20 V турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Сря 28 фев 2007 10:45


Vi-MAX написа:а какво точно целите да постигнете (коне примерно) ?

при мен имам налично 1 турбо от 180кс ТТ (К03С) , което със интеркулер и чип може да даде 230-240кс. не е лошо и да се отбележи за кой точно мотор говориме , защото има доста варианти . Ако пък искате нещо повече - има варианти за по-големи турбини , бутала , биели .... филма е дълъг :D


Колега моито turbo е ККК 03 без C накрая мотора ми е AGU 150к.с. ,а ти продава6 ли я тази турбина?!Само да не е съ6тата, и да се монтира без да сменям колектор!НЕКА НЯКОЙ ,КОЙТО ЗНАЕ НЕ6ТО ПО-ПОДРОБНО СЕ ИЗКАЖЕ!




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 11:34


emmko написа:
Vi-MAX написа:а какво точно целите да постигнете (коне примерно) ?

при мен имам налично 1 турбо от 180кс ТТ (К03С) , което със интеркулер и чип може да даде 230-240кс. не е лошо и да се отбележи за кой точно мотор говориме , защото има доста варианти . Ако пък искате нещо повече - има варианти за по-големи турбини , бутала , биели .... филма е дълъг :D


Колега моито turbo е ККК 03 без C накрая мотора ми е AGU 150к.с. ,а ти продава6 ли я тази турбина?!Само да не е съ6тата, и да се монтира без да сменям колектор!НЕКА НЯКОЙ ,КОЙТО ЗНАЕ НЕ6ТО ПО-ПОДРОБНО СЕ ИЗКАЖЕ!


Значи има малка спънка в това дето сте замислили а тя е в това, че мотора не е разреден достатъчно за да понесе 250коня.
AGU мотора е идентичен с AEB(Ауди) и е със степен на сгъстрване 9,8:1. За да надувате мотора до 250+ се изисква разреждане до към 8,9:1 което съответства на APX и BAM моторите. Разликата идва от профила на главата.
Изображение
Ще се наложи мако копаене в главата и едва тогава нов чип, турбо и т.н.

РАСО


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Сря 28 фев 2007 16:33


А , сега да видим :lol: ,кой 6те копае глави4ка :lol: ,а да тарся глава от по големите мотори 180/225 нестава ли? аз пък 4етох 4е компресията е 9.5 ,но 4ак пък 9.8 , а ти Пацо 6те копа6 ли оная главица дет я бе6е снимал ,и не крие ли някакви опасности това,и най-накрая ,къде да положа парвата копка :lol:(имам предвид ,къде да копая !
Предварително Благодаря!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Сря 28 фев 2007 16:51




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 16:54


Ми ако решиш да търсиш глава от 225коньов мотор веднага купувам старата на блиц цена...аз ще си я изкопам :lol:

Сега серьозно...никакъв проблем не е да се копне и заспива. Моята глава е същата (AEB) и така и ще направя. Копаш, мериш, копаш, мериш....и така докато го докараш на нужното згъстяване. Ако имам късмет до две седмици ще имам сервизни разрези на 20V главата за да видя нагледно къде и колко е допустимото да се отнема при портването.
Самата глава е пъти по-добра като смукателни и изпускателни канали от 16V тиквата. Потенцяла е голям, но за жалост валовете са ташак и ще трябва да се сменят барбар с пружини ако се гони нещо истинско като мощност.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: a

Мнениеот paco » Чет 01 мар 2007 10:26


emmko написа:Тук пи6е 9.5
http://www.answers.com/topic/list-of-volkswagen-engines


Това е извадка от каталога с бутала на Вьоснер ... така пише а аз им вярвам и то доста.
Piston_diameter Woessner_Comp_Ratio OEM_Comp_Ratio Valves
Audi A4 1.8 Ltr. 20V Turbo 9075D050 AEB,AGU 81,5 8.9:1 9.5:1 5
Audi A6 1.8 Ltr. 20V Turbo 9075D050 AEB,AGU 81,5 8.9:1 9.5:1 5

РАСО


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Чет 01 мар 2007 13:54


мдам, за 250+ нсй-добре си е да се вземат буталца на 8,5:1 и си даваш газ спокойно

Турбината я дадох вчера , но за 250кс мога да ти предложа директен заместител , който става на оригиналния колектор (към 1600лв излиза с доставката)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 02 мар 2007 0:35


стига сте писали глупости ве 20в мотор със степен 9.5:1 си държи до 380-400 кс, при това със сток карантии!!!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 02 мар 2007 9:36


Вобще не съм съгласен Емо, но всеки си знае неговото. Да буталата са идентични като на 225мотора. Ти самия ако ще правиш нещо смислено по такъв мотор няма ли да го разредиш?

РАСО


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 02 мар 2007 11:24


Vi-MAX написа:мдам, за 250+ нсй-добре си е да се вземат буталца на 8,5:1 и си даваш газ спокойно

Турбината я дадох вчера , но за 250кс мога да ти предложа директен заместител , който става на оригиналния колектор (към 1600лв излиза с доставката)


Може ли пове4е инфо ,какъв заместител ми предлага6?


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 02 мар 2007 11:31


paco написа:Вобще не съм съгласен Емо, но всеки си знае неговото. Да буталата са идентични като на 225мотора. Ти самия ако ще правиш нещо смислено по такъв мотор няма ли да го разредиш?

РАСО


Ха ,тук стана интересно,я да видим ,кой е на правия път ,да запитаме колегата 1bar ,предлагам!!!
И ,да поясня мен ме интервсуват 250-60 к.с не 3....и ... ,а то сега някой 6те каже ами те дет' 260 там и 360 :lol: !

Та мисълта ми е: Пацо казва ,4е дори и за 250 к.с. 9.5:1 е много , а Емо ,казва ,4е става и за 380 това е голямо разминаване!!!

Предварително благодаря ,за мненията на вси4ки ,макар ,аз ,да несъм пуснал темата!!!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 02 мар 2007 11:34


paco написа:Ми ако решиш да търсиш глава от 225коньов мотор веднага купувам старата на блиц цена...аз ще си я изкопам :lol:

Сега серьозно...никакъв проблем не е да се копне и заспива. Моята глава е същата (AEB) и така и ще направя. Копаш, мериш, копаш, мериш....и така докато го докараш на нужното згъстяване. Ако имам късмет до две седмици ще имам сервизни разрези на 20V главата за да видя нагледно къде и колко е допустимото да се отнема при портването.
Самата глава е пъти по-добра като смукателни и изпускателни канали от 16V тиквата. Потенцяла е голям, но за жалост валовете са ташак и ще трябва да се сменят барбар с пружини ако се гони нещо истинско като мощност.

РАСО


А за валове ,какво конкретно мисли6 ,и там няма ли ,да стане цифромания работата???


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 02 мар 2007 12:47


Със степен на сгъстяване 9,5:1 не е проблем да се стигнат безопасни 250-260 коня, но ако трябва да се прави като хората аз бих разредил мотора. Пак казвам това си е мое мнение и точно затова тунинга си е индивидуална дисциплина. Всеки си прави ,мотора по свое усмотрение.

РАСО


ultrabobo
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ultrabobo » Пет 02 мар 2007 18:55


Значи пичове аз карам А4 1.8Т и имам един приятел сас идентична както мойта 95-6г. Неговата е със сменено турбо( и още нещица кулери, бустконтролери и такива нешица) и му е към 300 коня, но не е мерена. Та мисълта ми е че не е пипано нищо по карантиите само бензиновата помпа не издържа и няма никви грижи колата тоя мотор спокойно може да идържи 350 коня, но по нататък си триябват карантийки и при А4 не става скоросната кутия след 350 ги трошат много.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 03 мар 2007 0:40


paco написа:Вобще не съм съгласен Емо, но всеки си знае неговото. Да буталата са идентични като на 225мотора. Ти самия ако ще правиш нещо смислено по такъв мотор няма ли да го разредиш?

РАСО

ми не само че буталата са здрави , а и горивната камера е уникална със сравнение с 16в глави не само на ФВ
на запад при мощности над 400кс на този мотор сменят само биели и разреждат до 8.5:1
Венци на шкодата си кара не разреден на 1.7бара и колата му няма никакъв проблем!!!
аа да знам и един мотор не е ФВ ама е с 9.8:1 степен и надува 2.5бара :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта