Генерация на атмосферен КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 22 юни 2007 0:52


я направо кажете в тая тема за АФТ със спортен вал има ли смисъл от 50мм на 55мм, при положение, че не се слагат проходни гърнета а пак "по-безшумни" и са си всичките на брой(резонатор, средно и крайно), или, както се казва ако ще е гарга да е рошава?




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 22 юни 2007 11:14


sin orel C20XE написа:
negodnika написа:Че тя оригиналната си е 55мм,поне на моя като я мерих е толкова :roll:
В сайта на Supersprint има вариянт oversize 60mm та дори и да сложиш немисля,че ще стане по-зле.Карал съм KR с олекотен маховик,полиран смукател,правен изпускателен колектор и права тръба на 60мм и олекотен на Божурище най-добро 15:39сек,което си е супер време за тея модове 8)

Това на Ангел голфа ли е? :?:

Да нали за малко беше при Паскал и му се порадвах малко:lol:
Изображение


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 22 юни 2007 19:52


Па и глава му правихме на калояново та после се късаше да върви :lol:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 23 юни 2007 5:55


извинте ме за спама ама нека запознатите да кажат какво време дава този КР на божура...?


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 23 юни 2007 11:10


Нали писах дал е 15;39 но много олекотен,доколкото знам вече е с Мегаскуирт,май и валове но не съм го виждал знам,че момчето го правеше
Май доста се отклонихме от темата :oops:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 23 юни 2007 15:15


musura написа:аз него няма да го пипам, а само тръбата от колектора до задното гърне... ама наистина не им знам отворите на колко са.

Поне за сега докато си със сток железа не се занимавай.Почнеш ли мотора да засилваш тогава сменяй тръбата.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Съб 23 юни 2007 17:47


musura написа:аз него няма да го пипам, а само тръбата от колектора до задното гърне... ама наистина не им знам отворите на колко са.


е то колекторът ти с каъв размер изход. Предполагам, че е 55. Какъв смисъл има да сменяш само тръбата?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта