Маховик ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 23:45


Току що разбрах че на АБФа маховика е 9,5кг :shock което ме шокира малко.Сега остава да разбера на Г60 колко е и ще си отговоря на въпроса :stll think:




Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пон 09 апр 2007 23:56


Ако е вярна иформацията изчисли го ,че ме нема в преобразуването на нееднородни мярки за тегло :lol: -- OEM Stock Wheel Single-Mass G60 Flywheels (22 lbs)

а Линка е http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... d=37185108 , дано ти свършат работа! :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 10 апр 2007 0:11


Мерси батка сега остава да разбера колко са 22lbs че и мен не ме бива в тия сметки :oops:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 10 апр 2007 0:19


Колеги я някой който е сигурен да уточни кво е лбс и на колко кила е равно едно такова жувотну


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 10 апр 2007 0:26


Golf 3 1.8 написа:Колеги я някой който е сигурен да уточни кво е лбс и на колко кила е равно едно такова жувотну


Колега тебе пък хептен те нема бре,бива ли така?! :shock :lol: Либрата е американска мярка за тегло(UFC не си ли гледал в какво измерват теглото на бойците) и точно след 15 мин ще ти напиша точно колко са 22 либри! :wink:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 10 апр 2007 0:45


Значи намерих тука едни извадки-25либри са 11кг! Като разделим 11кг на 25 либри се пада ,че в 1 кг има 0.44 либри! Следователно :arrow: 22либри X0.44=9.68кг


П.П. Ако греша нека ме поправят! :wink: Поздрави!


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 10 апр 2007 0:52


Не,определено не греша за теглото на Г60 маховика,още един източник намерих-Stock 22lb G60 flywheel

Линка,провери си го!- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169901 ,мнението на HotVDub! Излиза че стандартен Г6о маховик е по тежък от на 16В ли бре? :shock Май "тюнингът" нема да е ! :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 10 апр 2007 1:01


Golf_Blade написа:Не,определено не греша за теглото на Г60 маховика,още един източник намерих-Stock 22lb G60 flywheel

Линка,провери си го!- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169901 ,мнението на HotVDub! Излиза че стандартен Г6о маховик е по тежък от на 16В ли бре? :shock Май "тюнингът" нема да е ! :lol:

Абе еднакви са бе пуснах в един англ форум дет са в час и казаха че са екзактли дъ сейм :lol:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 10 апр 2007 8:52


Така и не разбрах как сгъстявате без бутала. Шлайф?!?
Що се отнася до маховиците http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/Ligh ... wheel.html
олекотен сток - 6.35 кг.
Както каза и колегата http://bildon.com/catalog/DetailsList.c ... 100K&Nav=5 - 4.53 кг.
В сравнение с 10 килограмовите, които имаме в колите си. Как би се отразило на вървежа и дали ниските обороти ще са още толкова мъчителни?

Между другото Google освен търскачка е и калкулатор ;) Пример:
10 lb in kilos отг. 10 pound = 4.5359237 kilograms


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 10 апр 2007 10:45


Значи варианта с подмяна от G60 маховик отпада :roll: Значи ще се реже и този вариант с 6.35 кг. най ми допада.Колега VeilSide при наштите най добре е с бутала да се сгъстява ама те струват една торба пари и вариантите са няколко.Шлайф на главата но макс.0,3мм или шлайф на блока или по тънка гарнитура. :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 10 апр 2007 11:51


бутала, валове ... като сметнеш тотала ти излиза почти колкото конверсия
Олектояване, баланс на маховика ок, но не трябва ли да се съобрази с коляновия вал


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 10 апр 2007 12:18


VeilSide написа:бутала, валове ... като сметнеш тотала ти излиза почти колкото конверсия
Олектояване, баланс на маховика ок, но не трябва ли да се съобрази с коляновия вал

Може и да не се съобразяваш с него, само баланс на маховика също става ,а за згъстяването аз мойта с гарнитура ше я сгъстявам


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 10 апр 2007 13:10


С гарнитурата няма на къде просто да я згъстяваш....буталото излиза, като при PL, KR и 9А с 1мм над блока. Като пуснеш контрола на главата и си залепил тотално буталото в нея с по-тънка гарнитура.

РАСО


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 10 апр 2007 14:32


така като помислих в/у олекотяването няма ли опасност да се развалят високите обороти заради инерционния момент


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 10 апр 2007 17:04


paco написа:С гарнитурата няма на къде просто да я згъстяваш....буталото излиза, като при PL, KR и 9А с 1мм над блока. Като пуснеш контрола на главата и си залепил тотално буталото в нея с по-тънка гарнитура.

РАСО

Aбе колега тва доста хора са го правили такаче нема страшно става си при това супер......Знам че знаеш всичко ма за тва специално не си прав според мене.... :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 7 госта