някой слагал ли е дизелова турбина на бензин

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 03 фев 2007 0:06


Не съм експерт ама дизеловите турбини май не издържат на температурата на бензина.А с променлива геометрия май още по трудно ще се имплантира.Ако е вакумна регулация :?
Има някои с универасален чугун.Тоест стават и за двата двигателя.
Поне така си мисля. :D




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 03 фев 2007 0:07


А какво дава променливата геометрия на турбината? Нама турбо лаг?


iliq_petkov
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_petkov » Нед 04 фев 2007 9:20


незнам за това питам дали ниакои е слагал


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: някой слагал ли е дизелова турбина на бензин

Мнениеот Sachko » Нед 04 фев 2007 11:54


iliq_petkov написа:Някой слагал ли е дизелова турбина с променлива геометрия на бензинов двигател?


Сигурно някои е пробвал :wink:
Само дет едва ли са ползвали дизелови турбини ....
Ти що толкова искаш да ползваш дизелова ? Оби4аш приклю4енията ли ?
http://www.xmission.com/~dempsey/shelby/sheldod9.htm
http://www.fast-autos.net/news/35/


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Вто 06 фев 2007 13:40


При турбините с променлива геометрия се променя ъгъла на лопатките на дюзовия апарат или така наре4ения nozzel ring, тоест прменя се ъгъла под ,който газовете атакуват лопатките на ротора това е наи-елементарното ,което може да се каже


iliq_petkov
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_petkov » Вто 06 фев 2007 18:00


това ми е ясно но дали ефекта е по- голям от другите турбини, защото дизелите вадят повече коне от тези турбини дали и при бензина ще е така това ме интересува


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 06 фев 2007 18:56


Според мен ще стане, дори по-лесно от останалите турбини ще даде добри резултати, виж за перфектна центровка ще иска часове на диното, но пък двигателя ще си държи въртящият момент на макс в по-голям диапазон обороти :roll: ... :wink:


bobby_turboto
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот bobby_turboto » Вто 06 фев 2007 19:24


Моя голф е с турбо от 1.9 дизел,но сега е в процес на зглобяване.
http://www.snimka.bg/profile.php?view_a ... m_id=99145
От 3000 до 4500 ускорява много яко,после нещо неи достига.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 06 фев 2007 20:33


Абе не се занимаваите стая променлива геометрия.Които разбира ще намери карта на турбината и ще разбере дали става или не.Пак казвам
ако турбото е с универсален чугун става ама иначе :? Променливатта
геометрия е за по голям конфорт.Чувал съм за конверсии на дизелови турбини с статична геометрия но незнам до ква степен са били читави.
А за Боби той дизела си върви до тея обороти виж ако махнеш говернора ше имаш още обороти :D


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 06 фев 2007 20:42


don hose написа:А за Боби той дизела си върви до тея обороти виж ако махнеш говернора ше имаш още обороти :D


Ти на кое викаш говернатор?
На Боби голфа не е дизел,а Г60 ... само турбото дет ползва е от дизел ...
Или ти викаш 4е турбото на 1.9ТД кат е имало един работен диапазон на дизеловия двг. ... то и на Г60-то пак 6е ба4ка в същия диапазон ...?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 06 фев 2007 22:37


Оп не съм видял снимката.Правилно не е дизел.Писах по енерция.
А говернора е така наречения ограничител при старите роторни помпи.
А за турбината нямам предвид че ще работи при същите обороти.
Не съм специалист картите на турбините но примерно всеки знае че по малка турбина се развърта по бързо но пика и на мощност като цяло е на по ниски обороти.Да развъртим голяма е обратно.Дизелакато цяло има по ниски обороти и самата турбина е проектирана да дава пика си на по ниски обороти.Тея карти дават цялата информация гледат се обема на газовете при определени обороти.Така че над примерно 4500
става не ефективна.Но пак казвам моето мнение не е професионално.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 06 фев 2007 22:52


Ей тук има една турбинирана Хонда с турбо от дизелов бус:
ЦЪК


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 06 фев 2007 23:13


Li4o написа:Ей тук има една турбинирана Хонда с турбо от дизелов бус:
ЦЪК


Само дет тфа турбо не е с променлива геометрия :wink:
А питането в темата е за дизелово турбо с промелива геометрия :lol:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 06 фев 2007 23:27


don hose написа:Оп не съм видял снимката.Правилно не е дизел.Писах по енерция.
А говернора е така наречения ограничител при старите роторни помпи.
А за турбината нямам предвид че ще работи при същите обороти.
Не съм специалист картите на турбините но примерно всеки знае че по малка турбина се развърта по бързо но пика и на мощност като цяло е на по ниски обороти.Да развъртим голяма е обратно.Дизелакато цяло има по ниски обороти и самата турбина е проектирана да дава пика си на по ниски обороти.Тея карти дават цялата информация гледат се обема на газовете при определени обороти.Така че над примерно 4500
става не ефективна.Но пак казвам моето мнение не е професионално.

...роторните помпи не са ми ясни :oops:
... за тфа как 6е работи въпросното турбо от дизела...монтираното на Г60-то не си ме разбрал ...
Според моито скромно мнение таз турбина от 1.9ТД му е малка на тфа Г60 .... ако 6е се из4ислява по тоз на4ин .. както е направил Боби...(едно кум гиутори) по скоро е треало да сложи турбо от 3.0ТД или поне 2.5ТД
А ако е треало да го напраи по правилния на4ин (подбора на турбото) то за таз работа има формулки разни :wink:


iliq_petkov
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_petkov » Сря 07 фев 2007 0:28


тази турбина на г60 не е с променлива геометриа



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта