сега незнам защо изобщо давате акъл на колегата да си махне двумасовия и да сложи твърд маховик за ежедневка това е пагубно за скоростната му кутия тоест на смяна на масло сменя кутия в най добри случай ако изкара 15 000 км. трябва да хвърля курбан
аз лично знам за кола 2.0 тди над 500нм и 250 коня /приблизително 250 коня на гуми/която е със закс перформанс и оригинален маховик си перка с години пича без никъкви грижи колата се кара ежедневно на съпер тормоз
надявам се това което написах да ти е достатъчно да си вземеш правилното решение
Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
Много ти благодаря за респонза!
Точно на място и май везната сериозно наклони към OEM маховик!
10x и за другата тема
@rabotnik ->


Точно на място и май везната сериозно наклони към OEM маховик!
10x и за другата тема

@rabotnik ->


Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
Има и демпферни маховици, които издържат на повече нютони, мисля Закс бяха. Гледали сме ги преди време с kok12, който също кара ASZ , като мен. Друг е въпроса на каква цена.... нямам спомен, но не бяха евтини.
Моят маховик е вече на 85000км и взе да се обажда поне още от 60000км, като имаш предвид, че не се претоварва на малките предавки. Колата е само със софтуер около 360нм, представи си какво е натоварването на 500нм.
Моят маховик е вече на 85000км и взе да се обажда поне още от 60000км, като имаш предвид, че не се претоварва на малките предавки. Колата е само със софтуер около 360нм, представи си какво е натоварването на 500нм.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
@morfei - Колега можеш ли да дадеш някакъв линк?
Иначе и моята е със софт, който според Brezel е изнасилен!
Колата се е карала още преди да я взема така...
Ето и едно хубаво клипче по темата:
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3 ... ata_player
Иначе и моята е със софт, който според Brezel е изнасилен!
Колата се е карала още преди да я взема така...
Ето и едно хубаво клипче по темата:
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3 ... ata_player
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
rabotnika написа:сега незнам защо изобщо давате акъл на колегата да си махне двумасовия и да сложи твърд маховик за ежедневка това е пагубно за скоростната му кутия тоест на смяна на масло сменя кутия в най добри случай ако изкара 15 000 км. трябва да хвърля курбан
аз лично знам за кола 2.0 тди над 500нм и 250 коня /приблизително 250 коня на гуми/която е със закс перформанс и оригинален маховик си перка с години пича без никъкви грижи колата се кара ежедневно на съпер тормоз
надявам се това което написах да ти е достатъчно да си вземеш правилното решение
Сега остава да обясниш и защо е пагубно? Най-вече с едномасов маховик и диск с пружини
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
много просто кутиите не са сметнати за твърд маховик и се разбиват адски бързо от трептенията на ПД моторите те и без това са супер калпави и остава да им набиеш и още удари и им се разказва бойната слава
- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
Айде и аз да се вкюча, не че мойта кола е много силна, но е с плътен маховик и ферото е с демпфер (само притискателя е усилен) а скоростите си държат като се има впредвид че се държа супер аграрски с тях. Единия казва едно другия друго
та не знам къде е истината?

-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
Правиш това което на теб ти изнася и ако си сбъркал вече ще знаеш.
Но не е там работата
Но не е там работата

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
valio_style написа:Айде и аз да се вкюча, не че мойта кола е много силна, но е с плътен маховик и ферото е с демпфер (само притискателя е усилен) а скоростите си държат като се има впредвид че се държа супер аграрски с тях. Единия казва едно другия другота не знам къде е истината?
Ти и ти едно сравнение направи.........
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
valio_style написа:Айде и аз да се вкюча, не че мойта кола е много силна, но е с плътен маховик и ферото е с демпфер (само притискателя е усилен) а скоростите си държат като се има впредвид че се държа супер аграрски с тях. Единия казва едно другия другота не знам къде е истината?
Колега до колкото виждам ти си с 1Z което не е помпа - дюза. Просто самата работа на моторите помпа - дюза е по субективна. На малки обороти има много въртящ момент и синусоидата на ударите на мотора са много по - големи и затова се появява и това чукане като сложиш "обикновен" маховик. За това има и на предвид rabotnika
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
@morfei - обърнах нет-а, но такова чудо, като подсилен двумасов маховик - няма!
Моля те, ако наистина не си се объркал нещо, да потърсиш някой линк евентуално из архивите.
Не знам, но много ме притеснява, че стандартния DMF (макар и SACHS) ще го изплюе прекалено бързо.

Моля те, ако наистина не си се объркал нещо, да потърсиш някой линк евентуално из архивите.
Не знам, но много ме притеснява, че стандартния DMF (макар и SACHS) ще го изплюе прекалено бързо.

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
оригиналния ти маховик 200++ коня си ги държи без проблем ако искаш за твоя сигурност си сложи нов и си свиркай безгрижно
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
Пиши, на kok12. Дано да пази още инфото... беше преди време, и аз не знаех от него го научих. До колкото си спомням не се бъркам 
Какво значи изнасилен софтуер?

Какво значи изнасилен софтуер?
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
rabotnika написа:оригиналния ти маховик 200++ коня си ги държи без проблем ако искаш за твоя сигурност си сложи нов и си свиркай безгрижно
Толкова сладко звучи, но нали съм си по презастраховките,
та... затова "преживям" в темата!

Ами той моя си духна по-миналата събота

Започна да се тресе на полусъединител
и да издава някав злобен звук - наподобяващ тракане и стържене.

На скорост същото го прави, но като я понапъна.
От там тръгнаха нещата с тая тема де.
Много съм благодарен на всички за мненията

и най-вече специално на @rabotnika

Имам да черпя!

От въпросната събота не съм я карал,
че ме е шубе да не и стане нещо по-лошо,

ПП - ако някой се сети още нещо, нека да споделя,

преди да съм направил инсталацията.
иначе колата се кара без проблеми!
SACHS performance + SACHS DMF(OEM)

morfei1 написа:Пиши, на kok12. Дано да пази още инфото... беше преди време, и аз не знаех от него го научих. До колкото си спомням не се бъркам
Какво значи изнасилен софтуер?
В смисъл, че е супер некадърно направен и отвъд всякакви норми за нормален мап.

Когато отидох до Богомил, не знаех че е мапната. Той се изказа за "чип"-а така.
Каза също, че ако сложим негов софт, ще стане по-бавна.

- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
rabotnika написа:valio_style написа:
Ти и ти едно сравнение направи.........
Не съм правил сравнение, а просто дадох мойта кола за пример(може би не много добър) и най-вече ми беше питането кое наистина е по-добре с твърд или демпферен маховик? Уважавам твоето мнение като казваш по-добре демпферен защото ти си карал силна PD колкото никой друг от този форум и определено имаш доста опит с тези неща
bbboiko2004 написа:valio_style написа:Колега до колкото виждам ти си с 1Z което не е помпа - дюза. Просто самата работа на моторите помпа - дюза е по субективна. На малки обороти има много въртящ момент и синусоидата на ударите на мотора са много по - големи и затова се появява и това чукане като сложиш "обикновен" маховик. За това има и на предвид rabotnika
Само да ти дам още една кола за пример, на баща ми градската кола Lupo 1.4 TDI тя заводко си е с твърд маховик, а е само с чип и няма чукане. Затова се чудя как е по-добре?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта