Още нещо от Мама...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 03 авг 2007 8:40


От G40 е компресора ама верно малко са го надценили. Той си е смятан за съвсем друг мотор като кубатура.

РАСО




Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 03 авг 2007 21:51


Този компресор е от Поло Г40. Заводски прави налягане 0.5 на мотор 1270см3, с по два клапана на цилиндър. Дава 113 к.с. Искат да го сложат на мотор 136к.с. и като го пуснат на 0.5, чисто теоретично тряабва да докара 190-200. Е, няма да стане.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 03 авг 2007 22:40


според мен разчитат на малко по-добър резултат. Колата и без това е супер олекотена и дава прилични времена за атмосферка... да валят още половин секунда и стават сериозна конкуренция на останалите турбинирани VW-та :)


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пет 03 авг 2007 23:36


Да точно това се мьча да постигна.
Поне мьничко но и то ми стига :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 03 авг 2007 23:53


joro_g400 написа:Да точно това се мьча да постигна.
Поне мьничко но и то ми стига :wink:

ОК...тогава збогом А клас и право в Б..където времената са под 13 сек на 400м.

РАСО

п.п. Вземи компресор поне от Г60 щот така и така си тръгнал да правиш нещо та поне да имаш някакъв шанс.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 03 авг 2007 23:54


заради доста по-голямото количество въздух дето смуче 1.8 мотора за разлика от 1.3-то ли ще му е трудно да държи налягане??? Пацо, Волене това ли искате да кажете ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 04 авг 2007 0:01


Да, точно това. Разликата в кубатурата е огромна за тоя компресор а това няма как да се компенсира дори и да се смени шайбата.

РАСО


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Съб 04 авг 2007 0:04


Мене ми се струва ,че и с каквато и шайба да го зорят тоз Г40 компресор той ше си има една пределна граница на зор на коята да издържи! След тази граница мой да се види лично с свети петър! Тоз компресор на тоз мотор е като да ям супа топчета с кафяна лъжица! Той и да вдигне 0.5 бара , не се знае дебита дали ще е достатъчен!?


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 04 авг 2007 0:25


еми ако вдигне, логично, че дебита ще е достатъчен, нали ги е вдигнал :P


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Съб 04 авг 2007 12:13


paco написа:
joro_g400 написа:Да точно това се мьча да постигна.
Поне мьничко но и то ми стига :wink:

ОК...тогава збогом А клас и право в Б..където времената са под 13 сек на 400м.

РАСО

п.п. Вземи компресор поне от Г60 щот така и така си тръгнал да правиш нещо та поне да имаш някакъв шанс.


Пацо между г40 и г60 има малка разлика да вярно че едното е за 1800 но си мисля че с 10.5 степен ще изравня работите.Цел ми е между 4500 и 6500 да влея малко лекота на мотора
Ако не се получи ще тьрся г60 за проба :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 04 авг 2007 13:08


Хубаво,но с какво мислите да управлявате цялата работа,механичният се настройва тегаво и сместа ще е винаги бедна? :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 04 авг 2007 13:57


Просто колегата е тръгнал по пътя осеян с бутала от други като него.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 15:02


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 04 авг 2007 16:08


Визоре, ква е тая изрудия :shock
Надлъжно разположен мотор, намирисва ми на Пасат май?

Мотора прилича на PG + турбина и механична инжекция :shock
Я дай малко инфо :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 16:18


niikoo_1 написа:Визоре, ква е тая изрудия :shock
Надлъжно разположен мотор, намирисва ми на Пасат май?

Мотора прилича на PG + турбина и механична инжекция :shock
Я дай малко инфо :)


убии ме незнам.. двигателя е на ауди монтиран нормално е да е така разположен сигурно е някакво ауди изълнение

ето още един пример

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта