


Лада 2105 1500 : С карб от жигула
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Избор на карбуратор ? Лада 2105 1500
Аз си взех за нивата жигулски с механично отваряне на втората клапа,ама още не съм го монтирал,карам си с вакуумния,защото е малко по-икономичен,а няма да се надбягвам с нея.Както и да е,механичния е по-добре.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Лада 2105 + жигулски карб :)
След като се оказа че жигулския карб е по-добър и това е правилния избор , мисля че нещата могат да почнат да се развиват за ладичката.
Това което видях тези дни беше че клапа за топлия въздух беше затворена към входящия студен
което ме кара да мисля че може би е имало проблеми във вървежа, след като отворих клапата
и пуснах тръба почти до фара мисля че ще е по-добре.
Трябва да направа кръгче и да видим как ще е..
Това което ме притеснява е с какви жигльори да сложа
в момента на първа камера е с 190 въздушен/165 горивен
втора камера е с 110/90, трябва да сменя разпръсквача на първа камера с 4-ка.
Това което видях тези дни беше че клапа за топлия въздух беше затворена към входящия студен
което ме кара да мисля че може би е имало проблеми във вървежа, след като отворих клапата
и пуснах тръба почти до фара мисля че ще е по-добре.
Трябва да направа кръгче и да видим как ще е..
Това което ме притеснява е с какви жигльори да сложа
в момента на първа камера е с 190 въздушен/165 горивен
втора камера е с 110/90, трябва да сменя разпръсквача на първа камера с 4-ка.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Ето как изглежда :)
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Таблица жигльори
горивни, въздушни, за празния ход, за човката на уск. помпа, за економайзера и за вакуума към втора дроселна, когато тя е на вакуум.
Понеже съм мангал, бех си здрал гъзъ да намеря най-малкия за ускор. помпа - 35/40.
Успех и безумно много ти завиждам, че имаш колата
горивни, въздушни, за празния ход, за човката на уск. помпа, за економайзера и за вакуума към втора дроселна, когато тя е на вакуум.
Понеже съм мангал, бех си здрал гъзъ да намеря най-малкия за ускор. помпа - 35/40.
Успех и безумно много ти завиждам, че имаш колата

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Първо трябва да видя как върви в сегашния и етап и ако не е както трябва
ще сваля карбуратора и ще променим нещата, самият карбуратор е ревизиран
и трябва добър подбор на жигльори.
След 3-4 месеца като изкарам книжка и ако си намеря работа ще мога да я стегна
от към окачване и мотор. Но засега това е.
Ето как изглежда ->
Надявам се нямате нищо против темата за Лада-та, аз съм заклет фен на VAG групата.
Мерси !
ще сваля карбуратора и ще променим нещата, самият карбуратор е ревизиран
и трябва добър подбор на жигльори.
След 3-4 месеца като изкарам книжка и ако си намеря работа ще мога да я стегна
от към окачване и мотор. Но засега това е.
Ето как изглежда ->
Надявам се нямате нищо против темата за Лада-та, аз съм заклет фен на VAG групата.

Мерси !
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Преди като бях студент с един колега много преправяхме неговата 5ца.Монтирах му карб Вебер малкия (464 ли беше
) вървеше та се късаше,ама я обърна върху релсите на трамвая до околвръстното. Ако искаш да ти дам координатите му да си говорите и ако може да ти помага.

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Малкия нещо се запали прекомерно с Ваза
аз се опитах да го настроя карба но е мъка, направен беше
само за високи обороти и се отказах
.
Четене и сръчност и ще се получат някой неща
Успех брат
.

аз се опитах да го настроя карба но е мъка, направен беше
само за високи обороти и се отказах

Четене и сръчност и ще се получат някой неща

Успех брат

- Koko95
- Мнения: 290
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: ATD
- Местоположение: Видин/Fuengirola
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
На мен ми е като детска игра да настройвам тия карбове след като доста време си бихме главата с моята лада
. Ако не те притеснява харча дупчи с дрелката мини с телче за дрелка камерите и ако има пари намери малко по голям вал и си ти. За градско возене ще е перфектна от към вървене , но не и от към разход
.


- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
lubecku написа:Малкия нещо се запали прекомерно с Ваза![]()
Един колега от Лада форума има много готин подпис:
Лада, Лада, ама хубава.
Хубава, хубава, ама Лада.
Успех с проекта

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
RISTEE написа:
И да си смениш крушката на левия стоп



Иначе ВАЗ-а е много лачен. Първата кола ми беше ВАЗ, е малко по-ретро от твоята 5-ца ама и тя беше лачена


-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Баце, проблемът им е много повече в платките, не толкова в крушките на стоповете на Ладата. 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Възможно е, лично аз съм попадал на разлепени или нагорели тоководещи шини, но първо, което е добре човек да провери е крушката 

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Крушката е най-малкия проблем, дано започна да бачкам това лято и да стегна окачването.
След тестовете ще споделя мнение коя как и какви грижи има.
Един клип от преди 3-4 месеца където тестваме как върви с карбуратора от жигата
няма центровка а и сме 3-ма човека вътре + инструмент >
След тестовете ще споделя мнение коя как и какви грижи има.
Един клип от преди 3-4 месеца където тестваме как върви с карбуратора от жигата
няма центровка а и сме 3-ма човека вътре + инструмент >

- Koko95
- Мнения: 290
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: ATD
- Местоположение: Видин/Fuengirola
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Накрая припуква време да си стегнеш двуцевката
Какво мислиш да правиш на окачването? Ако питаш в лада форума какво да направиш че да стане твърда ще те вкарат в скраперски историй с пружините и ще те пратят да купуваш Bilstein 50та употреба
За мен най доброто е отпред нови пружини от нива отзад нови нейни си и хубави амортесьори НОВИ дори да са маслени пак ще са по читави от 50та употреба Bilstein-и
Аз съм с такова окачване с рязани 2 витки на всяка пружина >

Ако ползвам израза на един стар лададжия за поведението и в завой той само каза "Окачването е камик"




Ако ползвам израза на един стар лададжия за поведението и в завой той само каза "Окачването е камик"

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула
Ами за bilstein не знам дали би могло да се намери ново, но иначе твоята идея е добра
и така като я гледам е супер.
Но трябва да се смени всяка втулка и тампон по нея.
и така като я гледам е супер.
Но трябва да се смени всяка втулка и тампон по нея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта