Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
SaTaNaTa_83_stz
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 21 дек 2008 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот SaTaNaTa_83_stz » Чет 27 юни 2013 17:57


ceko2626 написа:По пътя на логиката 1.8 моно (ААМ) със сгъстяване 9:1 е 75 к.с , а 1.8 моно (ADZ)със сгъстяване 10:1 е 90 к.с. Според хората двигателите имат само тази разлика с цел единия да се кара с по-нискооктанов бензин. Ако кача сгъстяването на 11:1 би трябвало да добавя около 15 к.с.Сгъстяване 11х1.3 = 14атм.компресия. По-голямата мощност води до по-рано превключване на скорост и икономия. На газ ще наглася аванса колкото е нужно, а бензина ще е само при краен случай. Някой има ли техническа литература да сверя размерите на камерите на двигателите - ААМ и ADZ или височината на главите. Дали ще задържат пружините на клапаните налягането в цилиндрите?
Не ми се спори ако НЕ искате да помогнете а да ме убеждавате колко не разбирам или как няма да стане- пропуснете темата. Благодарнист за всеки който реши да помогне със съвет или информация.

Колега,обясни ми тогава моята като я разредих от 9,5:1 на 8.7:1 защо компресията ми и преди и сега все си е 14атм.???




Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот Iago » Чет 27 юни 2013 17:59


Бъркаш конструирането на GT1 автомобил с леко сгъстяване на ДВГ който ще работи на газ.. ще я напълни тая глава с масло, за какво изчисляване говорим?


Потребителски аватар
Kostiev
Мнения: 137
Регистриран на: Сря 01 май 2013 15:43
Автомобил: s shofior
Двигател:

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот Kostiev » Чет 27 юни 2013 17:59


SaTaNaTa_83_stz написа:Колега,обясни ми тогава моята като я разредих от 9,5:1 на 8.7:1 защо компресията ми и преди и сега все си е 14атм.???
Аааааа, имаш турбо - това е подвеждащ въпрос :mhihi
Iago написа: ще я напълни тая глава с масло, за какво изчисляване говорим?
Добре, да кажем успее да я напълни и премери правилно (в което се съмнявам) - примерно 44 кубика. И какво прави нататък? BTW аз ги пълня със спирт, бензин или вода - маслото много маже.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот Iago » Чет 27 юни 2013 18:38


Ми намира информация колко кубика трябва да е камерата и си прави сметка що годе какво се случва с главата.. Ако вече е шлайфана 2-3 пъти с по няколко десети дали ще излезне толкова обем колкото трябва да е?

А от тук нататък какво ще прави с колата не ме интересува. Без изобщо да съм се интересувал от пободен мотор, лично си изразих мнението.. бих го сгъстил след определени измервания.

Ако мога да намеря подобен сетъп - го копирам, ако не мога да намеря и имам излишни* пари - рискувам. Аз лично рискувах като откраднах идея от един вид бутала и преправих стокови такива за АБФ така, че да спечеля още 1-2 десети. Не беше правено - взе, че стана поне за сега.



*излишни - такива които мога да изхарча неразумно без да ми се отрази пагубно на бюджета.


ceko2626
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот ceko2626 » Чет 27 юни 2013 22:08


Kostiev, по-спокойно няма да режа от твоята глава. Много "обичам" хора като ми казват какво не мога или незнам, а в същото време не казват нищо полезно. Задаваш си въпроса човешки , а получаваш "ти нищо не разбираш" и "няма нищо да стане щото си смотан и неможеш да си сметнеш обема на камерата" е да си беше спестил мнението. Не искам да правя основен ремонт, а да кача копресията от сегашното състояние на двигателя.
Като много разбиращ щеше да се сетиш сам с какво е различен RP двигателя и как се прави центровка на двигател без датчик за положение на колянов вал. Съотношението което си ми дал си го сметни сам колко е за да го разбереш и после :use_search . Какво как смятате и какво измервате си е ваша работа има физични закони, които няма как да се променят качиш ли сгъстяването се покачва и компресията. Спадне ли компресията двигателя е за ремонт. Малко тъпо е да се твърди , че сгъстявайки еднакво количество газ в два различни обема се получава еднакво налягане. Ако не ви се вярва :use_search или Гугъл. Поредната осрана тема от "разбиращи философи"


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот Vankata_84 » Чет 27 юни 2013 22:44


Потърси в мненията на Пешката инфо. Човека сглоби 1.8 с бутала от 1.8т и докара 12:1 степен на сгъстяване. По неговите думи всичко е болт он, и освен това и ефект имало :beer

ПП - Успех. Пусни някоя снимка да да види Костиев кое може и с колко средства може :beer

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=348061&start=15


ceko2626
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Вдигане на сгъстяването с цел оптимизация на АГУ?

Мнениеот ceko2626 » Пет 28 юни 2013 7:40


Благодаря !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта