TDI-RS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 19 дек 2006 2:01


С рис да се изложа искам да допълня формулата на Рабит като кажа че и оборотите май се смятат в радиани в секунда. (не в минута)

формулата трябва да е
/мощността в KW/= /Момента в Нм/ * /обороти об. в мин./ * 1/60 * 6.28*1/1000

примерно на тая диаграма ако имаме 500 Нм при 2000 об. в мин. получаваме че мощността е приблизително равна на 105 Кв.

Изображение

п.п. за формулката съм 100% сигурен че е така.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 дек 2006 2:38


Абсолютно е възможно това да са единиците-щото сега налучквам по спомени от преди 5 години.Ама ние май-малко се отплеснахме.Притеснението на колегата беше,че колата е с голям максимален върт.момент и малка мощност.Ето и моето обяснение -двигателя е настроен за максимален въртящ момент в ниски обороти-естествено и при моторите нищо на аванта няма :lol: и той е дръпнат от високите оборти където пък се получава максималната мощност и от там тя е по ниска.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 22:57


Rabbit_TDI написа:двигателя е настроен за максимален въртящ момент в ниски обороти


Просто кажи ДИЗЕЛ, там просто няма високи обороти, което се компенсира от по-големия въртящ момент :wink:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пет 05 яну 2007 20:43


ммм някъде я гледах формулата - мощност = (върт. момент* обороти) / 5012

или нещо от сорта - а и съм видял че кривите на върт. момент и мощност се пресичат някъде около 5000 оборота ако се нанесат на една координатна система :P :lol: (демек оборотите и 5000 и нещо си се съкръщават и остава мощ.=в. мом )


:roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 яну 2007 21:32


5012 е за да превърне мерните единици от една в друга и да направи в к.с.,а не няква емпирична константа.Всъщност самата формула няма особенно значение ,а връзките който дава м/у мощност и върт. момент и диаграмата :!:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта