
Маховик ABF
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Ако е вярна иформацията изчисли го ,че ме нема в преобразуването на нееднородни мярки за тегло
-- OEM Stock Wheel Single-Mass G60 Flywheels (22 lbs)
а Линка е http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... d=37185108 , дано ти свършат работа!
а Линка е http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... d=37185108 , дано ти свършат работа!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Golf 3 1.8 написа:Колеги я някой който е сигурен да уточни кво е лбс и на колко кила е равно едно такова жувотну
Колега тебе пък хептен те нема бре,бива ли така?!
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Не,определено не греша за теглото на Г60 маховика,още един източник намерих-Stock 22lb G60 flywheel
Линка,провери си го!- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169901 ,мнението на HotVDub! Излиза че стандартен Г6о маховик е по тежък от на 16В ли бре?
Май "тюнингът" нема да е ! 
Линка,провери си го!- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169901 ,мнението на HotVDub! Излиза че стандартен Г6о маховик е по тежък от на 16В ли бре?
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf_Blade написа:Не,определено не греша за теглото на Г60 маховика,още един източник намерих-Stock 22lb G60 flywheel
Линка,провери си го!- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169901 ,мнението на HotVDub! Излиза че стандартен Г6о маховик е по тежък от на 16В ли бре?Май "тюнингът" нема да е !
Абе еднакви са бе пуснах в един англ форум дет са в час и казаха че са екзактли дъ сейм
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така и не разбрах как сгъстявате без бутала. Шлайф?!?
Що се отнася до маховиците http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/Ligh ... wheel.html
олекотен сток - 6.35 кг.
Както каза и колегата http://bildon.com/catalog/DetailsList.c ... 100K&Nav=5 - 4.53 кг.
В сравнение с 10 килограмовите, които имаме в колите си. Как би се отразило на вървежа и дали ниските обороти ще са още толкова мъчителни?
Между другото Google освен търскачка е и калкулатор
Пример:
10 lb in kilos отг. 10 pound = 4.5359237 kilograms
Що се отнася до маховиците http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/Ligh ... wheel.html
олекотен сток - 6.35 кг.
Както каза и колегата http://bildon.com/catalog/DetailsList.c ... 100K&Nav=5 - 4.53 кг.
В сравнение с 10 килограмовите, които имаме в колите си. Как би се отразило на вървежа и дали ниските обороти ще са още толкова мъчителни?
Между другото Google освен търскачка е и калкулатор
10 lb in kilos отг. 10 pound = 4.5359237 kilograms
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:С гарнитурата няма на къде просто да я згъстяваш....буталото излиза, като при PL, KR и 9А с 1мм над блока. Като пуснеш контрола на главата и си залепил тотално буталото в нея с по-тънка гарнитура.
РАСО
Aбе колега тва доста хора са го правили такаче нема страшно става си при това супер......Знам че знаеш всичко ма за тва специално не си прав според мене....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта