Golf mk2 16 V
Re: Golf mk2 16 V sokovete
колега ще обмислям варянти , за момента сериозно се замислям за блок от 9а и валове от АБФ
Re: Golf mk2 16 V sokovete
ами лека промяна в плана за засилването на голфа ето какво си взех


четири карбуратора от мотор Ямаха R-1 1100 кубика


четири карбуратора от мотор Ямаха R-1 1100 кубика
Re: Golf mk2 16 V sokovete
изпусквателния колектор 4-2-1 е на лице също и рапределителни валове от ABF


- time1987
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Golf mk2 16 V sokovete
тоя колектор от ква кола е ? да си търсия и аз един такъв :Д
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf mk2 16 V sokovete
Този от АБФ,но е мн гаден защото е спескан при двуцевката ако взимате търсете от Юбилеен Абф там не е така сплескан ;)
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Golf mk2 16 V sokovete
А реално разлика във вървежа между двата няма.mario_lud. написа:Този от АБФ,но е мн гаден защото е спескан при двуцевката ако взимате търсете от Юбилеен Абф там не е така сплескан ;)
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf mk2 16 V sokovete
Ми можеби става много малко по рязак или така ми се е сторило




Re: Golf mk2 16 V sokovete
вчера времето ми позволи да си почовъркам по колата , махнах механичната инжекция и поставих карбураторите ,ето малко снимков материал




трябва естествено да им се направи настройка , но ще е малко по на там защото има още работи за доизкусуряване .Ето и видео как роботи
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater




трябва естествено да им се направи настройка , но ще е малко по на там защото има още работи за доизкусуряване .Ето и видео как роботи
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf mk2 16 V sokovete
Браво не се мотаете, да кажеш впечатления, като настройте. 
П.С: Удари му е една баня на тоя мотор не те ли дразни така.

П.С: Удари му е една баня на тоя мотор не те ли дразни така.
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Golf mk2 16 V sokovete
с каква помпа мислите да захранвате? знаете ли принцапат на работа на вакомните карбуратори ще имате голяма заигравка там според мен голяма роля играят тези два дебели маркуча които сега старчат принципно следят вакума между дроселите и филтъра ва кутията за това аз предпочитам дросели и мегаскуирт но да видим при вас как ще се развият нещата
успех
успех

Re: Golf mk2 16 V sokovete
като цяло не сме запознати ще се учи ме в процеса на работа , ще ползваме пулсираща помпа от печката на ЗАЗ но имам притеснение дали ще се връща излишния бензин през малките маркучета (мисля че това им е предназначението) .Като цяло с бензиновата помпата нещата не са ми никак ясни как трябва да се получат .
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Golf mk2 16 V sokovete
Точно с заскова помпа мисля че е крайно неподходящо защото имат навика да спират и тръгват когато си искат.Мисля че с оригиналната помпа и рестриктор за да намлиш налягането на горивото което отива към карбураторите...Има достатъчно теми за карбуратори в този форум така че само трябва да потърсиш 

- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Golf mk2 16 V sokovete
pifondar написа:като цяло не сме запознати ще се учи ме в процеса на работа , ще ползваме пулсираща помпа от печката на ЗАЗ но имам притеснение дали ще се връща излишния бензин през малките маркучета (мисля че това им е предназначението) .Като цяло с бензиновата помпата нещата не са ми никак ясни как трябва да се получат .
зазковата помпа е добър вариянт но незнам до колко е надежна предлагам схема за свързване както бих я направил аз купуваш си троиник 8мм и вкарваш двата бензинопровода които до сега са били налягане и обрато третият щуцер на троиника го свързваш към зазковата помпа карборатори с обратно гориво няма след като се напълнят чашките подплаваците се затварят и в този момент налягането се вдига и помпата спира щото е направена така ...... начинът за които споменава колегата с ристриктор не ти го препоръчвам има вероятност на празен ход да преливат а на пълно натоварване да не достига гориво
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Golf mk2 16 V sokovete
Почти всички съвременни дизели имат помпи в резервоара. Тези помпи са 1:1 с бензиновите, но работят на 0,5 бара налягане. Ако ползваш такава помпа, и някъде сложиш обем(примерно голям горивен филтър) който да служи като "кондензатор" на налягането аз мисля че храненето на карбовете ще е супер
Обикновено имат сервизна информация с колко бара трябва да се хранят? 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта