V@lDo написа:Двойно-естерно биосинтетично и питате дали ще има проблеми с паленето зимата пълен смях в залата.
Ако това, което говориш беше вярно нямаше да съществуват маслата от типа 5W-50 и 5W-60.
V@lDo написа:Двойно-естерно биосинтетично и питате дали ще има проблеми с паленето зимата пълен смях в залата.

PL 16v написа:Аз карам вече 3-та зима с 20в60 на мотул и няма никакво тракане.
Но, предпочитам да потрака за 5 секунди отколкото да трака цяла вечер ако съм я настъпвал яко, когато карах с x-cess 8100 motul.
,ама в такъв случай ще е 15W-50...
Vidol Nikolov написа:Пълна глупост е естествено.Състезателните автомобили да не би да работят само от 5000 нагоре..
Ако беше така всички да са повлекли бутала и ризи
,от 15W-50 се токазах ще взема MOTUL 300v POWER 5W-40.Както и да го мисла 100% ще е по добро при всякакви условия от MOTUL 8100 x-cess 5W-40.batmit написа:На един колега 1.9 тди 110кс с 15W 40
точно за това не искам да сипвам от по-гъстото,като се замисля не си заслужава на всекидневка...batmit написа:Съгласен съм с тебе. Само давам пример. А тди-то го кара, като учебен и няма нищо общо с бегачка.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта