Има ли смисъл от...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 19 ное 2007 0:10


ще видим на kombito-tdi като му пристигне до нова година и като даде резултат то ще си покаже :wink:




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 19 ное 2007 2:46


Аз имам такова :arrow: http://www.yourhotcar.com/prod/Tornado/ ... rger/17725 и трябва да ви кажа, че има малка разлика, особено при по-студено време :wink: Някак си след 4000-4500 оборота двигателя се "отпушва" и има лееееееко по-силничко ускорение. Наподобява турбо кола. Също така вади интересен звук, пак наподобяващ турбина. Но за тия пари си е чист боклук, добре, че на мене ми е подарък :D :D Цилиндъра е алуминий, а перката е чугунена, върти се на лагер. :wink: За надув и дума не може да става, единствената му цел на това нещо е да завихря въздуха.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 19 ное 2007 11:29


Е то всеки KR тръгва да върви след 4500 :)


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 19 ное 2007 12:54


CyberBlade написа:Е то всеки KR тръгва да върви след 4500 :)


Имах предвит, че с тая джаджа е малко по-осезаемо и по-добре :idea:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 19 ное 2007 13:04


В такъв случай, някой може ли да сподели с нас размерите на тази ламаринка? :P
И ние да можем да се накефим на резултата във високите обороти?
Мерси :!:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 19 ное 2007 13:18


къде се слага това нещо :oops:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 19 ное 2007 13:40


Kingpin написа:Аз имам такова :arrow: http://www.yourhotcar.com/prod/Tornado/ ... rger/17725 и трябва да ви кажа, че има малка разлика, особено при по-студено време :wink: Някак си след 4000-4500 оборота двигателя се "отпушва" и има лееееееко по-силничко ускорение. Наподобява турбо кола. Също така вади интересен звук, пак наподобяващ турбина. Но за тия пари си е чист боклук, добре, че на мене ми е подарък :D :D Цилиндъра е алуминий, а перката е чугунена, върти се на лагер. :wink: За надув и дума не може да става, единствената му цел на това нещо е да завихря въздуха.

Аз съм малко скептик относно подобни перки и ламаринки в интейка, защото хората се стремят да отстранят всякакви, дори и минимални пречки по пътя на въздуха, като дори се полират тръбите.......

За мен подобна джаджа може да има ефект до от ниски до някакви средни обороти и след това в максималните обороти ефектът ще е обратен...

Но нека все пак изчакаме колегата да си монтира приспособлението и да сподели впечатления от първа ръка... ;)

П.С. На някой американски двигатели съм виждал подобни перки монтирани оригинално в всмукателите....но не се сещам къде съм ги гледал...и мисля, че бяха карбураторни...


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 19 ное 2007 13:43


Давайте размерите, че ме сърбят ръчичките. И после най-добрия тест е .. 400м :)


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 19 ное 2007 13:46


Аз ще ти кажа при мене на Божура каква беше разликата :wink: Без тая джаджа + обикновен (леко омаслен) филтър - 16,2-16,5. С тая джаджа и без филтър - 15,9-16,0хх :wink: Трябва да се има предвит, че от колата не е свалено абсолютно нищо (демек както си я карам всеки ден) и двигателя не беше особено читав тогава :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 19 ное 2007 14:13


Kingpin написа:Аз ще ти кажа при мене на Божура каква беше разликата :wink: Без тая джаджа + обикновен (леко омаслен) филтър - 16,2-16,5. С тая джаджа и без филтър - 15,9-16,0хх :wink:

Ама ефекта да не е бил от омасления филтър... ;)


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 19 ное 2007 14:38


Li4o написа:
Kingpin написа:Аз ще ти кажа при мене на Божура каква беше разликата :wink: Без тая джаджа + обикновен (леко омаслен) филтър - 16,2-16,5. С тая джаджа и без филтър - 15,9-16,0хх :wink:

Ама ефекта да не е бил от омасления филтър... ;)


Ами имаше масълце буквално на ъгъла и надали е влиаело особено това :roll: Филтъра беше на около 1000 км :wink: Както казах мотора не беше в особено добро здраве тогава :roll: :oops:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 19 ное 2007 15:08


Kingpin написа:Аз ще ти кажа при мене на Божура каква беше разликата :wink: Без тая джаджа + обикновен (леко омаслен) филтър - 16,2-16,5. С тая джаджа и без филтър - 15,9-16,0хх :wink: Трябва да се има предвит, че от колата не е свалено абсолютно нищо (демек както си я карам всеки ден) и двигателя не беше особено читав тогава :wink:

Това си е много сериозна разлика, но и аз съм скептичен :roll:
Ама дайте да спрем да пишем ми на пролет хващаме с колегата кинпин и на някоя месечна среща правиме тестове: на 2-3-4...коли го слагаме и мериме с г-теха - преди/след и пускаме резултати. Ако са такива го хващаме, мерим и пускаме ново форумно изобретение(както с ДРЛ-тата :lol: ).
Та пиши и моята кола за тестовете :wink: :twisted:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 19 ное 2007 15:21


Това е подобно на тази джиджавка:
http://www.tornadoair.com/HowItWorks.php
Най-общо идеята е да се даде спираловидно движение на въздушния поток, по-дълъг път на въздуха с по-висока скорост, което се предполага че ще доведе до по-добро смесообразуване. Но не очаквайте супер промяна в характеристиките на мотора!
И отделно един от парадоксите на динамиката на флуидите - изтичат през отвор по-бързо ако са спирално завихрени - всеки е изсипвал пълно шише с вода или е дърпал тапата на пълна мивка - винаги флуида се завихря спирално и най-често - по посока на часовниковата стрелка - още един парадокс, който някои се опитват да обяснят с посоката на въртене на земята :lol: .
Някои развиват теорията че когато ламинарният поток е невъзможен (неравности по стените и препиятствия) и флуидите се движат очевидно турболентно (вихрово) . Та ако им се даде насочена турболенция съпротивлението при преминаване намалява.
Може да се опише и правдива теория защо става така ама ме мързи
да го описвам :lol:
По-възрастните сред нас може би си спомнят преди 20-ина години един продукт, който се предлагаше за Ладите и другите соц-возила - слагаше се под карбуратора и имаше подобна форма, казваше се "Турбохомогенизатор", наше, българско изобретение. Тогава бях доста малък и не съм правил лично тестове как е, но си спомням че Жигулата вървеше много добре и не харчеше над 6,5 л/100
Според мен цялата история е правдоподобна но искат твърде много пари за парче походящо нарязана и огъната ламарина


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 19 ное 2007 21:11


dimitarpetrov написа:По-възрастните сред нас може би си спомнят преди 20-ина години един продукт, който се предлагаше за Ладите и другите соц-возила - слагаше се под карбуратора и имаше подобна форма, казваше се "Турбохомогенизатор", наше, българско изобретение. Тогава бях доста малък и не съм правил лично тестове как е, но си спомням че Жигулата вървеше много добре и не харчеше над 6,5 л/100
Според мен цялата история е правдоподобна но искат твърде много пари за парче походящо нарязана и огъната ламарина

Точно това беше казал и един приятелпреди доста време,като стана дума за тая джуджавка :wink:


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 19 ное 2007 21:29


group® написа:
Kingpin написа:Аз ще ти кажа при мене на Божура каква беше разликата :wink: Без тая джаджа + обикновен (леко омаслен) филтър - 16,2-16,5. С тая джаджа и без филтър - 15,9-16,0хх :wink: Трябва да се има предвит, че от колата не е свалено абсолютно нищо (демек както си я карам всеки ден) и двигателя не беше особено читав тогава :wink:

Това си е много сериозна разлика, но и аз съм скептичен :roll:
Ама дайте да спрем да пишем ми на пролет хващаме с колегата кинпин и на някоя месечна среща правиме тестове: на 2-3-4...коли го слагаме и мериме с г-теха - преди/след и пускаме резултати. Ако са такива го хващаме, мерим и пускаме ново форумно изобретение(както с ДРЛ-тата :lol: ).
Та пиши и моята кола за тестовете :wink: :twisted:


Значи не казвам, че от това нещо и без филтър съм вдигнал 5-10 коня, щото ще е меко казано смешно. Дали тогава просто са ми загряли гумите и маслото и колата е вървяла малко по-добре - не знам. Знам само, че след като приложих тия манипулации на махане/слагане на разни работи времената ми станаха по-добри :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта