Plamen_VR6 написа:Някъде тук четох че блоковете на PB и КР са еднакви, така че можеш просто да си купиш стандартен КР, и да прехвърляш....
кво може да му се барне на тоя двигател ?
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гарнитурите на главите на AAM,ABS,RP,EZ,PN,PF,PB,KR,PL са еднакви от което следва, че главите ще паснат, от което следва че са глобени като лего, което повтарям от сто години
относно текущия въпрос .. започни като си разкараш излишните неща колата ....50 кила правят чудеса
преди извесно време мисля че направи точно обратното с едни китове.....
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:Нема да се плашиш...верно е![]()
С малки разлики, но не са проблем стига да не се турбинира щот нема пръскалки
Пацо, това момче твърди че имало тапи, избивали се и се слагали пръскалки: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36878
....ама пък той има предвид ABS мотор...
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Айде и аз да се включа тук.А някой помисли ли че след трансплантацията от КР пак няма да върви като КР заради ужасно дългата си скоростна кутия и нещата стават прекалено много и според мен не си заслужава.По добре да се продаде и да се вземе друга или някакви други промени по мотора-шлайф,полир,олекотяване,спортен вал,колектори и мн.други 
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Най леснния вариант е да купиш от Alpine КР-а със скоростите и климатика и останалите карантии и така за 1500 лева ще се подобриш доста. После може да продадеш твоя мотор + скорости и там останалите стоки и няма да си много вътре.
При всички останали случаи ще надскочиш цената от 1500 лева, щом на мен само за мегаскуирт ми искаха 1000-1200 лева
При всички останали случаи ще надскочиш цената от 1500 лева, щом на мен само за мегаскуирт ми искаха 1000-1200 лева
-
barz_i_iarosten
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:musura написа:...При всички останали случаи ще надскочиш цената от 1500 лева, щом на мен само за мегаскуирт ми искаха 1000-1200 лева
Как 1000-1200лв ве![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Я кажи от къде, че глави ще падат.
РАСО
п.п. Ако още търсиш ми пиши на лични
такам мегаскуирта вероятно ти е това :
значи ли че отпада досадната кутия за филтера ? ( ако е така само заради това си заслужава да си го взема
иначе колко е най евтиния вариянт който може да се намери и съответно няй скъпия и каква е разликата между тях ....
п.п. та не разбрах rusiq_24 спомена нещо че няма да стане тва дето сме го намислили прав ли е ? или е в грешка ?
-
barz_i_iarosten
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
barz_i_iarosten написа: ...значи ли че отпада досадната кутия за филтера ? ( ако е така само заради това си заслужава да си го взема![]()
иначе колко е най евтиния вариянт който може да се намери и съответно няй скъпия и каква е разликата между тях ...
Да маха се изцяло и няма дори дебитомер. Електрониката управлява по мап сензор, температура вода, температура на вх. въздух и ТПС-а на дросела.
Няма най-евтин вариянт...всичко зависи от това кой ти го прави и какви части използваш. Единственото което е + и то не малък е че фабричната инжекцион помпа се справя да държи нужното налягане на дюзите (пробвано при КР до 4бара + 1бар при буст).
РАСО
-
barz_i_iarosten
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
от каде мога да си взема пълен комплект мегаскуирт и дюзи на 300сс и на цената от ?paco написа:barz_i_iarosten написа: ...значи ли че отпада досадната кутия за филтера ? ( ако е така само заради това си заслужава да си го взема![]()
иначе колко е най евтиния вариянт който може да се намери и съответно няй скъпия и каква е разликата между тях ...
Да маха се изцяло и няма дори дебитомер. Електрониката управлява по мап сензор, температура вода, температура на вх. въздух и ТПС-а на дросела.
Няма най-евтин вариянт...всичко зависи от това кой ти го прави и какви части използваш. Единственото което е + и то не малък е че фабричната инжекцион помпа се справя да държи нужното налягане на дюзите (пробвано при КР до 4бара + 1бар при буст).
РАСО
тука сега вазникват няколко въпроса :
1.не ми отговорихте дали трябва да се сменят скоростите ако сменя главата и т.н. с 16винтилова ... ?
2.само с дюзите и мегаскуирта какво ще постигна ?
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако КР глава сложиш задължително бутала ... на КР буталата си имат изрезки за клапаните а и са с допълнително мазане, докато тия на ПБ са като на АБС (твоя мотор едвали е с други бутала)....... също дали са същите скоростите и полуоските
Пацо, мегаскуирта не разчита ли на фиидбек от Ламбда сонда че по горе не си казал ...... принципно говорим .... ясно че неговия мотор ламбда няма....
Пацо, мегаскуирта не разчита ли на фиидбек от Ламбда сонда че по горе не си казал ...... принципно говорим .... ясно че неговия мотор ламбда няма....
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan написа:Ако КР глава сложиш задължително бутала ... на КР буталата си имат изрезки за клапаните а и са с допълнително мазане, докато тия на ПБ са като на АБС (твоя мотор едвали е с други бутала)....... също дали са същите скоростите и полуоските
Пацо, мегаскуирта не разчита ли на фиидбек от Ламбда сонда че по горе не си казал ...... принципно говорим .... ясно че неговия мотор ламбда няма....
Аз съм писал ве.
paco написа:Бутала, биели и глава от 16В...
РАСО
Мегаскуирта може да работи със и без ламбда сонда. Ако се гони перформанс обикновено се настройва с уейбад и след това е без сонда, но ако се гони икономия то тогава е препоръчително.
Задължително се ползва Мегаскуирт2 защото той за разлика от чистата версия управлява и предварението и вобще запалването.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта