Golf mk2 16 V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
pifondar
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 7:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот pifondar » Пон 25 фев 2013 20:49


колега ще обмислям варянти , за момента сериозно се замислям за блок от 9а и валове от АБФ




pifondar
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 7:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот pifondar » Пет 01 мар 2013 19:42


ами лека промяна в плана за засилването на голфа ето какво си взех
Изображение
Изображение
четири карбуратора от мотор Ямаха R-1 1100 кубика


pifondar
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 7:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот pifondar » Вто 05 мар 2013 19:36


изпусквателния колектор 4-2-1 е на лице също и рапределителни валове от ABF
Изображение


Потребителски аватар
time1987
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот time1987 » Чет 07 мар 2013 21:02


тоя колектор от ква кола е ? да си търсия и аз един такъв :Д


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот mario_lud. » Пет 08 мар 2013 8:52


Този от АБФ,но е мн гаден защото е спескан при двуцевката ако взимате търсете от Юбилеен Абф там не е така сплескан ;)


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот Iago » Пет 08 мар 2013 20:19


mario_lud. написа:Този от АБФ,но е мн гаден защото е спескан при двуцевката ако взимате търсете от Юбилеен Абф там не е така сплескан ;)
А реално разлика във вървежа между двата няма.


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот mario_lud. » Вто 12 мар 2013 22:20


Ми можеби става много малко по рязак или така ми се е сторило :biggrin :biggrin :biggrin


pifondar
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 7:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот pifondar » Пон 25 мар 2013 17:56


вчера времето ми позволи да си почовъркам по колата , махнах механичната инжекция и поставих карбураторите ,ето малко снимков материал
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

трябва естествено да им се направи настройка , но ще е малко по на там защото има още работи за доизкусуряване .Ето и видео как роботи
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот negodnika » Пон 25 мар 2013 22:21


Браво не се мотаете, да кажеш впечатления, като настройте. :cool
П.С: Удари му е една баня на тоя мотор не те ли дразни така.


pifondar
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 7:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот pifondar » Пон 25 мар 2013 23:22


двигателя ще го измия задължително ,но първо карбураторите да ги довърша


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 28 мар 2013 17:01


с каква помпа мислите да захранвате? знаете ли принцапат на работа на вакомните карбуратори ще имате голяма заигравка там според мен голяма роля играят тези два дебели маркуча които сега старчат принципно следят вакума между дроселите и филтъра ва кутията за това аз предпочитам дросели и мегаскуирт но да видим при вас как ще се развият нещата

успех :th_up


pifondar
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 7:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот pifondar » Чет 28 мар 2013 19:07


като цяло не сме запознати ще се учи ме в процеса на работа , ще ползваме пулсираща помпа от печката на ЗАЗ но имам притеснение дали ще се връща излишния бензин през малките маркучета (мисля че това им е предназначението) .Като цяло с бензиновата помпата нещата не са ми никак ясни как трябва да се получат .


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот vankoGTI » Чет 28 мар 2013 20:11


Точно с заскова помпа мисля че е крайно неподходящо защото имат навика да спират и тръгват когато си искат.Мисля че с оригиналната помпа и рестриктор за да намлиш налягането на горивото което отива към карбураторите...Има достатъчно теми за карбуратори в този форум така че само трябва да потърсиш :th_up


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 28 мар 2013 20:19


pifondar написа:като цяло не сме запознати ще се учи ме в процеса на работа , ще ползваме пулсираща помпа от печката на ЗАЗ но имам притеснение дали ще се връща излишния бензин през малките маркучета (мисля че това им е предназначението) .Като цяло с бензиновата помпата нещата не са ми никак ясни как трябва да се получат .


зазковата помпа е добър вариянт но незнам до колко е надежна предлагам схема за свързване както бих я направил аз купуваш си троиник 8мм и вкарваш двата бензинопровода които до сега са били налягане и обрато третият щуцер на троиника го свързваш към зазковата помпа карборатори с обратно гориво няма след като се напълнят чашките подплаваците се затварят и в този момент налягането се вдига и помпата спира щото е направена така ...... начинът за които споменава колегата с ристриктор не ти го препоръчвам има вероятност на празен ход да преливат а на пълно натоварване да не достига гориво
Прикачени файлове
carb_tubing_before.gif


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Golf mk2 16 V sokovete

Мнениеот Vankata_84 » Чет 28 мар 2013 22:51


Почти всички съвременни дизели имат помпи в резервоара. Тези помпи са 1:1 с бензиновите, но работят на 0,5 бара налягане. Ако ползваш такава помпа, и някъде сложиш обем(примерно голям горивен филтър) който да служи като "кондензатор" на налягането аз мисля че храненето на карбовете ще е супер :th_up Обикновено имат сервизна информация с колко бара трябва да се хранят? :screwy



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта