Какви са тези нещица (халки)на капака на колата???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 21 май 2007 17:15


аз пък си мислих че се слагат /принципно/ на капаци карбонови или пласмасови поради по трудното монтиране /и надежност/ на брави :lol: защото колко тежи едно жило и една брава... :lol:




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 21 май 2007 17:41


alpine написа:аз пък си мислих че се слагат /принципно/ на капаци карбонови или пласмасови поради по трудното монтиране /и надежност/ на брави :lol: защото колко тежи едно жило и една брава... :lol:


Какво трудно може да има при монтирането на брава върху карбонов капак? :roll:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 21 май 2007 17:54


Kingpin написа:
alpine написа:аз пък си мислих че се слагат /принципно/ на капаци карбонови или пласмасови поради по трудното монтиране /и надежност/ на брави :lol: защото колко тежи едно жило и една брава... :lol:


Какво трудно може да има при монтирането на брава върху карбонов капак? :roll:
нямам опит с карбонови капаци просто така си мисля :lol:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 22 май 2007 18:42


представете си...как пламва огън4е под капака и след тва се къса жилото за отваряне...и вси4ко изгаря,след като не може да се изгаси.....примерна при4ина давам само:))))


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Вто 22 май 2007 23:06


r_tuning написа:представете си...как пламва огън4е под капака и след тва се къса жилото за отваряне...и вси4ко изгаря,след като не може да се изгаси.....примерна при4ина давам само:))))


Странно, колко време е нужно за да разбереш, че нещо се е запалило под капака , и колко време е нужно за да изгори жилото до толкова, че да вземе д асе чупи стоманено жило ??? Слагат се на олекотените капаци с цел както каза колегата по-горе, че при отваряне има голямо напрежение ако е с брава и с цел по-бързо отваряне и олекотяване се слагат такива щифтове, като такива щифтове доста хора си ги "лепят" на капаците с цел "гъзария"


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 22 май 2007 23:30


Ако не сте забелязали както тези щифтове на капака,така и кажи речи цялата мания за тунинг идва от рали спортовете! Тез щипки се слагат не за да не се отвори капака при висока скорост (не съм видял до сега изправен механизъм на преден капак да ти пусне капака при висока скорост,пак казвам изправен) ! Слагат се,при евентуална катастрофа с кълбета да не се разхвърчат капаци(преден и заден) на ляво и надясно! Другата предпоставка е ако има пожар в моторния отсек да не взима въздух от атмосверата,да не излиза навън от моторния отсек! То и за това рали-бегачките си имат пожарогасителни дюзи в моторния отсек които се задействат вътре от купето и не е нужно да се отваря капака! Тази последната подробност е и едно от най-важните изисквания на БФАС! :wink:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 23 май 2007 15:36


тези щипки се слагат когато си с капак от стъклопласт , от там на татак др е чиста гъзария....


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Сря 23 май 2007 15:39


fens_ написа:тези щипки се слагат когато си с капак от стъклопласт , от там на татак др е чиста гъзария....


Ти май не си прочел поста ми преди твоя!? Никви капаци от стъклопласт,чети малко и не говори глупости! :wink:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 23 май 2007 23:10


Golf_Blade написа:
fens_ написа:тези щипки се слагат когато си с капак от стъклопласт , от там на татак др е чиста гъзария....


Ти май не си прочел поста ми преди твоя!? Никви капаци от стъклопласт,чети малко и не говори глупости! :wink:



да бе и ти си си порав до някаде ама не съвсем ... :)


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Сря 23 май 2007 23:27


тия неща нямат нищо общо с тунинга и карбоновите капаци,имало ги е много преди да се заговори за карбонови капаци.служат за лесно и бързо отваряне на капака,няма състезателна кола с механизми,жила и тем подобни


Потребителски аватар
vw fever
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот vw fever » Чет 24 май 2007 4:08


аз днеска си сложих на ладата ма изрезах гредите под капака и оргиналния заключващ механизъм отпадна с гредите ако искате утре ше снимам 15лв е комплекта в топ спид и са леки алумин има сини червени и бели


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Чет 24 май 2007 4:32


Tibi.b написа:(защото няма оребряващи греди като на нормалния капак)

Е хубуу де,а без тия греди,
при челен сблъсък,
капака дали не влиза в купето :roll:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Чет 24 май 2007 8:56


B_O_S_S_S написа:........"


абе не съм казал 4е жилото 6те изгаря от огъня бе баце.....трябва да има бърз достъп на бега4ките във всеки отсег ...тва е при4ината за тия не6та да се слагат...............


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Чет 24 май 2007 9:02


Tyan написа:затваря се капака с тях допълнително в краищата за да не се отвори и обърне в движение ;)
до тука толкоз неща се изговориха че това ми се вижда най-смислено :lol:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Чет 24 май 2007 9:58


gas написа:тия неща нямат нищо общо с тунинга и карбоновите капаци,имало ги е много преди да се заговори за карбонови капаци.служат за лесно и бързо отваряне на капака,няма състезателна кола с механизми,жила и тем подобни



Миленчо прав си батенце, от тук следва че и на повечето спортни коли капаците са от стаклопласт (олекотени са) ..... а като капака ти е от стаклопласт естествено че няма да има механизъм ... :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта