Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот FreeSoul » Нед 09 сеп 2012 18:10


niikoo_1 написа:
Третия вариант е купуваш си К20 мотор от хонда и се возиш в заводски двигател 200коня.



Нико, точно това е истината. Боби също е прав, че японците мислят яко и то така, че не е нужно да даваш луди пари за афтърмаркет части, за да си засилиш мотора, при положение че има направени ОЕМ такива, които се справят доста добре и не са толкова солени като пари, просто са ги направили за по- "Спортните" модели.
Това за сиромашкия тунинг като нашия, иначе си е цифромания като навсякъде ако изгрубееш с пълен ребилд.

Имам 3ка АБФ и Сивик 1.6 ВТИ и искам да кажа, че като се кача на голфа единственото, което ме задържа да не го продам са съборите на VW mhihi , за вървене, горене и удоволствие от шофиране няма да коментирам, пълен ужас. Говорим за горе-долу сток мотори.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот niikoo_1 » Нед 09 сеп 2012 18:37


Японските коли са доста назад в общи линии особенно към момента спрямо европейските.
Говоря като моторизации, оции, интериор и т.н. просто са си евтини кошници в повечето случай с липса на шумоизолация, ковти антикорозионна обработка и повече от посредствени интериор и ти предлагат избор максумум на 2-3мотора.

Може да се учудиш тоя Б16 мотор как пука блок и колко му е кекава карантията.
Тоя спор няма смисъл да го водим де ...


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Supawiza » Нед 09 сеп 2012 18:53


Моето мнение е,че ако се вложи еднакво количество средства в различните мотори (XE,VTI,ABF) би станало следно класиране във вървене 1.VTI 2.XE и 3.ABF и това не се получава само от моторите а и от кутиите на различните мотори!
Това е мое мнение и не ангажирам никой с него разбира се.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот niikoo_1 » Нед 09 сеп 2012 19:12


Ако се вложат еднакви средства за какво? -> щото БТИ мотора като го надуеш и на малко повече буст пука ризите и от там всичко в мотора е леш.
На ХЕ-то също блока е кекав и не държи на много Нм, отделно няма една читава кутия на която да се куплира тоя мотор.
Да не говорим за кекавите глави, който се пукат, т.е. дори и да направиш силно ХЕ с усилен блок и намериш читава глава то неможе да изтискаш всичко от мотора щото нямаш читава кутия и не може да включиш като хората от 1-ва на 2-ра.

Ако се вложат някакви джобни пари за сиромашки атмосферен тунинг може и така да е подреждането иначе нещата са друго яче.

Като дъно и блок 16ката и 5цил. 10/20V мотори са много по-здрави, отделно сега мога да пусна линк на 5так (който като архитектура и глава е много сходен с 16ките) дето се върти на 11к об/мин

1.6ВТИ като сложиш в купе на Сивик 6та генерация, което е малко по-леко от това на Голф неможе да откине и го подминаваш с каквото се сетиш Голф 4 1.8Т и Голф 3 ГТИ 16В :!: :idea: оттам натакък каквото и да му правиш в атмосферен вариант е загуба на пари щото тоя мотор влачи ли малко по-тежко купе е до там.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот FreeSoul » Нед 09 сеп 2012 21:19


Е, ти ба*ти сравнението направи...

1.6 Атмосферен ми го сравняваш с 1.8 Турбо mhihi , сравни го с някое 1.6 или 1.8 атмосферно, да видим кой кого :mrgreen: Иначе съм готов да видя АБФ срещу 5 ген ВТИ mhihi

Няма блок дето да не се пукни, а и здравината на даден елемент, не прави мотора като цяло добър, а комбинацията от всички елементи.
Всяко нещо се чупи в зависимост от качеството на сгблобката и компромисите с парите.

И стига си говорил за надуване и пукане на ризи, темата е за атмосферен тунинг, бре mhihi

Иначе за интериори, ламарини и т.н, тук никой не говори, и пак виж как се казва темата :Mr Green Fun


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Нед 09 сеп 2012 22:49


аз мога да я изчерпам много бързо тази тема...... :mrgreen:

НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С АТМОСФЕРЕН ТУНИНГ!!!!! МНОГО ПАРИ ЗА НИЩО!!!!!!

А АКО МОЖЕТЕ ДА ИЗБЕГНЕТЕ ИЗОБЩО ТУНИНГА ... ЩЕ Е НАЙ-ДОБРЕ ЗА ВАС (и най-зле за нас монтьорите)

пп Фен съм на атмосферния тунинг и това ме радва да правя.

Ако някой ми върне парите (само) за тези 12години в които се занимавам с глупости ще му кажа всичко което знам и ще му обещая никога повече да не насилвам атмосферни или каквито и да е коли!!! :banghead: изключваме нервите и труда .... само парите да ми даде... :lol: :bowdown

и като бонус ще му подаря бегачката......


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот FreeSoul » Нед 09 сеп 2012 22:56


Boby, аз съм много доволен от атмосферката, която карам, но тя си е направена с лев. Няма как да постигнеш нещо за без пари, но удоволствието е несравнимо.
Не искам и да чуя за турбо кола имайки предвид колко хиляди неща са необходими, да не говорим за цените на горивата, все пак това е ежедневна/стрийт кола, а не за състезателна, така че разхода е доста важен. Няма VW, което да бие разхода на хондата в съотношение с мощността, с която разполагаш.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Нед 09 сеп 2012 23:29


:lol: не ми казвай на мен за кефа от атмосферката.... знам го до болка... :lol: и добре че събирам части с години та .... събрах мотор за 2 месеца ...

Знам много добре как се радвам на 160кс и 181нм и как се промени колата за 3ти път ...

За япончетата .. не ми говори.... те са уникални идиоти които правят чудеса...

Всеки производител си има мотор с който да се похвали... лошото е че Втеците постоянно стават все по добри....

Опелите имат 3-4 мотора които са на мега ниво... здрави и надеждни... та имат и вървящ такъв....

Фолксвагените... мотори на богато.... 95% от тях са на ниво 300000 без ремонт... ама другите 5% са пълен провал проблема е че нямаме нито един мотор в класа си който да е боеспособен за писта или драг в стоково състояние ....


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Нед 09 сеп 2012 23:38


И друго... престанете с да говорите в тази тема за турбота.... тук е АТМОСФЕРКИИИИИИ!!!

пп Добрине, направи тема за турбо тунинг ... там да се пише за това.... кое и как и колко.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот petroffbg » Пон 10 сеп 2012 7:42


Трудна работа е атмосферният тунинг,гълта много лев като резултата не е сигурен.Ако ви се чете:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... 600&page=3


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот FreeSoul » Съб 15 сеп 2012 20:03


Просто в БГ няма направени атмосферки,никой не набива лев, затова е такова мнението, а резултата си е доста сигурен.
Гълта лев, колкото една турбо кола, но ако бъде направена като хората, ще дава времена, дето много турбо коли няма да могат.

Пример: http://www.youtube.com/watch?v=Ie7pbJSn ... ure=fvwrel

Атмосферка с времена 9.хх, в БГ май имаше някакво падане под 10с., не съм сигурен и то на много сериозна турбо кола за нашите стандарти.
Друг е въпроса, че при VW това не виждам как ще се случи.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот pe6kata » Съб 15 сеп 2012 20:16


Много от 10 секундните коли в бг са си ежедневни коли!

Нещо почнахте много да се филмирате с тия вървящи атмосферки, алооо

Турбо конете излизат многократно по-евтино!

И точно турбо колата има нормално ежедневно приложение и достатъчен ресурс, нормално гориво , точно и нормален разход и т.н.

Кефи ме как пълни атмосферката, но кефа като усетиш бруталния ритник, влизайки в буст...

Имам наблюдения върху въптосните хонди, за атмосферка и за тази кубатура са ок, но. до там!


Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот mladen201 » Съб 15 сеп 2012 20:39


niikoo_1 Кефи ме как говориш без да знаеш, все едно цял живот си карал опел, че знаеш че нямат здрави кутии. За мен на VW дизелите им са корави спрямо опелските, на опел бензинките са по добри от на VW.
Хора, не се излагайте, може би никога не сте карали ходни,опели и тн. ама говорите, че нямали здрави кутии и блокове. Точно на VW кутиите им са направени от кашкавал! За моторите няма да говорим, опелските вървят в пъти по-добре от двигателите на VW!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот niikoo_1 » Съб 15 сеп 2012 20:46


mladen201 написа:niikoo_1 Кефи ме как говориш без да знаеш, все едно цял живот си карал опел, че знаеш че нямат здрави кутии. За мен на VW дизелите им са корави спрямо опелските, на опел бензинките са по добри от на VW.
Хора, не се излагайте, може би никога не сте карали ходни,опели и тн. ама говорите, че нямали здрави кутии и блокове. Точно на VW кутиите им са направени от кашкавал! За моторите няма да говорим, опелските вървят в пъти по-добре от двигателите на VW!


Чудя се да се смея ли да ти отговарям ли. mhihi :063:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Съб 15 сеп 2012 22:10


ехаааа

9,хх е невъзможно за ФВ в атмосферен вариант..... след 3-4 години едвам едвам Киро падна на 9,93 с 3,0 турбо (не съм сигурен за литража)

Ники Златков тази година счупи рекордите с 9,73 .....

въпроса е дали е финасово оправдано всичко да се прави при положение че няма спонсори или рекламиращи по колите!!! и всичко се прави от джоба на собственика.

ако един ФВ мотор стигне момента с 11,хх сек ще е постижение!!!!

нека бъдеме по земни а!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта