ceko2626 написа:По пътя на логиката 1.8 моно (ААМ) със сгъстяване 9:1 е 75 к.с , а 1.8 моно (ADZ)със сгъстяване 10:1 е 90 к.с. Според хората двигателите имат само тази разлика с цел единия да се кара с по-нискооктанов бензин. Ако кача сгъстяването на 11:1 би трябвало да добавя около 15 к.с.Сгъстяване 11х1.3 = 14атм.компресия. По-голямата мощност води до по-рано превключване на скорост и икономия. На газ ще наглася аванса колкото е нужно, а бензина ще е само при краен случай. Някой има ли техническа литература да сверя размерите на камерите на двигателите - ААМ и ADZ или височината на главите. Дали ще задържат пружините на клапаните налягането в цилиндрите?
Не ми се спори ако НЕ искате да помогнете а да ме убеждавате колко не разбирам или как няма да стане- пропуснете темата. Благодарнист за всеки който реши да помогне със съвет или информация.
Колега,обясни ми тогава моята като я разредих от 9,5:1 на 8.7:1 защо компресията ми и преди и сега все си е 14атм.???