
Има някои с универасален чугун.Тоест стават и за двата двигателя.
Поне така си мисля.

iliq_petkov написа:Някой слагал ли е дизелова турбина с променлива геометрия на бензинов двигател?
don hose написа:А за Боби той дизела си върви до тея обороти виж ако махнеш говернора ше имаш още обороти
Li4o написа:Ей тук има една турбинирана Хонда с турбо от дизелов бус:
ЦЪК
don hose написа:Оп не съм видял снимката.Правилно не е дизел.Писах по енерция.
А говернора е така наречения ограничител при старите роторни помпи.
А за турбината нямам предвид че ще работи при същите обороти.
Не съм специалист картите на турбините но примерно всеки знае че по малка турбина се развърта по бързо но пика и на мощност като цяло е на по ниски обороти.Да развъртим голяма е обратно.Дизелакато цяло има по ниски обороти и самата турбина е проектирана да дава пика си на по ниски обороти.Тея карти дават цялата информация гледат се обема на газовете при определени обороти.Така че над примерно 4500
става не ефективна.Но пак казвам моето мнение не е професионално.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта