си го знаете.Голямо чоплене и плюене му ударихте в тая тема.Ето колегата каза точно и правилно.Да се видим и да погледнем аджеба как тоя миксер ще направи сега 9000 оборота,че преди няколко мнения бяха 10 000!На такива изцепки им се вика изхвърлящина!Да си сложиш оригинален оборотомер и да не плещиш такива простотии!Махай тези китайски простотии дето си мислиш че ти вършат работа и си викаш ей гледай какво съм направил.Майната му!Направил си нещо направил си.Защо се опитваш да убедиш хора които са се трепали години на ред за да постигнат това което ти твърдиш че си направил и то за без пари а те наливат няколко пъти по толкова и пак нямат резултат.Худини-не точно.Но виж ако те сложат на правилното място би могъл да оправиш държавата.Нищо лично колега,но когато твърдиш нещо толкова невъзможно-ти извади доказателства и покажи.Да не говорим за разпечатка от дино че тя май към 80 лева и ще превишиш бюджета! 

- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: vw polo 2F GTI
Ще ми бъде много интересно този ABD какво ще покаже на диното след тези промени 

- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: vw polo 2F GTI
Този мотор едва ли може да стигне 9000 об/мин,но да приемем,че ще успее.Това му е максимума и то на празен ход.В движение ако се стигнат тези обороти ще имаш чаркове и в Гърция.Разбирам направил си сетъп направил си,ама 10 000 хайде стига.С какво ги замери? Дай графика от Дино,дай ни клип да ти повярваме.Празни приказки може да говорим като сме в кръчмата с чаша в ръка.Малко по-сериозно с тази тема.Интересна е,но мисля,че се Изхвърляме.
Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера....Ако се разширят отворите,тогава имаме пробив при отвора на Болта.Нереално изглежда !!!Това го е написала Колежката и аз мога да го потвърдя със снимков материал:
Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера....Ако се разширят отворите,тогава имаме пробив при отвора на Болта.Нереално изглежда !!!Това го е написала Колежката и аз мога да го потвърдя със снимков материал:
Re: vw polo 2F GTI
Аз лично подкрепям колегата АЕ86 защото на снимките се вижда че има набити втулки на смукателните отвори
пък и тез 10 000 оборота незная как ги направи при положение че нее на празен ход , и дори да си ги направил буталата са станали на гъбки а наи малкото сигментите трябва да си ги направил на мармалад

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта