t0shk0 написа:Бюджетът ми е между 1500 до 2000 като самия проект ще се осъществява лятото. Поради тази причина изключвах турбото за мотора.
Идеята ми за момента е да придобия представа за това какво точно ще правя по двигателя и колата, за да не ми се наложи до купувам всичко в последния момент. Като дойде времето само да се сглобява и настройва.
Ако настина това за развъртането на турбината е вярно, започвам да се замислям, НО..
Това което съм написал за цената на турбото, според мен, не е никак несериозно. Познат с голф 4 1.8т си купи нова турбина и цената и беше 850 +/-, не помня вече точно колко беше. Дадох цената просто ето така ориентировъчно. Иначе да съгласен съм, че к03, втора ръка, може да се намери за 2-300лева.
Днес пак търсих каква елетроника мога да набутам в АБФ-а, но нищо което да се побира в бюджета, заедно с другите неща.
Приемам всякакви предложения относно електрониката. Както колегата каза 0.8бар би било достатъчно за моите цели, та ако не и по малко.
От DEK BG, не е реклама, продават мега и някакъв аванс контролер, който би ми послужил при турбо проект, но пак остава въпроса с обедняването на смесите при бууст.
Мислех да пробвам и с механичен компресор, защото там мога доста по-лесно да настроя системата. Един допълнителен аванс контролер и ремап на заводското ЕКУ мисля, че биха свършили работа. Все пак механичният компресор се върти от ремък и колкото и газ да давам на 3000оборота налягането все ще е едно и също. Поне аз така си го представям и обеснявам. Ако не е така можете да мепоправите.
Честно казано не ме интерусва дали колата ще забива муцуна след 4500 оборота, няма да ходя по състезания.
Четейки първия пост от темата като част има иброени цитирам - "колектор 4-2-1 и цяла алуминиева генерация само с крайно гърне, портване на главата и всмукателния колектор (тук трябва и гарнитура глава), мисля и дросела да изпиля малко, искам също така да го сгъстя от 10,5 на 11,0, Мога да сменя и валовете, И накрая, каква скоростна кутия да сложа" Какъв ще е ефекта и за колко пари става дума според теб?
Второ никой не е казал че турбината трябва да се взима нова. Аз ще ти напиша близки цени за турбо проект
Цена за 2-ра ръка турбо 200-250лв
Колектор правен -300лв
Кулер стоков от 1.8Т - 40-50лв макс
Турбо пътища около 100 и 200лв тук има доста вариянти включително част от тези които са си от 1.8Т
Блоу офф 50лв стоков от 1.8Т пак
Ремап или мега 350лв
Дюзи 80лв от 1.8Т има доста обяви
Даун пайп около 100-тина лв генерацията си остава назад твойта
Дали ще е турбо или механичен компресор невиждам колко биха се променили нещата откъм бюджет останалите периферий са си същите.
И ефекта е 100 пъти по-близко до желаното отколкото каквато и да е интервенция на атмосверка за около 1200лв +-100лв
Драсни ако искаш няколко реда като пари колко биха излезнали чарковете от първия пост спрямо постигнатите цели ефект