проект Pierburg 2EE KILLER

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот muns61 » Пон 27 авг 2012 18:44


Много ми мяза на заставов! Супер е за газ, но на мотор над 1.3 не очаквай да бяга много. С горна плочка е много икономичен, без да се бърка работата на бензин.




antonix
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот antonix » Сря 29 авг 2012 11:42


Да по твоя идея колега го намерих и пооправих, само му липсва лостчето за ускорителната помпа, но ще го направя. От работеща Застава 55 e. Ще го тествам да видим какво ще изкара. Взел съм и капака на въздушния филтър, щото карба е по нисък и ще има повече място. Но от ОЗОН-на съм възхитен, явно съм попаднал на читав...много плавно се отваря втората клапа, въобще бижу стана.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот stefan4o » Сря 29 авг 2012 11:47


Колега, поздрави за труда и ентусиазма, но не зная как смяташ да накараш мотор 1.6л. със 75к.с. да върви с карбуратор от кола сигурно 1.3 с 55к.с. Всъщност аз карам по този начин, но не съм особено впечатлен :lol:

Последна промяна от stefan4o на Сря 29 авг 2012 18:51, променено общо 1 път.


antonix
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот antonix » Сря 29 авг 2012 15:00


Според всичко което направих досега, опитно се убедих, че истината е в жигльорите и въздуха за бензина + смесителната плочка и въздуха за пропан-бутана. В момента на добре настроен изпарител колата ми дава около 9 газ и е малко по-мудна от бензина. Според мен ако се слага еднокамерен карбуратор с колектор за двукамерен няма да има кой знае какво значение...щото идеята за еднокамерният е да се кара само на газ. Аз оригиналният пиербур го използвах 3 години точно като еднокамерен с набучен маркуч от изпарителя директно в едната камера през пластмасата на филтъра и колата си вървеше нормално с разход 10 газ на 100 км. Но ако ми свършеше газта ставаше чудо...ама на чудесата..бум тряс пляс. Мисля че с карба на заставата ще стане чудесен ГАЗОВ голф. На бензин ще върви вероятно до към 70км/ч..от там нантатък ще е с преразход, НО на газ ще стане супер машина, като този път ще го изпипам. намерил съм алуминий 15 мм и почвам да оправям ускорителната помпа. Но не бързам, ако следите чат- пат темата и не я изтрият модераторите ще ви покажа и новата версия :) !


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот muns61 » Сря 29 авг 2012 17:31


Taкъв заставов карб сложих преди доста години на такъв Пасат, 1.6:

Изображение

Градско си вървеше съвсем прилично, на дълъг път спокойно държеше скорост 120 км/ч. Собственикът не се е оплаквал от невървеж, а беше очарован от разход и липса на проблеми. За бегачка не става, но за нормално каране е безупречен.

Колкото до съвместимост на карба с колектора, проблемите са с двукамерните, еднокамерните искат позициониране в средата на отвора.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот stefan4o » Сря 29 авг 2012 18:57


Коригирах си мнението. Малко се бях омотал за колектора и еднокамерния. Няма да има проблем най-вероятно да пасне на колектор за 2-камерен. Разбира се освен ако клапата му не е прекалено голяма и да се окаже, че ръбът на входа на колектора създава съпротивление на засмукването. Освен това не знаех, че иде реч само за газ и визирах по-скоро вървежът на основното гориво - бензин. Чакаме да се похвалиш какво си постигнал с еднокамерния, че там ми е по-интересно, понеже имам някаква идея да си сложа оригиналния колектор, на който може да пасне само еднокамерен карбуратор :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта