Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот vili_gti » Вто 05 яну 2016 20:21


t0shk0 написа:Бюджетът ми е между 1500 до 2000 като самия проект ще се осъществява лятото. Поради тази причина изключвах турбото за мотора.
Идеята ми за момента е да придобия представа за това какво точно ще правя по двигателя и колата, за да не ми се наложи до купувам всичко в последния момент. Като дойде времето само да се сглобява и настройва.

Ако настина това за развъртането на турбината е вярно, започвам да се замислям, НО..
Това което съм написал за цената на турбото, според мен, не е никак несериозно. Познат с голф 4 1.8т си купи нова турбина и цената и беше 850 +/-, не помня вече точно колко беше. Дадох цената просто ето така ориентировъчно. Иначе да съгласен съм, че к03, втора ръка, може да се намери за 2-300лева.

Днес пак търсих каква елетроника мога да набутам в АБФ-а, но нищо което да се побира в бюджета, заедно с другите неща.
Приемам всякакви предложения относно електрониката. Както колегата каза 0.8бар би било достатъчно за моите цели, та ако не и по малко.

От DEK BG, не е реклама, продават мега и някакъв аванс контролер, който би ми послужил при турбо проект, но пак остава въпроса с обедняването на смесите при бууст.

Мислех да пробвам и с механичен компресор, защото там мога доста по-лесно да настроя системата. Един допълнителен аванс контролер и ремап на заводското ЕКУ мисля, че биха свършили работа. Все пак механичният компресор се върти от ремък и колкото и газ да давам на 3000оборота налягането все ще е едно и също. Поне аз така си го представям и обеснявам. Ако не е така можете да мепоправите.

Честно казано не ме интерусва дали колата ще забива муцуна след 4500 оборота, няма да ходя по състезания.

Четейки първия пост от темата като част има иброени цитирам - "колектор 4-2-1 и цяла алуминиева генерация само с крайно гърне, портване на главата и всмукателния колектор (тук трябва и гарнитура глава), мисля и дросела да изпиля малко, искам също така да го сгъстя от 10,5 на 11,0, Мога да сменя и валовете, И накрая, каква скоростна кутия да сложа" Какъв ще е ефекта и за колко пари става дума според теб?
Второ никой не е казал че турбината трябва да се взима нова. Аз ще ти напиша близки цени за турбо проект
Цена за 2-ра ръка турбо 200-250лв
Колектор правен -300лв
Кулер стоков от 1.8Т - 40-50лв макс
Турбо пътища около 100 и 200лв тук има доста вариянти включително част от тези които са си от 1.8Т
Блоу офф 50лв стоков от 1.8Т пак
Ремап или мега 350лв
Дюзи 80лв от 1.8Т има доста обяви
Даун пайп около 100-тина лв генерацията си остава назад твойта
Дали ще е турбо или механичен компресор невиждам колко биха се променили нещата откъм бюджет останалите периферий са си същите.
И ефекта е 100 пъти по-близко до желаното отколкото каквато и да е интервенция на атмосверка за около 1200лв +-100лв
Драсни ако искаш няколко реда като пари колко биха излезнали чарковете от първия пост спрямо постигнатите цели ефект




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот pe6kata » Вто 05 яну 2016 21:08


rough написа:Максималната мощност е 150кс. при 6000 а въртящия момент е максимален 180нм при 3500 оборота...

Ако искаш да си играеш с компресор имам цял кит за около 250-300кс. който няма да ползвам и съм склонен да дам на достъпна цена.


На доста по-високи обороти достига макс момент абф-а.
Я кажи за компресора, може и на лични.


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот mladennn » Сря 06 яну 2016 14:44


Това което си го замислил за ниски и средни обороти с този мотор които е жаден за обороти според мен няма как да стане, се едно правиш анти тунинг!
по добре си купи 2е 115


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот vili_gti » Сря 06 яну 2016 14:54


Или 1.9тди


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот t0shk0 » Сря 06 яну 2016 17:08


След малко четене, май май ще си правя експерименти с едно agg, на него максималния момент му идва още на 2800 оборота, а на другите гти-та на 3200. И знам, че стмосферният тунинг в повечето случаи не оправдава средствата, но аз донякъде го правя за кеф. 3ката я правя през свободното си време и колкото и да ми се иска за сега всичко ще се прави без турбини и т.н. Може би след този двигател ще направя и един турбиниран. Само време и пари да има човек.

Ще почета още малко и ще пиша в крайна сметка как ще станат нещата. Ще пусна една тема проект, че вече доста неща се направиха по колата. Да видите какво се е получило, пък може и идеи да ви хрумнат.


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот martin4o_mom4e » Сря 06 яну 2016 18:38


Като ще правиш това AGG атмосферно,по-добре му качи направо едно G60.
Мотора комплект с инсталацията вървят по 300-400 лева (даже според мен са много)
Читав компресор към 250 лева
Шайба на компресора за 0.8-0.9 бара е 40-50 лева
И като теглиш чертата си доста под 1000 лева.
Читаво PG на 0.9 налягане си върви доста доволно и приятно дори и от ABF,да не говорим за AGG,2E ..
Като се има в предвид че почти половината пари от проекта може да избиеш от продажбата на ABF-a :c020


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот t0shk0 » Сря 06 яну 2016 20:31


Хах тази тема от един АБФ къде отиде :) Сепер се получава.

А с двигателя от Г60 как стоят нещата с монтирането. Трябва ли да преправям нещо по захващането. За тампоните ясно, нови.. Сега двигателят на колата е АБУ.
Скорости от Г60 ли да ползвам или да търся други?
Скоростите на г60 с жила или лостов механизъм са?

На пасатите Г60 моторите надлъжно или напречно са? Ако са напречно ми се върти в главата да взема кутия от синхро, да разкарам предните полуоски, карета.. Слагам един заден мост пак от пасат синхро, един кардан и воала, имаме голф 3 със задно :D

Ако не се лъжа на мерцедес и БМВ хечбеците са със задно. На теория май е възможно. Кажете си и вие мнението.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот Bai Sando » Сря 06 яну 2016 21:12


Купето ти не е направено за задно.Нямаш тунел за кардана и задната ти част на колата няма нищо общо с такава която е направена за задно(синхро).
А и на голф синхро мотора и кутията са по същия начин като при теб,там по друг начин се разпределя въртеливото движение към задните колела.


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот t0shk0 » Сря 06 яну 2016 21:19


Жалко... Щеше да е интересно голфа да е само със задно.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот muns61 » Сря 06 яну 2016 21:31


Като гледам какво пишеш, нищо няма да направиш...


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот martin4o_mom4e » Сря 06 яну 2016 23:21


За да сложиш Г60-то разкарваш всичко което ти е в коша в момента.

Г60 -то пасва на захвата на тампоните които са на колата,но ползваш тампони за Г60,от АБУ-то не стават.
За скоростите твоите с сигурност НЕ стават.Вариантите са 2:
- ползваш кутия с обратен съединител,за целта ти трябва:
-- подходяща кутия + съединител и жило за него
-- лостови механизъм за включване на скорости
-- тука гадното е че тази кутия позволява максимум 210-215 милиметра феродов диск,който на 0,9 бара,няма да кара много
-- варианта е керамика,ако си фен.

-вторият вариант ти е:
-- скорости с жила + самите жила (на Г60-то скоростите са такива) така че може ги вземеш комплект с мотора и съединителя
-- скоростен лост
-- конзола с педали + помпи за съединителя
-- пулооски + карета

На пасата (от 1988 до 1997) мотора е разположен както и на голфа.

То общо взето и с АБФ или с какъвто и да е друг мотор различен от 1.4/1.6 тези неща трябва да ги смениш.
НЕ ЗАБРАВЯЙ,че като я направиш да върви,трябва да я направиш и да спира,оттам и ъпрейд на спирачките (не е задължително,има достатъчно ид..ти,в тази държава)
Така че ще надвишиш бюджета от 1000 лева,сам си преценяваш.
Темата от къде тръгна,къде стигна....


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот t0shk0 » Чет 07 яну 2016 0:24


@muns61, колега, всеки има правото да си мисли каквото си пожелае :) Не ме познаваш.. Времето ще си покаже.

Това, че задавам много въпроси и честото менене на мнението са породени от това, че не съм решил какво точно искам от колата си. Първо се бях решил да правя моето АБУ, после ми се въртяха други идеи в главата и сега стигнах до Г60. Идеята ми допада, а и няма да ми излезе толкова скъпо. Междувремено аз си работя по колата, но когато имаш малко време нещата се получават бавно. По-рано казах, че каквото и да се прави по двигател и т.н. ще се прави лятото. Именно за това пиша от сега, за да може като дойде времето да не стане ми сега, к`во ке прайм..

@martin4o_mom4e мерси за подробната информация

Не знам само кои кутии са с обърнати съединители? Предполагам тези от Г60 са такива.
Не съм почитател на керамиката, особено за градско каране, но ако само това е проблемът, керамика да е

Кутия от Пасат г60 синхро ще стане ли? Без да ползвам опцията за задния диференциал. Просто такава видях, че се продава.
Сигурно не е много удачен вариант, предполагам, че е по тежка от тези, които не са за синхро.

Относно втория варинт, ще потърся какво са слагали хората, за да се ориентирам какви кутии стават на блока.

За спирачките, също не мисля, че ще е проблем. Имам предни от Г60, ще си намеря и задни. Ако от някъде ми изпаднат апарати от S2 Гирлинг 60 би се получило перфектно. Ще спира много яко :)

Бюджета няма да е проблем. Просто ако са доста повече парите ще стават по-бавно нещата. Надявам се до събора към края на годината да дойда с него. От две години се каня да дойда в тази прословута Учана и все нещо става.. :D По-миналата година счупих полуоска, а миналата година на 5цата сменявах синхронизатори на скоростите :D


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Вдигане на въртящ момент нА ABF

Мнениеот pe6kata » Чет 07 яну 2016 9:38


t0shk0 написа:Хах тази тема от един АБФ къде отиде :) Сепер се получава.

явно ти е забавно

съветът ми е да започнеш от техническия раздел. След като придобиеш елементарни технически познания за марката и моделите, да прочетеш силовия раздел. В времето има доста изписано, има доста интересни проекти решения, почни по-отзад, в момента е пълен с теми като твоята. След това мисля, че ще ти се е изяснило какво искаш и как да го направиш, и ако имаш въпроси, те ще бъдат свързани с решаването на конкретен проблем.
Съдейки по написаното от теб, и аз също смятам че нещата ще останат до ниво клавиатура.

Темата незнам къде мислиш че отиде, аз лично смятам че е към :lock

Успех!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот leonardo_vd » Чет 07 яну 2016 20:22


И аз мислим че нищо няма да стане.. Както каза пешката има доста инфо във форума и се ограмоти относно Видове, кутии и захващане на мотори... Много е лесно ей така на готово някой да ти разкаже какво да направил... или евентуално да направиш. Има какво да ти напиша по темата , но не виждам смисъл да си хабя времето.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3

Мнениеот rough » Пет 08 яну 2016 10:17


.

Последна промяна от rough на Пон 11 яну 2016 7:07, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта