Това са два вала единия е кр другия е абф - разликата е видима.
Дугата схема е разликата в лифта на кр абф и спортен ширк - лифта на абф-ския вал е най-голям.
питане за засилване на КР
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: питане за засилване на КР
- Прикачени файлове
-
- untitled.png (75.79 KиБ) Видяна 1333 пъти
-
- images.jpg (8.74 KиБ) Видяна 1340 пъти
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: питане за засилване на КР
е тва ми се струва грубо за едните валове да минаваме на друга електроника? Евтините варианти какви могат да бъдат защото в главата ми е само мегата
Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела
Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?
Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела
Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?
- Black-White
- Мнения: 592
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за засилване на КР
Div Selqnin написа:е тва ми се струва грубо за едните валове да минаваме на друга електроника? Евтините варианти какви могат да бъдат защото в главата ми е само мегата
Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела
Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?
трябва да ти е ясно,че няма как да направиш колата да върви и да не гори,винаги едното е за сметка на другото.
Поздрави
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: питане за засилване на КР
Div Selqnin написа:е тва ми се струва грубо за едните валове да минаваме на друга електроника? Евтините варианти какви могат да бъдат защото в главата ми е само мегата
Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела
Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?
Мегата ремапната от майстор със инсталация излиза 960 лв в Пловдив .
Колкото и грубо да ти се струва.Няма начин да си настроиш мотора без да го направиш.Така е измислено,така е на доказано,така се прави!
И това със оригиналната инжекция и 4-те дросела също е непостижимо,особено без друг инжекцион и друга електроника.
Моя голф се кара със подобен сетъп и разхода е плачевен,особено ако се кара на пистата.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: питане за засилване на КР
miro_hack написа:Сега ми кажете,защо по-горния кр е зацепен правилно а плете
раздвижна шайба на валовете


- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: питане за засилване на КР
Нямам спомен да съм се държал грубо с теб, ама ти нали си мега як тунер и си си повярвал, че си некъв фактор и го даваш арогантен.Тоя който го е бил видел съм аз.. и ако помниш ти дадох линк към темата във вортекса (ако не се лъжа беше не от вортекса а от клубгти.ком-а). Не съм се напъвал, че е уникален ефекта, питах дали и някой от тук го е правил.. та така.miro_hack написа:Това за валовете един се напъваше,че на абф-слагали само един спортен всмукателен и един сток изпускателен и работата била,ама много на вървеж, и то във вортекса го бил видел... (може с този да си се объркал)
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: питане за засилване на КР
indjov_GTI написа:miro_hack написа:Сега ми кажете,защо по-горния кр е зацепен правилно а плете
раздвижна шайба на валовете...или
Колега Iago Извинявай за думите.
Не,въпроса е,че кара на стандартни смеси и аванси с нестандартни валове за тези настройки,според мен бъга е от там.
Раздвижена ролка се изисква при спортни валове и при фрапантни снемания на главата и блока.Тези са си на стандартни белези.
Има и още един фактор,ремъка ако не е много качествен (нищо не искам да кажа към колегата)
може да има разминавания в него! Говоря за ангренажния ремък! Имаше такива оплаквания.
Единствения начин да се засили (малко) и без много средства,без да започне да гори повече,че даже и на теория разхода да падне е да се намалят горивните камери,в случая трябва да е чрез снемане на главата.
На 0,75 - 0,80 се качва около 1 степен,няма риск от удар,но все пак всеки трябва да си измери отстоянията сам преди рязане,за да се застрахова от предишни снемания.
При тази процедура също има доста минуси,но това е...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта