питане за КР +г60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Пон 25 фев 2013 23:04


Petrolhead написа:
hose написа:
Petrolhead написа:Познай колко изкара белия на диното.
162.5 на вала, а не е като да не върви. Така че ако искаш силна кола насочи се към нещо различно от г60, стар мотор с ограничени възможности



Ама ти си с 8 клапана бре,момчето иска да с 16-ка глава...Нещата ще са леко по различни от теб,повярвай ми


Колко по-добре 20 коня, 30 коня. Все тая. Знаеш парите които трябват за такъв проект не са малко, и май резултата не си заслужава инвестицията




Това вече е друг въпрос,парите са много,да.Но човека е готов да инвестира,както разбирам :Mr Green Fun




nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Re: питане за КР +г60

Мнениеот nasko1975 » Сря 27 фев 2013 10:11


А как мислиш да го управляваш с каква електроника


G60

Re: питане за КР +г60

Мнениеот G60 » Сря 27 фев 2013 22:31


nasko1975 написа:А как мислиш да го управляваш с каква електроника

g60 :biggrin


Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: питане за КР +г60

Мнениеот Te4eto » Чет 28 фев 2013 1:16


Както казаха колегите преди мен иска си някой лев цялата работа. Имам в предвид че не е само компресора електрониката и дюзите, има страшно много дреболии необходими за да постигнеш целта. При мен да речем материали заварки на алуминий и т.н. малко по малко се натрупа доволна сума. Иска и доста да си блъскаш акъла, първото което се сещам генератора трябва да отиде отзад не е трудно но трябва да се направи стойка, при мен е отпред, но защото аз така си реших и беше доста по-трудоемко. Основните неща като кулер, пътища, дюзи които спомена колегата са още разходи, ремапа на оригиналната електроника или купуване и настройка на нова са едно от най-скъпите неща, но от тях най, зависи крайния резултат, да не всичко да е напразно. Това е бегла представа какво те чака, идеята ми е че и аз като почвах очаквах да е по лесно и да приключа на по малка цифра но не стана както очаквах. Ако имаш мерака и силите давай , защото поне според мен накрая звука усещането си струва, не е самолет но на мен си ми харесва :th_up


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Пет 01 мар 2013 0:24


Стига сте гледали тия пусти пари бе братче-кеф цена няма,както казва един виден голфаджия от Кумарица...
Тече,ако колата е без клима,алтернатора може да си остане отпред без проблем.... :wink
Имаш пари,имаш мерак-действай


Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: питане за КР +г60

Мнениеот stigmi » Съб 02 мар 2013 14:06


аз имам голям мерак и желание парите не ме притесняват толкова колкото да намеря майстор който да ми помогне да го направя както трябва защото има ли желание има и начин парите ще се сабират и така по няма да ги осетя само не разбрах проблем ли е да се управлява с електроника от г60 ?


Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: питане за КР +г60

Мнениеот Te4eto » Съб 02 мар 2013 17:20


Не е проблем ако я ремапнеш, аз съм си с Г60 електрониката и я ремапнахме, дотук проблеми с нея нямам.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Нед 03 мар 2013 0:30


Te4eto написа:Не е проблем ако я ремапнеш, аз съм си с Г60 електрониката и я ремапнахме, дотук проблеми с нея нямам.



И без ремап има как да тръгнеш,ама е въпрос на късмет,от личен опит :Mr Green Fun Но най добре е да си и закачиш една сонда,да си видиш смесите,за да си спокоен и да няма после потрошени елементим по карантията


emundo
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgarsko

Re: питане за КР +г60

Мнениеот emundo » Нед 03 мар 2013 17:50


аз мисля че резултата си заслужава парите(а те не са чак толкова много)200 коня със сток шайба и ако си малко по сръчен и използваш части от Г60 си мисля че ще ти излезе доста по евтино от турбо проект междо другото Пепи на Радо не е ли с две гарнитури само да вметна че удоволствеито от управлението на компресорен мотор е несравнимо има мощност от 1000 оборота искренно ти желая успех ако се решиш да действаш


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: питане за КР +г60

Мнениеот Petrolhead » Нед 03 мар 2013 18:17


emundo написа:аз мисля че резултата си заслужава парите(а те не са чак толкова много)200 коня със сток шайба и ако си малко по сръчен и използваш части от Г60 си мисля че ще ти излезе доста по евтино от турбо проект междо другото Пепи на Радо не е ли с две гарнитури само да вметна че удоволствеито от управлението на компресорен мотор е несравнимо има мощност от 1000 оборота искренно ти желая успех ако се решиш да действаш

От къде ще дойдат тези 200 коня само ти си знаеш. На 1000 оборота компресора знаеш ли колко надува, не е много.


G60

Re: питане за КР +г60

Мнениеот G60 » Нед 03 мар 2013 18:22


Petrolhead написа:
emundo написа:аз мисля че резултата си заслужава парите(а те не са чак толкова много)200 коня със сток шайба и ако си малко по сръчен и използваш части от Г60 си мисля че ще ти излезе доста по евтино от турбо проект междо другото Пепи на Радо не е ли с две гарнитури само да вметна че удоволствеито от управлението на компресорен мотор е несравнимо има мощност от 1000 оборота искренно ти желая успех ако се решиш да действаш

От къде ще дойдат тези 200 коня само ти си знаеш. На 1000 оборота компресора знаеш ли колко надува, не е много.

Ще дойдат ще дойдат,само дето няма да ги извади с 78мм шайба а по скоро с 68-ца и ремап. Ти да не мислиш ,че в заводското Г60 лимитед има няк'ва космическа технология за тия 210 коня :mhihi

П.П. Впрочем на 1000об здрав компресор трябва да дава 0,4бара налягане,което хич не е малко.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: питане за КР +г60

Мнениеот Petrolhead » Нед 03 мар 2013 19:50


Колега, правил и мерил ли си г60 или си чел в интернет?


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Нед 03 мар 2013 21:12


emundo написа:аз мисля че резултата си заслужава парите(а те не са чак толкова много)200 коня със сток шайба и ако си малко по сръчен и използваш части от Г60 си мисля че ще ти излезе доста по евтино от турбо проект междо другото Пепи на Радо не е ли с две гарнитури само да вметна че удоволствеито от управлението на компресорен мотор е несравнимо има мощност от 1000 оборота искренно ти желая успех ако се решиш да действаш


Да,на Радо мотора е разреден с гарнитури :th_up
200к.с. със здрав компресор,малка шайба,големи инжектори(даже да бъде леко богато на моменти в някои диапазони) и не много разреден мотор,ще излязат бъди сигурен Андрейчо


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: питане за КР +г60

Мнениеот Petrolhead » Нед 03 мар 2013 21:17


Съмнявам се, да се надяваме че колегата ще докара проекта до край и ще разреши спора


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Нед 03 мар 2013 21:28


Petrolhead написа:Съмнявам се, да се надяваме че колегата ще докара проекта до край и ще разреши спора



Чакай,чакай,аз говоря за личния си опит,нищо повече,аз не споря с теб,защото всичко е строго индивидуално...Един компромис да се направи и крайния резултат може да е разочароващ....
Колкото до проекта,да,дано да се докара до край от колегата,а не това да е поредния лаладжийски проект



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта