1.8 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 02 авг 2007 10:15


Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 авг 2007 18:39


Хмм вижте сега какво се замислих

примерно на един кр
махам механичния инжекцион
правя един хоум мейд входящ колектор
тургам от 1Р-то инжекторите с електрониката и дебитомера и всичко останало .. и какво става ?

ще окуцее ли КР-а ? и защо.. просто се замислих и ми стана интересно ..

благодаря :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 03 авг 2007 18:42


Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите :oops: , май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 авг 2007 18:43


musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите :oops: , май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...


то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип

пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 03 авг 2007 18:45


Vizor написа:
musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите :oops: , май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...


то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип

пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?

Най-вероятно ще ти трябват дюзи с по-голям дебит...пък и картите на контролера ще са малко по-други....

Последна промяна от Li4o на Пет 03 авг 2007 18:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 авг 2007 18:46


Li4o написа:
Vizor написа:
musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите :oops: , май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...


то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип

пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?

Най-вероятно ще ти трябват дюзи с по-голям дебит...


само това ли ? евентуално дюзи от г60 ? или абф ?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 03 авг 2007 18:54


Vizor написа:
Li4o написа:
Vizor написа:
musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите :oops: , май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...


то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип

пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?

Най-вероятно ще ти трябват дюзи с по-голям дебит...


само това ли ? евентуално дюзи от г60 ? или абф ?

Едва ли е само това - както си едитнах мнението - картите на ЕКУ-то ще са различни - с различно подаване на гориво и запалване на различните обороти...и не се знае как ще се реши въпроса със запалването - дали с делко на блока или в главата...това са най-общо проблемите според мен....
Друг е въпроса за дебита и настройките на дебитомера например...разчетен е за по-малко количество въздух и може да има проблем във високите обороти...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 авг 2007 18:59


А точно за това става въпрос.. и аз мога само да гадая.. ако може някой да каже.. някой който това му е в главата .. кое .. какво .. как

благодаря :) ще питам и във фауве вортекс-а да видя и там какво ще кажат и ако отговорят ще пиша .. ;)

щото гледам доста го правят


Изображение

ЕДИТ: между другото намерих ЗВЕРСКИ гайд за трансплантацията.. ще пиша по късно и ще направя една тема ХАУТО ..


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 03 авг 2007 21:46


е да ама "портата" е лагава и е ялова :wink:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 03 авг 2007 21:54


Този суап е страшна тъпотия. Дава или нищо или минус за много труд, нерви и пари.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 авг 2007 23:40


1bar написа:Този суап е страшна тъпотия. Дава или нищо или минус за много труд, нерви и пари.


Волене баце с цялото си уважение.. не питах дали е тъпотия.. питах дали става и евентуалните проблеми нали така ? Ако искаш да ни обясниш нещо с ценния ти опит. .кажи го няма смисъл от такива изказвания

поздрави


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 03 авг 2007 23:48


то всичко става с време и пари ...ама за къв чеп ми е да сменя половината мотор, да се тормозя и да набия точно Digifant с тоя ялов дебитомер . моето уважение към Digifant .... ама ...... не е силата на VW да прави инжекции макар и копирано от Л джетроника на бош...... не че е лоша ..... по скоро много недомислици има ама типично за швабата ...нали е траверс


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 0:43


Tyan написа:то всичко става с време и пари ...ама за къв чеп ми е да сменя половината мотор, да се тормозя и да набия точно Digifant с тоя ялов дебитомер . моето уважение към Digifant .... ама ...... не е силата на VW да прави инжекции макар и копирано от Л джетроника на бош...... не че е лоша ..... по скоро много недомислици има ама типично за швабата ...нали е траверс

Баце все пак немисля че абф-а има кофти дигифант.. както и ПГ.. но както и да е целта ми е постигната успях да преведа статията що годе разбираемо

Тиански .. по добре ли е джетроника на кр-а от дигифанта ?

Вижте след малко в тунинг раздела темата


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 04 авг 2007 1:33


aaaa азе не говорим за абфския ..той си е огин пръцкат си по отделно дюзите има манифолд абсулут прешър и са оправили яловите работи ...азе говорим за тоя на ПБ и 2Е ... и не на 9А/КР не е по-добре ...още по ялово е :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 04 авг 2007 22:17


Tyan написа:aaaa азе не говорим за абфския ..той си е огин пръцкат си по отделно дюзите има манифолд абсулут прешър и са оправили яловите работи ...азе говорим за тоя на ПБ и 2Е ... и не на 9А/КР не е по-добре ...още по ялово е :lol:

Да, дебитомерите наистина са ялови, защото са на 20 години експлоатация....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта