едно раздвижно колело и една зъбчатка са достатъчни!
монтира се на преса!
раздвижно колело?!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Увеличаване на мощноста във високи обороти за сметка на ниски и празен ход и гориво трябва повечко.Това съм виждал на КР с преместване на цял зъб напред на всмукателния вал и ефект има и не е малко според мен но естествено със спортни валове си е най добреmusura написа:KILLER GTI написа:едно раздвижно колело и една зъбчатка са достатъчни!
монтира се на преса!
и какъв ефект може да се очаква със сток валове? При евентуално увеличаване малко и на налягането на горивото?

vladtod написа:musura написа:А аз да питам, възмжно ли е само с раздвижно колело да се променят фазите и по-този начин да има някакъв положителен ефект от към вървене?
на тойота и на някой други японки ако си забелязал VVT моторите са точно такива ,с променливи фази на газоразпределение
Принципа на действие при тях е друг.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tyan написа:200 коня....това променя държанието на колата в определен диапазон от обороти...... искаш повече сила след 5000 оборота за сметка на ниските ...врът врът с тресчотката ...готово, това има смисъл да се сложи като вече си си сериозно пипнал колата ........ и ефекта е малък ...но го има ...а там всеки катър е от значение
Това значи ли, че когато си искам, го правя да върви във високите обороти, и когато не ми трябват високи, мога да го направя да върви повече в ниските и разхода да ми е по-малък?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VW_FEN написа:Tyan написа:200 коня....това променя държанието на колата в определен диапазон от обороти...... искаш повече сила след 5000 оборота за сметка на ниските ...врът врът с тресчотката ...готово, това има смисъл да се сложи като вече си си сериозно пипнал колата ........ и ефекта е малък ...но го има ...а там всеки катър е от значение
Това значи ли, че когато си искам, го правя да върви във високите обороти, и когато не ми трябват високи, мога да го направя да върви повече в ниските и разхода да ми е по-малък?
Да,слагаш едно копче вътре в купето и въртиш и настройваш както искаш....

- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VW_FEN написа:scirocco gt написа:VW_FEN написа:Tyan написа:...
Да,слагаш едно копче вътре в купето и въртиш и настройваш както искаш....
Да бе да хихихи, бъзикайте се виенезнам и за тва питам
Ше дода в сервиза ти да го направиш тва копче, да видя как ще го направиш
хихихихихи
Вземи повечко кинти и си готофффф

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:paco написа:Може да се мине и без зъбчатка а само с презацепване на валовете с един зъб и корекция от раздвижното колело.
РАСО
много е 1 зъб ве Пацо, има вариянт които и на теб сум казвал преди , разпресова се на белег и се пресова вече презацепено колелото, ама си е бая работа
Става номера ве....пробвано е но трябва много да се внимава. Ниските оборото отиват по дяволите за сметка на високите.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта