Може ли на Голф 3 2.0 GTI 115 коня да се сложи ТУРБО ????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Сря 06 юни 2007 19:39


oHua написа:
Ivo_ написа: В ...... с компресор.

Място има.Ама защо да се тъпче всичко отзаде,като може да се сложи една 16в глава и да стане по интересно като се турбинира.


То да сложи 16в глава, добре. Но нали и буталата ще трябва да сменя? А както колегата Vizor спомена ще трябва и тези "цицки" за масло да се сложат. Мисля че отдавна някой колега беше коментирал, че можело да се сложат на всеки двигател на ФВ и е правено, така че това няма да е проблем.
Аз лично винаги съм се питал, с какви още модификации е съпроводено, една такава смяна на главата мотора? Кои части могат да се използват компромисно и кои е необходимо задължително да се сменят?

Мисля, че и колегата VDO го вълнува този върос, освен ако не е запознат вече. :idea:




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 07 юни 2007 8:57


Буталата ще треа да ги сменя ако иска да кара над 0.8.Ако сложи АБФ бутала ще треа да разрежда мотора,а с 16в глава и с нормалните камерни бутала степента може/не съм смятал/ да дойде тамън на 8:1.За цицките-да съм казвал,че цицки не му треат.Силата на мотора ще е доста по голяма с 16в глава,за това предлагам този вариант.Щом иска да турбинира значи иска сила.
Другото-с тая електроника на колата работата не става,та колегата да мсили да я сменя с такава от АБФ или Г60-това са ефтините варианти.
Та кой викаш ще ти прави колата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта