проект Pierburg 2EE KILLER
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проект Pierburg 2EE KILLER
Много ми мяза на заставов! Супер е за газ, но на мотор над 1.3 не очаквай да бяга много. С горна плочка е много икономичен, без да се бърка работата на бензин.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
Re: проект Pierburg 2EE KILLER
Да по твоя идея колега го намерих и пооправих, само му липсва лостчето за ускорителната помпа, но ще го направя. От работеща Застава 55 e. Ще го тествам да видим какво ще изкара. Взел съм и капака на въздушния филтър, щото карба е по нисък и ще има повече място. Но от ОЗОН-на съм възхитен, явно съм попаднал на читав...много плавно се отваря втората клапа, въобще бижу стана.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проект Pierburg 2EE KILLER
Колега, поздрави за труда и ентусиазма, но не зная как смяташ да накараш мотор 1.6л. със 75к.с. да върви с карбуратор от кола сигурно 1.3 с 55к.с. Всъщност аз карам по този начин, но не съм особено впечатлен 

Последна промяна от stefan4o на Сря 29 авг 2012 18:51, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
Re: проект Pierburg 2EE KILLER
Според всичко което направих досега, опитно се убедих, че истината е в жигльорите и въздуха за бензина + смесителната плочка и въздуха за пропан-бутана. В момента на добре настроен изпарител колата ми дава около 9 газ и е малко по-мудна от бензина. Според мен ако се слага еднокамерен карбуратор с колектор за двукамерен няма да има кой знае какво значение...щото идеята за еднокамерният е да се кара само на газ. Аз оригиналният пиербур го използвах 3 години точно като еднокамерен с набучен маркуч от изпарителя директно в едната камера през пластмасата на филтъра и колата си вървеше нормално с разход 10 газ на 100 км. Но ако ми свършеше газта ставаше чудо...ама на чудесата..бум тряс пляс. Мисля че с карба на заставата ще стане чудесен ГАЗОВ голф. На бензин ще върви вероятно до към 70км/ч..от там нантатък ще е с преразход, НО на газ ще стане супер машина, като този път ще го изпипам. намерил съм алуминий 15 мм и почвам да оправям ускорителната помпа. Но не бързам, ако следите чат- пат темата и не я изтрият модераторите ще ви покажа и новата версия
!

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проект Pierburg 2EE KILLER
Taкъв заставов карб сложих преди доста години на такъв Пасат, 1.6:

Градско си вървеше съвсем прилично, на дълъг път спокойно държеше скорост 120 км/ч. Собственикът не се е оплаквал от невървеж, а беше очарован от разход и липса на проблеми. За бегачка не става, но за нормално каране е безупречен.
Колкото до съвместимост на карба с колектора, проблемите са с двукамерните, еднокамерните искат позициониране в средата на отвора.

Градско си вървеше съвсем прилично, на дълъг път спокойно държеше скорост 120 км/ч. Собственикът не се е оплаквал от невървеж, а беше очарован от разход и липса на проблеми. За бегачка не става, но за нормално каране е безупречен.
Колкото до съвместимост на карба с колектора, проблемите са с двукамерните, еднокамерните искат позициониране в средата на отвора.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проект Pierburg 2EE KILLER
Коригирах си мнението. Малко се бях омотал за колектора и еднокамерния. Няма да има проблем най-вероятно да пасне на колектор за 2-камерен. Разбира се освен ако клапата му не е прекалено голяма и да се окаже, че ръбът на входа на колектора създава съпротивление на засмукването. Освен това не знаех, че иде реч само за газ и визирах по-скоро вървежът на основното гориво - бензин. Чакаме да се похвалиш какво си постигнал с еднокамерния, че там ми е по-интересно, понеже имам някаква идея да си сложа оригиналния колектор, на който може да пасне само еднокамерен карбуратор 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта