голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот paco » Нед 09 авг 2009 13:21


Сега да добавя нещо за дупчените дискове...хоум мейд такива. Принципно няма проблем с тях, но само докато се карат нормално без опити за издевателства на път, писта или смесено с ръчна спирачка. Подобни действия водят то измятане а и дупка в стандартен диск карат матеряла да прегрява в зоните около самата дупка и се започва с пукнатините. Дисковете който излизат фабрично надупчени са от друг тип стомана а и самата дупка се фрезова леко за да се расейва топлината по-ефикасно. Аз лично ползвам стандартни вентилирани дискове и апарати от Ауди ТТ Куатро. Дисковете са 245мм по спомен а за да се монтират на синхро мост с барабани се заварява допълнително ухо на носача а м/у спирачния диск и главината се прави фланец 12мм за да се коригира ЕТ-то на диска иначе апарата не се центрира.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

РАСО




Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот niki7878 » Пон 10 авг 2009 12:57


alpine написа:Ники доработките ще са само да си вземе маркучите от бората защото страната от към апарата е по специална.
Супорти от голф рали/пасат г60 ако не намериш ще търся аз къде съм заврял един комплект .

Точно това имах предвид, обаче маркучите на бората влизаха доста навътре към моста и затова аз си направих един преходник от М12, което е резбата в апарата, към М10 за оригиналния маркуч. Той обаче идва една идея по-къс затова си реших проблема кардинално с армирани маркучи.


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот van4ote » Сря 31 мар 2010 8:25


niki7878 написа:
alpine написа:Ники доработките ще са само да си вземе маркучите от бората защото страната от към апарата е по специална.
Супорти от голф рали/пасат г60 ако не намериш ще търся аз къде съм заврял един комплект .

Точно това имах предвид, обаче маркучите на бората влизаха доста навътре към моста и затова аз си направих един преходник от М12, което е резбата в апарата, към М10 за оригиналния маркуч. Той обаче идва една идея по-къс затова си реших проблема кардинално с армирани маркучи.


колега каде ги направи тея преходници, че ми трябва един точно такъв. мерси предварително


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот madcap » Сря 31 мар 2010 13:01


van4ote написа:колега каде ги направи тея преходници, че ми трябва един точно такъв. мерси предварително


Сигорно на стругар, взимаш маркуча и сп апарат и отиваш на стругар и ще ти ги врътне


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот Volkov » Сря 12 юни 2013 17:31


Доста интересна тема, която породи 1 въпрос у мен!
Как мога да монтирам на обикновен заден мост на голф 2, главина на която да се захваща преден диск 239 плътен!
Идеята е лагера да не е както е оригинално на задния диск! По отношение на ЕТ-то на тоя диск 239 спрямо задния съпорт проблем няма, или ще се реши по-лесно! :mhihi
По-скоро питането е как да се сложи главина с лагер на ост за заден диск на г2?! :gruebel

Дано да съм бил ясен!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 18 юни 2013 7:59


вземаш всичко от поло.....
http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiversion/index.php/t183803.html


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот Volkov » Сря 19 юни 2013 8:10


Хм... поло поло ама на 9н/9н3!

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5407910-mk4-rear-brakes-on-mk3.-No-drilling-and-welding.

6н няма такава ос с главина... :gruebel


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот veidar » Съб 22 юни 2013 6:49


Сеат ибиза 98-99 са с такива оси и главини само че е на 4x100.


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот Volkov » Съб 22 юни 2013 7:39


veidar написа:Сеат ибиза 98-99 са с такива оси и главини само че е на 4x100.


Точно 4х100 ми трябва, ще се монтират на голф 2!
Благодаря за информацията! :bowdown

П.П. сега видях случайно една тема значи 98/99-2004 ибизите! :beer

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4467022-Swop-MK2-rear-brakes-to-MK4-rear-brakes-Possible-Please-help


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот alpine » Съб 22 юни 2013 12:59


А каква е целта на това упражнение ? Пари за частите от поло/сеат, доста по-скъпи лагери...


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 22 юни 2013 14:32


по- големи задни спирачки се правят по-лесно, ако не си с лагер/главина/диск, знаеш го


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот alpine » Съб 22 юни 2013 16:56


Точно...ако целта е по големи спирачки, няма никакъв смисъл да се прави това. Задния диск главина се стругова и вече е само главина. От там дискове каквито си иска човек. Ако искаш да "модернизираш" е друг въпроса :)))


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот Volkov » Съб 22 юни 2013 19:50


alpine написа:Точно...ако целта е по големи спирачки, няма никакъв смисъл да се прави това. Задния диск главина се стругова и вече е само главина. От там дискове каквито си иска човек. Ако искаш да "модернизираш" е друг въпроса :)))


Не се бях замислял върху това, доста добра идея даде, благодаря! :th_up


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот alpine » Нед 23 юни 2013 10:37


Volkov написа:
alpine написа:Точно...ако целта е по големи спирачки, няма никакъв смисъл да се прави това. Задния диск главина се стругова и вече е само главина. От там дискове каквито си иска човек. Ако искаш да "модернизираш" е друг въпроса :)))


Не се бях замислял върху това, доста добра идея даде, благодаря! :th_up


Трябваше да започнеш от там :)) Успех :th_up


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: голф 2 синхро Монтаж на задни дискови спирачки

Мнениеот Stenly » Нед 23 юни 2013 10:39


Е то това със струговането отдавна е открито и прилагано...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта