Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Мнениеот Juiced » Чет 25 сеп 2014 23:54


Диното е на Маднес, никой не твърди че резултатите са на колелата, както става ясно и в темата.
Преди време продадох разпръсквачите си(0,205ум) на човек от форума. Колата беше ауди А4 с турбо внт 15, заводска помпа с 11мм елемент и на диното при Брезел също изкара 151 коня- което отново доказва казаното от мен ,че тук турбото е ограничаващият фактор.
Това са реални резултати , не хвърлям прах в очите на никой.




Потребителски аватар
dctr88
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
Автомобил: Audi 80
Двигател: 1Z
Местоположение: Варна

Re: Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Мнениеот dctr88 » Пет 26 сеп 2014 7:14


Juiced написа:Диното е на Маднес, никой не твърди че резултатите са на колелата, както става ясно и в темата.
Преди време продадох разпръсквачите си(0,205ум) на човек от форума. Колата беше ауди А4 с турбо внт 15, заводска помпа с 11мм елемент и на диното при Брезел също изкара 151 коня- което отново доказва казаното от мен ,че тук турбото е ограничаващият фактор.
Това са реални резултати , не хвърлям прах в очите на никой.

Не ми отговори на въпроса - колко са загубите при мерене на двигател спрямо тези на колелата?
Едва ли някой го топли това, че двигателя вади 370Nm, а всъщност до колелата стигат 300Nm, нали? Или от тези 151hp я стигнат 130 до колелата, я не... дефакто колко са е вдигнал двигателя спрямо заводските показатели? Защото в Европа компаниите дават като показатели това което стига до колелата, човека е мерил, че 97hp бил преди всякаква намеса, а колко стигат до колелата до където е дал производителя? В крайна сметка ще излезе, че двигателя му не е чак в такова добро състояние в каквото го изкарва.
Все пак ще ми отговориш ли на въпроса колко са загубите? :use_search


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Мнениеот Juiced » Пет 26 сеп 2014 8:20


Така като гледам особен смисъл няма да ти се обяснява нищо. При заводски данни на мотора 90 конски сили, приемаме ,че базата е наистина толкова или приблизително постигнати 151 кс на мотора са една прекрасна цифра. колко са загубите могат да кажат момчетата от Маднес, но не мисля ,че трябва да ги набъркваме в махленски спорове.
Ако ми докажеш ,че ALH излиза 90 кс на колела серийно, тогава бих си напрвил труда да потърся инфо за загубите при конкретният автомобил.Та при заводски характеристики 90кс/210 Нм на мотора, как ти се струват 151/371 отново на мотора, само с разпръсквачи и ремап?


Потребителски аватар
dctr88
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
Автомобил: Audi 80
Двигател: 1Z
Местоположение: Варна

Re: Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Мнениеот dctr88 » Пет 26 сеп 2014 8:57


Juiced написа:Та при заводски характеристики 90кс/210 Нм на мотора, как ти се струват 151/371 отново на мотора, само с разпръсквачи и ремап?

Ето сам казваш, че завода дава 90hp и 210Nm.
След ремапа колата става 151/371
Махни 20% загубите и колата става - 120/300
Дефакто какво са дали ремапа и дюзите? 30hp и 90Nm, една идея над нормалния чип....


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Мнениеот Juiced » Пет 26 сеп 2014 13:07


90/210 са на мотора,няма какво да вадиш освен това загубите на кола с предно са по-вероятно 15%, но това е друга тема - стига сме спамили . Прочети малко преди да пишеш.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Съвети за тунинг на голф 1.9 ALH ??

Мнениеот Iago » Пет 26 сеп 2014 18:52


Извинявам се, че се намесвам в спора, ама.. dctr88, ти да не би да си помисли че заводските данни в талона са мощност и момент на колелата? Сериозно ли? Ужас!! А тия 20% загуби на предно, сериозно ли? Съвсем отделна тема е че повечето коли (особено пък по-старите) не си вадят сток конете в сток състояние по динотата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта