спортна генерация

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Нед 10 дек 2006 19:09


Сори че се включвам в темата на колегата,но ми предстои и на мен да правя колектори и искам да се информирам колко парички излиза едно такова чудо.При мен се налага смяна поради пукнатина в оригиналните колектори.




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 10 дек 2006 19:33


Диапазона 380-450 в зависимост от материали, вид и мерак от страна на производителя. :lol:


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Нед 10 дек 2006 21:38


Как ме е яд ,май ти продаваше скоро един за 16 волтови, много як и на добра цена беше ама сигурно е заминал при някой колега :D


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Нед 10 дек 2006 22:05


без форсаж на 2-ра пили гуми между 3000-7000об. .... само като натиснеш газ до дупка

Последна промяна от боби на Пон 22 дек 2008 17:02, променено общо 1 път.


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Нед 10 дек 2006 22:11


VR5 написа:. утре съм на сервиз -- правели спортни генерации и там ще е най лесно . само дано не решат да ми резнат и главата /
Колега къде е тоя сервиз и какво горе долу ще струва удоволствието.
..........................За спортни ауспуси звъннете в сервиза ни в Павлово - 955 04 02 / 955 02 06...... така ми казаха.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 10 дек 2006 22:14


Освен колектора какво друго си правил по колата, ако не е тайна?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 10 дек 2006 22:26


боби написа:значи колектора е от Белгия и излиза към 450-500 зависи как ще дойде до бг. ако си го вземеш от там като мене излиза 400лв. пише че качва 10% мощтност но само от него не ми се вярва. в сервиза ми излезе 160лв. --- проходно средно + тръба алумин. и мойто старо суперспринт като диамеръра се запази понеже сега е към 140 коня а абф е на 50мм и е 150коня.... така каза майстора. сега колата незнам с колко но върви много добре и без форсаж на 2-ра пили гуми между 3000-7000об. .... само като натиснеш газ до дупка
Ехе колега ти какво ни направи на 2ра от 3000-7000об/мин с 2Е мотор да пали гуми :roll: Първо регулатора ти е на 6500об/мин и второ за да го прави това трябва да е поне 250кс. освен ако не става въпрос за заледено време или пясък.Иначе на асвалт някакси не е за вярване :wink:


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Нед 10 дек 2006 22:33


знаех че така ще кажете. но си прав . прави го на влажен асфалт и спокойно влиза в 7000... колата е с чип.... но важното е че преди не го правеше :wink:

Последна промяна от боби на Нед 10 дек 2006 22:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 10 дек 2006 22:35


driver написа:Освен колектора какво друго си правил по колата, ако не е тайна?

:?:


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Нед 10 дек 2006 22:41


driver написа:
driver написа:Освен колектора какво друго си правил по колата, ако не е тайна?

:?:

чип полирани смук. и изпускателен. колектори + кн филтър и нова генерация без катализатор


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 11 дек 2006 2:48


боби написа:...сега е към 140 коня а абф е на 50мм и е 150коня.... така каза майстора...
Хе хе,сега си "почти" АБФ.Къде е тоя "майстор" да направи и моята "почти" КР?


ПП Сори, ама трудно удържам на подобни приказки.


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Пон 11 дек 2006 19:35


angel.1 написа:
боби написа:...сега е към 140 коня а абф е на 50мм и е 150коня.... така каза майстора...
Хе хе,сега си "почти" АБФ.Къде е тоя "майстор" да направи и моята "почти" КР?


ПП Сори, ама трудно удържам на подобни приказки.

мале развали ми кефа. значи майстора каза пич какво си и правил и аз му казвам и той обобщи.. колата да е към 140/примерно/ няма смисъл да се смена генерацията с ф55 като много коли са по-мощтни и са на ф50 ... само ще се спъне. казах му че ще слагам вал пайпър на 268 и човека обясни че трябва да мине на дино за да се знае колко коня ще стане и каква ген. да направи// тя се прави накрая// и сега остави старата ген. ф50 само с проходно гърне и мойто старото но респонза е мн. добър и както пипнеш педала върти гуми а на мокро даже и на 2-ра
доволен ли си???


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 11 дек 2006 20:14


как хубаво сте ги сметнали конете :D
значи иска да кажеш че чип (някакъв), филтър, полирани смикатели, и колектор - ти е качил 25 коня :?: :!: .. айде запиши си час на диното и като премериш да пуснеш графиките, така на сляпо или на хвърляне на боб недей да казваш предположения.
другия варянт е да се замериш с някой АБФ и с някой нормален 2Е и да видиш до кътде си стигнал :wink:


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Пон 11 дек 2006 21:11


и ако съм обидил някой сори просто исках мение за генерацията и мерси на тези които ми помогнаха да се ориентирам. :lock:

Последна промяна от боби на Пон 22 дек 2008 17:03, променено общо 1 път.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 12 дек 2006 1:16


важното е, че има напредък във вървежа на колата, иначе за конете, едва ли майстори ауспухаджии могат да дадат точна оценка на това колко коня си станал (подобни майстори твърдяха, че турбото конверсия на атмосферен автомобил вдига максимум 25% от серийната мощност на колата или че мойта астра повече от 190 не може да вдигне, щото била на годинки :shock :? )

запиши си час на диното - 80 лева е, и после дай резултатите... тъкмо и ти ще видиш дали набитите пари имат реален резултат :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта