Какви са тези нещица (халки)на капака на колата???
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
нямам опит с карбонови капаци просто така си мисляKingpin написа:alpine написа:аз пък си мислих че се слагат /принципно/ на капаци карбонови или пласмасови поради по трудното монтиране /и надежност/ на брави защото колко тежи едно жило и една брава...
Какво трудно може да има при монтирането на брава върху карбонов капак?
- B_O_S_S_S
- Мнения: 741
- Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
r_tuning написа:представете си...как пламва огън4е под капака и след тва се къса жилото за отваряне...и вси4ко изгаря,след като не може да се изгаси.....примерна при4ина давам само:))))
Странно, колко време е нужно за да разбереш, че нещо се е запалило под капака , и колко време е нужно за да изгори жилото до толкова, че да вземе д асе чупи стоманено жило ??? Слагат се на олекотените капаци с цел както каза колегата по-горе, че при отваряне има голямо напрежение ако е с брава и с цел по-бързо отваряне и олекотяване се слагат такива щифтове, като такива щифтове доста хора си ги "лепят" на капаците с цел "гъзария"
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Ако не сте забелязали както тези щифтове на капака,така и кажи речи цялата мания за тунинг идва от рали спортовете! Тез щипки се слагат не за да не се отвори капака при висока скорост (не съм видял до сега изправен механизъм на преден капак да ти пусне капака при висока скорост,пак казвам изправен) ! Слагат се,при евентуална катастрофа с кълбета да не се разхвърчат капаци(преден и заден) на ляво и надясно! Другата предпоставка е ако има пожар в моторния отсек да не взима въздух от атмосверата,да не излиза навън от моторния отсек! То и за това рали-бегачките си имат пожарогасителни дюзи в моторния отсек които се задействат вътре от купето и не е нужно да се отваря капака! Тази последната подробност е и едно от най-важните изисквания на БФАС!
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
gas написа:тия неща нямат нищо общо с тунинга и карбоновите капаци,имало ги е много преди да се заговори за карбонови капаци.служат за лесно и бързо отваряне на капака,няма състезателна кола с механизми,жила и тем подобни
Миленчо прав си батенце, от тук следва че и на повечето спортни коли капаците са от стаклопласт (олекотени са) ..... а като капака ти е от стаклопласт естествено че няма да има механизъм ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта