



MK5 GTI - проект
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: MK5 GTI - проект
Браво, колега! Страхотна кола! 

- onazi
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: MK5 GTI - проект
Искаме още снимки 

- dj_hio
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 17:50
- Автомобил: VW GOLF MK5 GTI
- Двигател: CDL
- Местоположение: Търговище/Варна
Re: MK5 GTI - проект
Благодаря ви много за хубавите думи !!!
Скоро запретваме ръкави и се захващаме с хардуера, има много работа. Днес ми пристигна и K&N филтъра. Реших, че и трябва да сменя ролки и ремъци всичко да е ОК преди ремапа. За по напред се мисли колата да е с Роторки 19х8,5J.


Скоро запретваме ръкави и се захващаме с хардуера, има много работа. Днес ми пристигна и K&N филтъра. Реших, че и трябва да сменя ролки и ремъци всичко да е ОК преди ремапа. За по напред се мисли колата да е с Роторки 19х8,5J.


- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: MK5 GTI - проект


-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: MK5 GTI - проект
Здр колега, четох в един сайт за точно тези мотори, че по документи този мотор излиза 200 к.с. но реално е 261к.с. така ли е наистина? Засичал ли си я ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK5 GTI - проект
Ех и моя от 218 да беше 300.. щеше да е хубаво...
- dj_hio
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 17:50
- Автомобил: VW GOLF MK5 GTI
- Двигател: CDL
- Местоположение: Търговище/Варна
Re: MK5 GTI - проект
Infernal_fire написа:Здр колега, четох в един сайт за точно тези мотори, че по документи този мотор излиза 200 к.с. но реално е 261к.с. така ли е наистина? Засичал ли си я ?
Здряавей,
не съм засичал, но и не ми се вярва да е така.
- dj_hio
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 17:50
- Автомобил: VW GOLF MK5 GTI
- Двигател: CDL
- Местоположение: Търговище/Варна
Re: MK5 GTI - проект
През почивните дни доста работа беше свършена. Свещите бяха заменени с NGK BKR7EIX iridium , спортен панелен филтър K&N, сменени бобини на BERU , помпа за високо налягане на Autotech и като за капак успях да сменя само предните амортисьори
..

- quattro16v
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
- Автомобил: Audi A6 C6 quattro
- Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
- Местоположение: Монтана
Re: MK5 GTI - проект
Infernal_fire написа:Здр колега, четох в един сайт за точно тези мотори, че по документи този мотор излиза 200 к.с. но реално е 261к.с. така ли е наистина? Засичал ли си я ?
Това се отнасяше за новите ГТИ. Водели ги 210-кс но реално са около 260кс. Някакви американчета с Фокус СТ се пуснали с такъв стоков Голф и се изненадали, че губят с не малко. Качили Голфа на диното и хоп 263кс. http://motrolix.com/2015/02/volkswagen-may-understating-golf-gti-power-figures/
- SkodaTeam
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 15:25
- Автомобил: Skoda Octavia 1.8T
- Двигател: AGU 2002
- Местоположение: Русе
Re: MK5 GTI - проект
Защо реши спортния филтър да е просто панелен а не взе цял кит с тръбата при който май дава доста по добри резултати?
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: MK5 GTI - проект
Подкрепям колегата SkodaTeam. Аз съм с K&N Typhoon kit и според мен с нещата, които ще правиш по двигателя, рано или късно ще трябва да сложиш такава или подобна система за студен интейк.



- Revo_Technik_BG
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 02 мар 2015 20:04
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Контакти:
Re: MK5 GTI - проект
Много добре е идеята с интейка, но при K04 K&N интейк не е опция, "Check Engine" ще си свети яко и колата си върви на тласъци.
- SkodaTeam
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 15:25
- Автомобил: Skoda Octavia 1.8T
- Двигател: AGU 2002
- Местоположение: Русе
Re: MK5 GTI - проект
Revo_Technik_BG написа:Много добре е идеята с интейка, но при K04 K&N интейк не е опция, "Check Engine" ще си свети яко и колата си върви на тласъци.
Защо?
- Revo_Technik_BG
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 02 мар 2015 20:04
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Контакти:
Re: MK5 GTI - проект
Не е изчислен правилно или неправилен поток,.. не знам
, но от личния си опит с колите с К04, резултата е този.

Последна промяна от Revo_Technik_BG на Сря 04 мар 2015 20:46, променено общо 1 път.
- dj_hio
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 17:50
- Автомобил: VW GOLF MK5 GTI
- Двигател: CDL
- Местоположение: Търговище/Варна
Re: MK5 GTI - проект
Revo_Technik_BG написа:Много добре е идеята с интейка, но при K04 K&N интейк не е опция, "Check Engine" ще си свети яко и колата си върви на тласъци.
Колегата е отговорил преди мен. И аз знам същото.
Колата вече е с К04, с други дюзи, с генерация на Ф70мм и други дреболии. Събота се очертава бай Тони (TST Racing) да я погали малко на валяците и ще видим реалността

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта