Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
С каква електроника ще се задвижи всичко дето имаш. За 500 коне спомена, затова питам.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Е как с каква!?
Сигурно ще е стоковата (от дизела) или "Мега".
Сигурно ще е стоковата (от дизела) или "Мега".

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
За електрониката да му мислят в маднес какъв чип ще правят маторя май мяма да е агу а ще е от хауди а3 180кончета като дойде ще му мислим а турбото вече решено гт. Остава само керамиката но незнам от каде да я поръчам
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Става все по-интересно
ще споделиш ли с нас как смяташ да закараш това чудо до Пловдив или е тайна някаква, за турбото няма какво да кажа 


- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Как си въобрази, че ще извадиш 500коня с оригиналната електроника....с 1 чип и китайско турбо, 500коня са мираж 

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Той целия проект си е мираж от самото начало ти за 500-те коня
ама айде да изчакаме още малко

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
vucata написа:Как си въобрази, че ще извадиш 500коня с оригиналната електроника....с 1 чип и китайско турбо, 500коня са мираж
Не разбрах само какъв е проблема да се изкарат 500 коня с оригиналната електроника?
Но все пак колегата трябва да знаеш, че по-евтино ще му излезе да продаде тази и да си вземе една 1.8 20в 4х4 и да си нареди всичко върху нея. Иначе за оригиналната електроника просто нямате представа точно какво може :)
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Понеже знам, че ти си по-навътре в нещата може ли да кажеш горе долу стъпка по стъпка, ако вземе донор от ТТ например 1.8 Т quattro 180hp.
Само с чип и турбо на мен ми се вижда нереално 500кс....Какво ще остане от оригиналната електроника?
Само с чип и турбо на мен ми се вижда нереално 500кс....Какво ще остане от оригиналната електроника?
- powera_9
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 20:18
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Костенец
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Колегата вече има готов проект 500++, така че не е мираж...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
vucata написа:Понеже знам, че ти си по-навътре в нещата може ли да кажеш горе долу стъпка по стъпка, ако вземе донор от ТТ например 1.8 Т quattro 180hp.
Само с чип и турбо на мен ми се вижда нереално 500кс....Какво ще остане от оригиналната електроника?
Софтуера на колата е качен на паметта. Как го "чипосваш", оправяш линеализация на по-голям дебитомер, константи за дюзи и още два тона неща.. по никакъв начин не се различават (освен по трудния начин на работа) от това на една стендалоун електроника. Та какво против фабричните компютри? До колкото знам 90% от тунерите си карат колите точно с такива електроники заради надеждността им. Особено, че доста от тях могат да работят и по мап
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
powera_9 написа:Колегата вече има готов проект 500++, така че не е мираж...
Koй колега e с такъв проект??????? аз познавам няколко но те са с 500- -

-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Потвърждавам и аз казаното от powera_9 че момчето дет е пуснало темата има готов проект 500+ конски сили.BMW 325 turbo.Возил ме е с него ...... няма такова ускорение.А също така преди ASZ-to което е с друго по голямо турбо,челен кулер и още доста доработки имаше голф2 Г60 и голф4 1.8Т.Така че не си мислете че е поредният фантазьор в този форум щото жестоко се лъжете.Ей Миро ще дойдеш най накрая на мойта-че нафтата е за отопление ...
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Мда баце само за отопление е ма са има проблем немога да намера матор агу с инсталация
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Кольо пита ли го дали не пази инсталацията от твоя голф?.Той ше измисли нещо.Ако не Сашо от Требич има на 100%. PL16V му е ника във форума.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Момчета помагайте днес изпадна евтино голф 4 2002г 1.8т ама е с електронен дросел човека ми го дава със вс нужно да запали в моя автомобил ще ми свърши ли работа или ще ме скъса с ядове тоя ел дросел при ремапването и ще запали ли ако му сложа дросел с жило или електеониката ще си търси ел дросела спешно е защото до довечера трябва да го капарирам двигателя е повече от перфе 180 000 км е няма течове и мърка като коте с някакъв чип е и доста повече върви от агу
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта