
Голф 2 1.3 преход към карбуратор
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
Колеги днес открихме от къде идва проблема на колата, бензиновият регулатор е прецакан и пълни вакумите с бензин, от което едновременно гори газ и бензин и дави на моменти. Потърсих тук там, но като за моя модел няма спрян е от производство преди 8 години иначе проблема с невървежа щеше да се реши, но след като ми казаха 200лв за нов на weber допълнително ме стимулираха да търся карб. Ако на някой му се намира да каже някаква разумна цена, ако не мощно напред като говорих с човека който ще ми прави колата най-вероятно ще се спрем на карбуратор от жигула 1300 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
jocha написа:... остава загубата на мощност във високите и това е губи и се диапазона от последните 20км в час от 2 скорост нагоре в които на бензин се засилва още повече да върви а на газ там умира ...
Противоречиш си - хем не достига мощност във високите само на газ, хем смета е преобогатена. Ако ти пуска бензин заедно с газта, ще го прави във всички обороти и ще се дави най-вече в ниските - много гориво и малко въздух. Нещо спестяваш или не обясняваш добре.jocha написа:... бензиновият регулатор е прецакан и пълни вакумите с бензин, от което едновременно гори газ и бензин и дави на моменти ...
П.С. Кои са тези "вакуми", които се пълнят с бензин?
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
Регулатора се захваща за рейката има 2 входа на регулатора единия е от страната на рейката другия е от страната на купето, на този от страната на купето е закачен вакум който е вързан задно с вакума на всмукателния колектор, който се пада под дросела от дясно като си застанал пред колата, реално те образуват долния кръг вакуми, горния е вакума на дросела на топлия въздух делкото и регулатора до филтърната кутия.При мен точно долния кръг обърква работата на мотора при празен ход на мотора клапата на бензиновия регулатор си върши работата, но при форсиране явно пропуска бензин и почва да пуска капки бензин които реално през маркучите за вакума влизат в смукателния колектор => при скорост от 100км/ч като върна газта колата буквално се задавя и все едно си натиснал спирачката(или си натиснал копчето за газ бензин в неутрално положение същият ефект) при изключване от скорост работи на 450оборота докато изгори явно преобогатената смес и пак нормализира, същото нещо се получава и при изцеждане на 1-ва , 2-ра или 3-та замудване във високите и при смяна на предавката забива и тогава тръгва. Днес разкачихме вакумите и от този вакум на долния кръг буквални си потече бензин а не трябва да има (доколкото знам има мембрана вътре в регулатора и тя определя налягането на бензина и като се прецака при по-голямо наляга почва да пропуска бензин) :)
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
За пробата можеш да разкачиш този вакуум да видиш как е. Аз имах голф с такъв мотор на бензин и когато започна да пуска бензин през този вакуум първоначално вървежа стана супер, но в един прекрасен момент се давеше при палене. Тогава го разкачих да си капе на асфалта, докато го оправя. Понеже нов регулатор беше много пари, си купих регулируем универсален. На края на рейката не от към регулатора, а от другата страна има едно много малко болтче, ако го развиеш там може да сложиш маркуч и на него да сложиш новия регулатор. Стария регулатор го запушваш. Аз взех късо парче маркуч и един болт, стегнах със скоби и готово. Във вакума направих резба и навих друг болт с калчища. Така "затапих" оригиналния регулатор. Настройваш си новия регулатор на 3.5бар без вакуум мисля беше и си свиркаш. Невървежа във високите обороти е малко вероятно да е от там, просто няма как да влезе толкова много бензин, но стъпките които описах по-горе работят и ще ти решат проблема. Ако си намериш газов инжекцион на старо според мен е най-добре за вървеж/разход, но аз никога не съм карал с обикновена газова и съм малко пристрастен.
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
Проблема с регулатора временно го реших като му закачих края на маркуча към пластмасовото рамо, което ляга върху дросела така поне там ще капе верху дросела и хем така го мие от мръсотия хем вакума там не е толкова силен колкото при смукателния колектор и не засмуква толкова много бензин през вакумите, пооправиха се малко нещата и забиването изчезна, въпроса е че събрах много разноцветни мнения относно карбуратора и относно инжекцията. Едните казват слагай карбуратор и забравяш другите ми казват само проблеми с него, трети че с карба никакъв ефект нямало да има освен че ще гори повече вървежа същия и сега на кой да вярваш 

- mirko.86
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 11:14
- Автомобил: vw golf
- Двигател: ABF
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
не очаквай чудеса каквото и да направиш.все пак е 1.3 55 коня и въпреки това в ниските е доста пъргав



- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
Ако искаш да махаш инжекцията слагаш тапи на дюзите и взимаш дросел от някаква кола...препоръчително с Фи на изпускателната ти система.Плетеш един колектор от фланци и колена,слагаш дросела и плочката.Забравяш за бензин обаче :D
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор
малко по голям дросел който може да се ползва е от 1.8 гти 8в(ev,pb) има малка разлика в мвждуболтовото му разтояние ама с малко игра и преходен фланец може и да стане.аз поне нещо такова съм замислил.иначе нз-тката върви прилично но не и в атмосферен вариянт 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта