питане за засилване на КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот miro_hack » Чет 28 юни 2012 2:03


Това са два вала единия е кр другия е абф - разликата е видима.

Дугата схема е разликата в лифта на кр абф и спортен ширк - лифта на абф-ския вал е най-голям.
Прикачени файлове
untitled.png
untitled.png (75.79 KиБ) Видяна 1333 пъти
images.jpg
images.jpg (8.74 KиБ) Видяна 1340 пъти




Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Div Selqnin » Чет 28 юни 2012 5:33


е тва ми се струва грубо за едните валове да минаваме на друга електроника? Евтините варианти какви могат да бъдат защото в главата ми е само мегата


Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела


Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?


Потребителски аватар
Black-White
Мнения: 592
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Black-White » Чет 28 юни 2012 9:27


Div Selqnin написа:е тва ми се струва грубо за едните валове да минаваме на друга електроника? Евтините варианти какви могат да бъдат защото в главата ми е само мегата


Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела


Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?


трябва да ти е ясно,че няма как да направиш колата да върви и да не гори,винаги едното е за сметка на другото.
Поздрави


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот miro_hack » Чет 28 юни 2012 14:48


Div Selqnin написа:е тва ми се струва грубо за едните валове да минаваме на друга електроника? Евтините варианти какви могат да бъдат защото в главата ми е само мегата


Един въпрос:
Спортен панелен
Изпускател от абф
валове абф
запазили сме оригиналната инжекция ама сме набили 4 дросела


Дали разхода от такъв сетъп ще се качи много ?


Мегата ремапната от майстор със инсталация излиза 960 лв в Пловдив .
Колкото и грубо да ти се струва.Няма начин да си настроиш мотора без да го направиш.Така е измислено,така е на доказано,така се прави!
И това със оригиналната инжекция и 4-те дросела също е непостижимо,особено без друг инжекцион и друга електроника.
Моя голф се кара със подобен сетъп и разхода е плачевен,особено ако се кара на пистата.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот indjov_GTI » Чет 28 юни 2012 18:45


miro_hack написа:Сега ми кажете,защо по-горния кр е зацепен правилно а плете :deal



раздвижна шайба на валовете :roll: ...или :D


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Iago » Чет 28 юни 2012 21:44


miro_hack написа:Това за валовете един се напъваше,че на абф-слагали само един спортен всмукателен и един сток изпускателен и работата била,ама много на вървеж, и то във вортекса го бил видел... (може с този да си се объркал)
Нямам спомен да съм се държал грубо с теб, ама ти нали си мега як тунер и си си повярвал, че си некъв фактор и го даваш арогантен.Тоя който го е бил видел съм аз.. и ако помниш ти дадох линк към темата във вортекса (ако не се лъжа беше не от вортекса а от клубгти.ком-а). Не съм се напъвал, че е уникален ефекта, питах дали и някой от тук го е правил.. та така.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот miro_hack » Чет 28 юни 2012 23:52


indjov_GTI написа:
miro_hack написа:Сега ми кажете,защо по-горния кр е зацепен правилно а плете :deal



раздвижна шайба на валовете :roll: ...или :D


Колега Iago Извинявай за думите.

Не,въпроса е,че кара на стандартни смеси и аванси с нестандартни валове за тези настройки,според мен бъга е от там.
Раздвижена ролка се изисква при спортни валове и при фрапантни снемания на главата и блока.Тези са си на стандартни белези.
Има и още един фактор,ремъка ако не е много качествен (нищо не искам да кажа към колегата)
може да има разминавания в него! Говоря за ангренажния ремък! Имаше такива оплаквания.


Единствения начин да се засили (малко) и без много средства,без да започне да гори повече,че даже и на теория разхода да падне е да се намалят горивните камери,в случая трябва да е чрез снемане на главата.

На 0,75 - 0,80 се качва около 1 степен,няма риск от удар,но все пак всеки трябва да си измери отстоянията сам преди рязане,за да се застрахова от предишни снемания.

При тази процедура също има доста минуси,но това е... :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта