От G40 е компресора ама верно малко са го надценили. Той си е смятан за съвсем друг мотор като кубатура.
РАСО
Още нещо от Мама...
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Мене ми се струва ,че и с каквато и шайба да го зорят тоз Г40 компресор той ше си има една пределна граница на зор на коята да издържи! След тази граница мой да се види лично с свети петър! Тоз компресор на тоз мотор е като да ям супа топчета с кафяна лъжица! Той и да вдигне 0.5 бара , не се знае дебита дали ще е достатъчен!?
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:joro_g400 написа:Да точно това се мьча да постигна.
Поне мьничко но и то ми стига
ОК...тогава збогом А клас и право в Б..където времената са под 13 сек на 400м.
РАСО
п.п. Вземи компресор поне от Г60 щот така и така си тръгнал да правиш нещо та поне да имаш някакъв шанс.
Пацо между г40 и г60 има малка разлика да вярно че едното е за 1800 но си мисля че с 10.5 степен ще изравня работите.Цел ми е между 4500 и 6500 да влея малко лекота на мотора
Ако не се получи ще тьрся г60 за проба

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта