Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот rabotnika » Пет 27 яну 2012 17:31


сега незнам защо изобщо давате акъл на колегата да си махне двумасовия и да сложи твърд маховик за ежедневка това е пагубно за скоростната му кутия тоест на смяна на масло сменя кутия в най добри случай ако изкара 15 000 км. трябва да хвърля курбан
аз лично знам за кола 2.0 тди над 500нм и 250 коня /приблизително 250 коня на гуми/която е със закс перформанс и оригинален маховик си перка с години пича без никъкви грижи колата се кара ежедневно на съпер тормоз
надявам се това което написах да ти е достатъчно да си вземеш правилното решение




Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пет 27 яну 2012 18:17


Много ти благодаря за респонза! :да:
Точно на място и май везната сериозно наклони към OEM маховик!
10x и за другата тема :deal
@rabotnik -> :beer :D


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот morfei1 » Пет 27 яну 2012 19:51


Има и демпферни маховици, които издържат на повече нютони, мисля Закс бяха. Гледали сме ги преди време с kok12, който също кара ASZ , като мен. Друг е въпроса на каква цена.... нямам спомен, но не бяха евтини.

Моят маховик е вече на 85000км и взе да се обажда поне още от 60000км, като имаш предвид, че не се претоварва на малките предавки. Колата е само със софтуер около 360нм, представи си какво е натоварването на 500нм.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пет 27 яну 2012 20:43


@morfei - Колега можеш ли да дадеш някакъв линк?
Иначе и моята е със софт, който според Brezel е изнасилен!
Колата се е карала още преди да я взема така...
Ето и едно хубаво клипче по темата:
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3 ... ata_player


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот VeilSide » Съб 28 яну 2012 0:40


rabotnika написа:сега незнам защо изобщо давате акъл на колегата да си махне двумасовия и да сложи твърд маховик за ежедневка това е пагубно за скоростната му кутия тоест на смяна на масло сменя кутия в най добри случай ако изкара 15 000 км. трябва да хвърля курбан
аз лично знам за кола 2.0 тди над 500нм и 250 коня /приблизително 250 коня на гуми/която е със закс перформанс и оригинален маховик си перка с години пича без никъкви грижи колата се кара ежедневно на съпер тормоз
надявам се това което написах да ти е достатъчно да си вземеш правилното решение


Сега остава да обясниш и защо е пагубно? Най-вече с едномасов маховик и диск с пружини


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот rabotnika » Съб 28 яну 2012 10:14


много просто кутиите не са сметнати за твърд маховик и се разбиват адски бързо от трептенията на ПД моторите те и без това са супер калпави и остава да им набиеш и още удари и им се разказва бойната слава


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот valio_style » Нед 29 яну 2012 21:02


Айде и аз да се вкюча, не че мойта кола е много силна, но е с плътен маховик и ферото е с демпфер (само притискателя е усилен) а скоростите си държат като се има впредвид че се държа супер аграрски с тях. Единия казва едно другия друго Изображение та не знам къде е истината?


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот ioshi_s_golf » Пон 30 яну 2012 0:59


Правиш това което на теб ти изнася и ако си сбъркал вече ще знаеш.

Но не е там работата :)


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот rabotnika » Пон 30 яну 2012 9:43


valio_style написа:Айде и аз да се вкюча, не че мойта кола е много силна, но е с плътен маховик и ферото е с демпфер (само притискателя е усилен) а скоростите си държат като се има впредвид че се държа супер аграрски с тях. Единия казва едно другия друго Изображение та не знам къде е истината?

Ти и ти едно сравнение направи.........


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 30 яну 2012 10:34


valio_style написа:Айде и аз да се вкюча, не че мойта кола е много силна, но е с плътен маховик и ферото е с демпфер (само притискателя е усилен) а скоростите си държат като се има впредвид че се държа супер аграрски с тях. Единия казва едно другия друго Изображение та не знам къде е истината?

Колега до колкото виждам ти си с 1Z което не е помпа - дюза. Просто самата работа на моторите помпа - дюза е по субективна. На малки обороти има много въртящ момент и синусоидата на ударите на мотора са много по - големи и затова се появява и това чукане като сложиш "обикновен" маховик. За това има и на предвид rabotnika


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пон 30 яну 2012 16:31


@morfei - обърнах нет-а, но такова чудо, като подсилен двумасов маховик - няма! :roll:

Моля те, ако наистина не си се объркал нещо, да потърсиш някой линк евентуално из архивите.

Не знам, но много ме притеснява, че стандартния DMF (макар и SACHS) ще го изплюе прекалено бързо. :?


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот rabotnika » Пон 30 яну 2012 17:48


оригиналния ти маховик 200++ коня си ги държи без проблем ако искаш за твоя сигурност си сложи нов и си свиркай безгрижно


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот morfei1 » Пон 30 яну 2012 18:03


Пиши, на kok12. Дано да пази още инфото... беше преди време, и аз не знаех от него го научих. До колкото си спомням не се бъркам :)

Какво значи изнасилен софтуер?


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пон 30 яну 2012 18:11


rabotnika написа:оригиналния ти маховик 200++ коня си ги държи без проблем ако искаш за твоя сигурност си сложи нов и си свиркай безгрижно

Толкова сладко звучи, но нали съм си по презастраховките,
та... затова "преживям" в темата! :mrgreen:


Ами той моя си духна по-миналата събота death
Започна да се тресе на полусъединител
и да издава някав злобен звук - наподобяващ тракане и стържене. eusa
На скорост същото го прави, но като я понапъна.
От там тръгнаха нещата с тая тема де.
Много съм благодарен на всички за мненията love.vwclub
и най-вече специално на @rabotnika :012:
Имам да черпя! :beer
От въпросната събота не съм я карал,
че ме е шубе да не и стане нещо по-лошо, love.vw

ПП - ако някой се сети още нещо, нека да споделя, :link

преди да съм направил инсталацията.
иначе колата се кара без проблеми!

SACHS performance + SACHS DMF(OEM) :bishop


morfei1 написа:Пиши, на kok12. Дано да пази още инфото... беше преди време, и аз не знаех от него го научих. До колкото си спомням не се бъркам :)

Какво значи изнасилен софтуер?

В смисъл, че е супер некадърно направен и отвъд всякакви норми за нормален мап. :)
Когато отидох до Богомил, не знаех че е мапната. Той се изказа за "чип"-а така.
Каза също, че ако сложим негов софт, ще стане по-бавна. :roll:


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот valio_style » Вто 31 яну 2012 20:32


rabotnika написа:
valio_style написа:

Ти и ти едно сравнение направи.........

Не съм правил сравнение, а просто дадох мойта кола за пример(може би не много добър) и най-вече ми беше питането кое наистина е по-добре с твърд или демпферен маховик? Уважавам твоето мнение като казваш по-добре демпферен защото ти си карал силна PD колкото никой друг от този форум и определено имаш доста опит с тези неща


bbboiko2004 написа:
valio_style написа:
Колега до колкото виждам ти си с 1Z което не е помпа - дюза. Просто самата работа на моторите помпа - дюза е по субективна. На малки обороти има много въртящ момент и синусоидата на ударите на мотора са много по - големи и затова се появява и това чукане като сложиш "обикновен" маховик. За това има и на предвид rabotnika


Само да ти дам още една кола за пример, на баща ми градската кола Lupo 1.4 TDI тя заводко си е с твърд маховик, а е само с чип и няма чукане. Затова се чудя как е по-добре?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта