



paco написа:Виж сега...ще се опитам да ти улесня живота, като ти обясня нещо.
Хубаво си решил да слагаш 16В глава, но както разбра ще трябва да смениш и бутала. Е да ама ще трябва да им сложиш и нови сегменти..ок ама мотора ти на колко хиляди е180,200,250 никой незнае...следователно имаш някакъв ръб на цилиндрите. Не е 100% сигурно, но поне тея дето съм видял на по 200хиляди са с ръб дето трябва да си тотално збъркан за да им сложиш нови сегменти и други бутала щото ще ги натроши или задере.
Ако ще ползваш твоя блок->
Бутала първи или втори ремонт
нови сегменти
нови основни, биелни и аксиални лагери (ако вала е ОК и не е за шлайф)
нови семеринзи (ще е глупаво като си отворил да не ги сложиш0
нова гарнитура
нови болтове за глава
нови хидравлични повдигачи (аз бих ги сменил..16бр. Х 10лв =160лв)
напасване на клапаните
шлайф на глава
След всичко това ще имаш един мотор с който ще си имаш много приятни изживяваня.
Незабравяи за инжекцията която също трябва да се смени или да пригодиш твоята което е по-кофти вариянт.
Е, заради тея горе неща си помисли дали не е по-лесно да си смениш направо мотора. Да може да се натресеш и на боклук, но поне ще можеш да избираш.
РАСО
fens_ написа:paco написа:Виж сега...ще се опитам да ти улесня живота, като ти обясня нещо.
Хубаво си решил да слагаш 16В глава, но както разбра ще трябва да смениш и бутала. Е да ама ще трябва да им сложиш и нови сегменти..ок ама мотора ти на колко хиляди е180,200,250 никой незнае...следователно имаш някакъв ръб на цилиндрите. Не е 100% сигурно, но поне тея дето съм видял на по 200хиляди са с ръб дето трябва да си тотално збъркан за да им сложиш нови сегменти и други бутала щото ще ги натроши или задере.
Ако ще ползваш твоя блок->
Бутала първи или втори ремонт
нови сегменти
нови основни, биелни и аксиални лагери (ако вала е ОК и не е за шлайф)
нови семеринзи (ще е глупаво като си отворил да не ги сложиш0
нова гарнитура
нови болтове за глава
нови хидравлични повдигачи (аз бих ги сменил..16бр. Х 10лв =160лв)
напасване на клапаните
шлайф на глава
След всичко това ще имаш един мотор с който ще си имаш много приятни изживяваня.
Незабравяи за инжекцията която също трябва да се смени или да пригодиш твоята което е по-кофти вариянт.
Е, заради тея горе неща си помисли дали не е по-лесно да си смениш направо мотора. Да може да се натресеш и на боклук, но поне ще можеш да избираш.
РАСО
мен ме притеснява единствено това , че нз дали ще попаднем на качествен мотор .... а и няма кой да вода с мене да го види дали е добър .... ти твоя продаде ли го пацо ?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта