

Vizor написа:musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите, май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...
то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип
пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?
Li4o написа:Vizor написа:musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите, май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...
то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип
пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?
Най-вероятно ще ти трябват дюзи с по-голям дебит...
Vizor написа:Li4o написа:Vizor написа:musura написа:Аз до колкото съм "чувал" от разбиращите, май най-добре е да се слага мегаскуирт, понеже е доста по-универсално решение...
то е ясно .. просто ми е интересно самия принцип
пак е 1,8 мотор .. няма ли да му трябва същото количество гориво което ще му дава дигифанта ?
Най-вероятно ще ти трябват дюзи с по-голям дебит...
само това ли ? евентуално дюзи от г60 ? или абф ?
1bar написа:Този суап е страшна тъпотия. Дава или нищо или минус за много труд, нерви и пари.
Tyan написа:то всичко става с време и пари ...ама за къв чеп ми е да сменя половината мотор, да се тормозя и да набия точно Digifant с тоя ялов дебитомер . моето уважение към Digifant .... ама ...... не е силата на VW да прави инжекции макар и копирано от Л джетроника на бош...... не че е лоша ..... по скоро много недомислици има ама типично за швабата ...нали е траверс
Tyan написа:aaaa азе не говорим за абфския ..той си е огин пръцкат си по отделно дюзите има манифолд абсулут прешър и са оправили яловите работи ...азе говорим за тоя на ПБ и 2Е ... и не на 9А/КР не е по-добре ...още по ялово е
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта