Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот paco » Пет 19 юни 2015 13:14


С каква електроника ще се задвижи всичко дето имаш. За 500 коне спомена, затова питам.




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот neon » Пет 19 юни 2015 14:02


Е как с каква!?
Сигурно ще е стоковата (от дизела) или "Мега". :mhihi


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пет 19 юни 2015 20:57


За електрониката да му мислят в маднес какъв чип ще правят маторя май мяма да е агу а ще е от хауди а3 180кончета като дойде ще му мислим а турбото вече решено гт. Остава само керамиката но незнам от каде да я поръчам


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Пет 19 юни 2015 21:34


Става все по-интересно :c010 ще споделиш ли с нас как смяташ да закараш това чудо до Пловдив или е тайна някаква, за турбото няма какво да кажа :stumm


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vucata » Пет 19 юни 2015 21:37


Как си въобрази, че ще извадиш 500коня с оригиналната електроника....с 1 чип и китайско турбо, 500коня са мираж :stumm


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Пет 19 юни 2015 21:54


Той целия проект си е мираж от самото начало ти за 500-те коня :mhihi ама айде да изчакаме още малко


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот Vizor » Пет 19 юни 2015 22:51


vucata написа:Как си въобрази, че ще извадиш 500коня с оригиналната електроника....с 1 чип и китайско турбо, 500коня са мираж :stumm


Не разбрах само какъв е проблема да се изкарат 500 коня с оригиналната електроника?
Но все пак колегата трябва да знаеш, че по-евтино ще му излезе да продаде тази и да си вземе една 1.8 20в 4х4 и да си нареди всичко върху нея. Иначе за оригиналната електроника просто нямате представа точно какво може :)


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vucata » Пет 19 юни 2015 22:55


Понеже знам, че ти си по-навътре в нещата може ли да кажеш горе долу стъпка по стъпка, ако вземе донор от ТТ например 1.8 Т quattro 180hp.
Само с чип и турбо на мен ми се вижда нереално 500кс....Какво ще остане от оригиналната електроника?


Потребителски аватар
powera_9
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 20:18
Автомобил: Passat B3
Двигател: PB 1990
Местоположение: Костенец

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот powera_9 » Съб 20 юни 2015 9:21


Колегата вече има готов проект 500++, така че не е мираж...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот Vizor » Съб 20 юни 2015 13:29


vucata написа:Понеже знам, че ти си по-навътре в нещата може ли да кажеш горе долу стъпка по стъпка, ако вземе донор от ТТ например 1.8 Т quattro 180hp.
Само с чип и турбо на мен ми се вижда нереално 500кс....Какво ще остане от оригиналната електроника?


Софтуера на колата е качен на паметта. Как го "чипосваш", оправяш линеализация на по-голям дебитомер, константи за дюзи и още два тона неща.. по никакъв начин не се различават (освен по трудния начин на работа) от това на една стендалоун електроника. Та какво против фабричните компютри? До колкото знам 90% от тунерите си карат колите точно с такива електроники заради надеждността им. Особено, че доста от тях могат да работят и по мап


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Съб 20 юни 2015 17:06


powera_9 написа:Колегата вече има готов проект 500++, така че не е мираж...

Koй колега e с такъв проект??????? аз познавам няколко но те са с 500- - :smile


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот krasi76 » Пон 22 юни 2015 13:37


Потвърждавам и аз казаното от powera_9 че момчето дет е пуснало темата има готов проект 500+ конски сили.BMW 325 turbo.Возил ме е с него ...... няма такова ускорение.А също така преди ASZ-to което е с друго по голямо турбо,челен кулер и още доста доработки имаше голф2 Г60 и голф4 1.8Т.Така че не си мислете че е поредният фантазьор в този форум щото жестоко се лъжете.Ей Миро ще дойдеш най накрая на мойта-че нафтата е за отопление ...


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Сря 24 юни 2015 11:25


Мда баце само за отопление е ма са има проблем немога да намера матор агу с инсталация


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот krasi76 » Сря 24 юни 2015 11:51


Кольо пита ли го дали не пази инсталацията от твоя голф?.Той ше измисли нещо.Ако не Сашо от Требич има на 100%. PL16V му е ника във форума.


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пет 21 авг 2015 11:00


Момчета помагайте днес изпадна евтино голф 4 2002г 1.8т ама е с електронен дросел човека ми го дава със вс нужно да запали в моя автомобил ще ми свърши ли работа или ще ме скъса с ядове тоя ел дросел при ремапването и ще запали ли ако му сложа дросел с жило или електеониката ще си търси ел дросела спешно е защото до довечера трябва да го капарирам двигателя е повече от перфе 180 000 км е няма течове и мърка като коте с някакъв чип е и доста повече върви от агу



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта