раздвижно колело?!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 06 дек 2006 23:23


едно раздвижно колело и една зъбчатка са достатъчни!
монтира се на преса!




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 06 дек 2006 23:26


KILLER GTI написа:едно раздвижно колело и една зъбчатка са достатъчни!
монтира се на преса!


и какъв ефект може да се очаква със сток валове? При евентуално увеличаване малко и на налягането на горивото?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 06 дек 2006 23:52


ми на сток валове много фаида няма, даже по зле


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 06 дек 2006 23:59


musura написа:
KILLER GTI написа:едно раздвижно колело и една зъбчатка са достатъчни!
монтира се на преса!


и какъв ефект може да се очаква със сток валове? При евентуално увеличаване малко и на налягането на горивото?
Увеличаване на мощноста във високи обороти за сметка на ниски и празен ход и гориво трябва повечко.Това съм виждал на КР с преместване на цял зъб напред на всмукателния вал и ефект има и не е малко според мен но естествено със спортни валове си е най добре :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 07 дек 2006 0:00


явно ще се търсят валове ...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 07 дек 2006 10:44


Може да се мине и без зъбчатка а само с презацепване на валовете с един зъб и корекция от раздвижното колело.

РАСО


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 07 дек 2006 11:12


musura написа:А аз да питам, възмжно ли е само с раздвижно колело да се променят фазите и по-този начин да има някакъв положителен ефект от към вървене?

на тойота и на някой други японки ако си забелязал VVT моторите са точно такива ,с променливи фази на газоразпределение :roll:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 07 дек 2006 18:02


vladtod написа:
musura написа:А аз да питам, възмжно ли е само с раздвижно колело да се променят фазите и по-този начин да има някакъв положителен ефект от към вървене?

на тойота и на някой други японки ако си забелязал VVT моторите са точно такива ,с променливи фази на газоразпределение :roll:

Принципа на действие при тях е друг.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 07 дек 2006 18:28


Tyan написа:200 коня....това променя държанието на колата в определен диапазон от обороти...... искаш повече сила след 5000 оборота за сметка на ниските ...врът врът с тресчотката ...готово, това има смисъл да се сложи като вече си си сериозно пипнал колата ........ и ефекта е малък ...но го има ...а там всеки катър е от значение


Това значи ли, че когато си искам, го правя да върви във високите обороти, и когато не ми трябват високи, мога да го направя да върви повече в ниските и разхода да ми е по-малък?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 07 дек 2006 19:45


paco написа:Може да се мине и без зъбчатка а само с презацепване на валовете с един зъб и корекция от раздвижното колело.

РАСО

много е 1 зъб ве Пацо, има вариянт които и на теб сум казвал преди , разпресова се на белег и се пресова вече презацепено колелото, ама си е бая работа


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 07 дек 2006 20:48


VW_FEN написа:
Tyan написа:200 коня....това променя държанието на колата в определен диапазон от обороти...... искаш повече сила след 5000 оборота за сметка на ниските ...врът врът с тресчотката ...готово, това има смисъл да се сложи като вече си си сериозно пипнал колата ........ и ефекта е малък ...но го има ...а там всеки катър е от значение


Това значи ли, че когато си искам, го правя да върви във високите обороти, и когато не ми трябват високи, мога да го направя да върви повече в ниските и разхода да ми е по-малък?


Да,слагаш едно копче вътре в купето и въртиш и настройваш както искаш.... :lol:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 07 дек 2006 21:10


scirocco gt написа:
VW_FEN написа:
Tyan написа:...



Да,слагаш едно копче вътре в купето и въртиш и настройваш както искаш.... :lol:


Да бе да хихихи, бъзикайте се вие ;) незнам и за тва питам ;) Ше дода в сервиза ти да го направиш тва копче, да видя как ще го направиш ;) хихихихихи mhihi


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 07 дек 2006 21:15


VW_FEN написа:
scirocco gt написа:
VW_FEN написа:
Tyan написа:...



Да,слагаш едно копче вътре в купето и въртиш и настройваш както искаш.... :lol:


Да бе да хихихи, бъзикайте се вие ;) незнам и за тва питам ;) Ше дода в сервиза ти да го направиш тва копче, да видя как ще го направиш ;) хихихихихи mhihi


Вземи повечко кинти и си готофффф :vacation


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 08 дек 2006 9:58


KILLER GTI написа:
paco написа:Може да се мине и без зъбчатка а само с презацепване на валовете с един зъб и корекция от раздвижното колело.

РАСО

много е 1 зъб ве Пацо, има вариянт които и на теб сум казвал преди , разпресова се на белег и се пресова вече презацепено колелото, ама си е бая работа


Става номера ве....пробвано е но трябва много да се внимава. Ниските оборото отиват по дяволите за сметка на високите.

РАСО


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пет 08 дек 2006 13:39


И какво излиза в крайна сметка ще има ли положителен ефект само от това раздвижно колело или без спортни валове нищо не става :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта