Питанка за една транскрипция ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 28 мар 2007 8:59


Човекът никога не е доволен от това което има,и винаги се стреми към повече,друг е въпроса дали може да си го позволи...... :stll think: Моята кошара в момента се ъпгрейдва от 1.6 на 1.8-8v,и евентуално и инжекция(ако успея да я преборя :gruebel ),гоня вече цифра над 1000,заедно с някой други глупости! :? Така че нека колегата си направи сметката...... mhihi




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 28 мар 2007 10:23


sin orel C20XE написа:На този пич колко пъти да му се казва да си вземе един 16В мотор и да го слага,ама това дали става,ма онова,става всичко,ма трябва и кешовица! :wink:



a на теб братле колко пъти да ти се казва че не искам да сменям двигателя ... :)

иначе парички има .... :) не са проблем ....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 мар 2007 12:30


Виж сега...ще се опитам да ти улесня живота, като ти обясня нещо.
Хубаво си решил да слагаш 16В глава, но както разбра ще трябва да смениш и бутала. Е да ама ще трябва да им сложиш и нови сегменти..ок ама мотора ти на колко хиляди е :idea: 180,200,250 никой незнае...следователно имаш някакъв ръб на цилиндрите. Не е 100% сигурно, но поне тея дето съм видял на по 200хиляди са с ръб дето трябва да си тотално збъркан за да им сложиш нови сегменти и други бутала щото ще ги натроши или задере.

Ако ще ползваш твоя блок->
Бутала първи или втори ремонт
нови сегменти
нови основни, биелни и аксиални лагери (ако вала е ОК и не е за шлайф)
нови семеринзи (ще е глупаво като си отворил да не ги сложиш0
нова гарнитура
нови болтове за глава
нови хидравлични повдигачи (аз бих ги сменил..16бр. Х 10лв =160лв)
напасване на клапаните
шлайф на глава

След всичко това ще имаш един мотор с който ще си имаш много приятни изживяваня.

Незабравяи за инжекцията която също трябва да се смени или да пригодиш твоята което е по-кофти вариянт.

Е, заради тея горе неща си помисли дали не е по-лесно да си смениш направо мотора. Да може да се натресеш и на боклук, но поне ще можеш да избираш.

РАСО


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 28 мар 2007 21:40


paco написа:Виж сега...ще се опитам да ти улесня живота, като ти обясня нещо.
Хубаво си решил да слагаш 16В глава, но както разбра ще трябва да смениш и бутала. Е да ама ще трябва да им сложиш и нови сегменти..ок ама мотора ти на колко хиляди е :idea: 180,200,250 никой незнае...следователно имаш някакъв ръб на цилиндрите. Не е 100% сигурно, но поне тея дето съм видял на по 200хиляди са с ръб дето трябва да си тотално збъркан за да им сложиш нови сегменти и други бутала щото ще ги натроши или задере.

Ако ще ползваш твоя блок->
Бутала първи или втори ремонт
нови сегменти
нови основни, биелни и аксиални лагери (ако вала е ОК и не е за шлайф)
нови семеринзи (ще е глупаво като си отворил да не ги сложиш0
нова гарнитура
нови болтове за глава
нови хидравлични повдигачи (аз бих ги сменил..16бр. Х 10лв =160лв)
напасване на клапаните
шлайф на глава

След всичко това ще имаш един мотор с който ще си имаш много приятни изживяваня.

Незабравяи за инжекцията която също трябва да се смени или да пригодиш твоята което е по-кофти вариянт.

Е, заради тея горе неща си помисли дали не е по-лесно да си смениш направо мотора. Да може да се натресеш и на боклук, но поне ще можеш да избираш.

РАСО



мен ме притеснява единствено това , че нз дали ще попаднем на качествен мотор .... а и няма кой да вода с мене да го види дали е добър .... ти твоя продаде ли го пацо ?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 28 мар 2007 22:05


fens_ написа:
paco написа:Виж сега...ще се опитам да ти улесня живота, като ти обясня нещо.
Хубаво си решил да слагаш 16В глава, но както разбра ще трябва да смениш и бутала. Е да ама ще трябва да им сложиш и нови сегменти..ок ама мотора ти на колко хиляди е :idea: 180,200,250 никой незнае...следователно имаш някакъв ръб на цилиндрите. Не е 100% сигурно, но поне тея дето съм видял на по 200хиляди са с ръб дето трябва да си тотално збъркан за да им сложиш нови сегменти и други бутала щото ще ги натроши или задере.

Ако ще ползваш твоя блок->
Бутала първи или втори ремонт
нови сегменти
нови основни, биелни и аксиални лагери (ако вала е ОК и не е за шлайф)
нови семеринзи (ще е глупаво като си отворил да не ги сложиш0
нова гарнитура
нови болтове за глава
нови хидравлични повдигачи (аз бих ги сменил..16бр. Х 10лв =160лв)
напасване на клапаните
шлайф на глава

След всичко това ще имаш един мотор с който ще си имаш много приятни изживяваня.

Незабравяи за инжекцията която също трябва да се смени или да пригодиш твоята което е по-кофти вариянт.

Е, заради тея горе неща си помисли дали не е по-лесно да си смениш направо мотора. Да може да се натресеш и на боклук, но поне ще можеш да избираш.

РАСО



мен ме притеснява единствено това , че нз дали ще попаднем на качествен мотор .... а и няма кой да вода с мене да го види дали е добър .... ти твоя продаде ли го пацо ?

Айде Пацо ви го обясни,те затова хората купуват мотор,а не преработват,кво да му гледаш на един мотор като не е на колата,купуваш и после се почва,това,онва и всичко става!
А мотори бол! 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта